Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha. Vet shirt.. Zou hem best willen aanschaffen! Speakertjes Triforce Mitshubishi Eekhoorntje Q Dance En de favoriet blijft het witte speakertje!"
"Ik gebruik de afgelopen tijd altijd witte speakertjes... Neem er dan 2 tot 3 op een feest. Ja ze zijn sterk... aan het einde van de avond weet ik meestal ook niet meer echt waar ik mee bezig ben haha.... Maar houdt het gewoon bij de speakertjes, ga niet mixen en drink geen alcohol... En neem hem niet in 1 keer.. altijd een halve."