Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol de moeite waard?

Tramadol de moeite waard?

40 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
B
BloeMKoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oké oké. Dit is een DF en dan gebruiken mensen dit voor de fun. Ik moet het gebruiken om de pijn te verduwen dus kijk je er anders tegen aan. Wel een mooi rapport van Zaagmans!
s
straatmadeliefLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is de aanbevolen dosis?
55 kg, vrouw, 150 mg?
n
noxcoasterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tramadol had voor mij dezelfde werking als oxycodon maar een stukje lichter, natuurlijk afhankelijk van de dosering. Ik zat op 150-200 mg voor een beetje goede rush (zorgeloos, mellow gevoel) Qua ontwenningsverschijnselen zijn ze voor mij hetzelfde. Oxy vind ik persoonlijk een veel prettigere werking hebben omdat het sneller werkt (directe afgifte) en wat heftiger is qua effect. Ik heb van beiden nog een aantal doosjes liggen maar ik merk dat ik altijd voor oxy ga :mrgreen:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
yellow2020 zei:
Wat ben jij vroeg op voor de zondag!
Klik om te vergroten...

Of laat op zaterdag, net hoe je het bekijkt :grin:

yellow2020 zei:
Maar ik begin nu hard te twijfelen of ik het wel moet doen want ik heb laatst oxycodon gedaan wat ik in eerste instantie niets aan vond vanwege de bijwerkingen, maar die worden langzaam wat minder en het lekkere gevoel komt steeds dichterbij. Al is het nog steeds niet echt helemaal geweldig. Het gevoel wat het geeft is namelijk wel prettig maar erg subtiel. Misschien komt dat naarmate je vaker gebruikt.
Klik om te vergroten...

Die bijwerkingen worden meestal minder als je het vaker gebruikt. Het is met Oxy niet zo dat je het een tijdje moet slikken voor het optimale effect, het geeft gelijk het effect wat het te bieden heeft. Is een snelwerkende pijnstiller met een halfwaardetijd van 2-4 uur, je bouwt dus daarom niet een spiegel op in je bloed of zo. Ik vermoed dus dat je daarbij voor het juiste effect een iets hogere dosis moet hebben. Misschien kan iemand met meer verstand hiervan even bijspringen want ik weet het niet zeker.

Tramadol werkt in ieder geval langer dan Oxycodon, maar is voor zover ik weet iets minder sterk.

yellow2020 zei:
Ik heb dus weer nieuwe besteld en daar ben ik niet blij mee.
Klik om te vergroten...

Snap ik, oppassen.. Als je het in huis hebt pak je het makkelijker.
R
RvhhLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeker wel de moeite waard!! Je word er heerlijk chill van, en de wereld houdt ff op met draaien :P

ik zit zelf aan de tramadol voor pijnklachten (hernia) en slik er 5 op een dag in totaal van 50mg per pilletje.. soms een extra pilletje hier en daar..

Blijkbaar wendt mijn lichaam er niet aan want elke keer weer word ik heerlyk high! ( niet dat ik dat erg vind!) Af en toe wel perioden ertussen van super misselijk! :kots:

Legaal en vergoed high worden... wat wil je nog meer ? :) Ik zeg doen !! :wink:
F
FortexLid
01-01-2024, 00:00
#6
beste yellow2020,
zou je mij berichtje willen sturen aub ?
op me profiel zie men email waar je mij kan contacteren.
ik wil u wat vragen aub.

alvast bedankt
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Stuur een Privé bericht anders :)

Als je nog 1 bericht (vanaf 3 posts dus) plaatst kan je PB's sturen.
Edit: Forumregel 1 geld ook voor pb's een ban zal volgen indien dit de intentie is!
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tijdloos zei:
Fortex zei:
beste yellow2020,
zou je mij berichtje willen sturen aub ?
op me profiel zie men email waar je mij kan contacteren.
ik wil u wat vragen aub.

alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Stuur een Privé bericht anders :)

Als je nog 1 bericht (vanaf 3 posts dus) plaatst kan je PB's sturen.
Klik om te vergroten...
Ik heb zo'n vermoeden dat het gaat om een vraag die een bepaalde forumregel overtreedt. :mrgreen:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was nog wat slaperig, forumregels gelieve in acht te houden!

Anders zijn we gedwongen een ban te geven!
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Was nog wat slaperig, forumregels gelieve in acht te houden!

Anders zijn we gedwongen een ban te geven!
Klik om te vergroten...

Mag ik 'm wel gewoon contacteren met wat voor vraag hij heeft?
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tramadol info

Hallo ik ben een dagelijkse blower en had een maand geleden tramadol HCL 50mg gekregen van de dokter ivm rugproblemen.
Ik nam er meteen 2 omdat ik zin had om even pijnloos te zijn, en een dikke joint erbij gerookt en wonderbaarlijk gaf het een heel lekker effect.
Nog een keer met 3 geprobeerd en gaf ook een lekker effect.

Zijn er ook sterkere middelen die dit soort effect geven maar dan sterker? want ik vind het een heel lekker mellow effect geven en je word er heel rustig en roezig van.
Iemand tips voor wat sterkere middelen die een soort gelijk of beter effect geven wat niet erg schadelijk is?

Bedankt alvast voor de tips!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nouja, dat is dus het effect van verschillende opiaten. Pas maar op, das verslavend spul!
w
wietjunkie1983Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn werveltjes zijn een beetje versleten en hiervoor kreeg ik van de huisarts in eerste instantie tramadol maar helaas t werkte niet, nu gebruik ik oxycodon en dat werkt wel degelijk maar is zeer verslavend maar geeft ook een lekker gevoel, een soort van rust :hearteyes: T geeft me de rust die ik eerder kreeg van de wiet waar ik nu een aantal dagen mee ben gestopt



ps pas op, t is zeer verslavend
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net weer 3 tramadol 50mg genomen, paar lekkere jointjes erbij.
Net ff een rit met de auto gemaakt, daar moet je wel mee oppassen heb ik gemerkt, want je bent echt wazig en reageert langzamer, autorijden is wel leuk onder invloed maar ik doe het niet meer ivm veiligheid.
Wel raar dat ze me daar niet voor hebben gewaarschuwd bij de apotheek...

Bijwerkingen heb ik nagenoeg niet, alleen jeuk maar is niet echt erg ( voelt best lekker )
En soms een shot van misselijkheid ( heb het 2x gehad dat ik 10 minuten even rustig moest ademen omdat ik elk moment kon kotsen )
Maar dat is na 10 minuten weer verdwenen en je voelt je weer lekker.
Dat rustig ademen doe ik zelf om het kotsen tegen te gaan ( ik kan echt niet tegen kotsen )

Het is wel verslavend heb ik gemerkt want het is toch wel een heel lekker roezig effect vooral icm met een jointje.
Dus doe er wel rustig mee aan, ik gebruik het eigenlijk ook niet voor de lol maar ik heb een soort van chronische hoofdpijn ( heel vaak hoofdpijn ) en tramadol werkt daar gewoon heel goed tegen, het roezige effect wat ik erbij krijg is natuurlijk wel een mooie bonus.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met tramadol moet je niet achter het stuur stappen nee. Is ook verboden overigens, raar dat ze daar inderdaad niks van gezegd hebben. Het zou ook op het doosje moeten staan..

Je mag tenminste de eerste twee weken van gebruik niet rijden en daarna alleen als je geen bijwerkingen ervaart. Lijkt me overigens wel een chill middeltje om eens te proberen.
d
drugsgekLid
01-01-2024, 00:00
#16
SmartieAndMe zei:
Met tramadol moet je niet achter het stuur stappen nee. Is ook verboden overigens, raar dat ze daar inderdaad niks van gezegd hebben. Het zou ook op het doosje moeten staan..

Je mag tenminste de eerste twee weken van gebruik niet rijden en daarna alleen als je geen bijwerkingen ervaart. Lijkt me overigens wel een chill middeltje om eens te proberen.
Klik om te vergroten...
Ja idd ben normaal helemaal niet van de pilletjes enzo maar dit is wel een heerlijk chill middel.
Ik ga het nu pas over 2a3 weken OF als ik hoofdpijn heb gebruiken.

Tip, rook er wel een jointje/jointjes bij dat versterkt het effect en maakt het nog chiller.
En slapen is ook hemels, heb net 12 uur lopen slapen :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
drugsgek zei:
Wel raar dat ze me daar niet voor hebben gewaarschuwd bij de apotheek...
Klik om te vergroten...
Zou wel in de bijsluiter moeten staan, daarnaast mag je ook niet meer rijden na 'een paar jointjes'. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lager beginnen en rustig opbouwen afhankelijk van wat je voelt. De dosering hangt namelijk ook af van de mate waarop je tramadol metaboliseert en kun je dus niet zo gemakkelijk afleiden van je lichaamsgewicht.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tramadol is niet zo bewustzijnverruimend. :')
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#20
drugsgek zei:
Net weer 3 tramadol 50mg genomen, paar lekkere jointjes erbij.
Net ff een rit met de auto gemaakt, daar moet je wel mee oppassen heb ik gemerkt, want je bent echt wazig en reageert langzamer, autorijden is wel leuk onder invloed maar ik doe het niet meer ivm veiligheid.
Wel raar dat ze me daar niet voor hebben gewaarschuwd bij de apotheek...

Bijwerkingen heb ik nagenoeg niet, alleen jeuk maar is niet echt erg ( voelt best lekker )
En soms een shot van misselijkheid ( heb het 2x gehad dat ik 10 minuten even rustig moest ademen omdat ik elk moment kon kotsen )
Maar dat is na 10 minuten weer verdwenen en je voelt je weer lekker.
Dat rustig ademen doe ik zelf om het kotsen tegen te gaan ( ik kan echt niet tegen kotsen )

Het is wel verslavend heb ik gemerkt want het is toch wel een heel lekker roezig effect vooral icm met een jointje.
Dus doe er wel rustig mee aan, ik gebruik het eigenlijk ook niet voor de lol maar ik heb een soort van chronische hoofdpijn ( heel vaak hoofdpijn ) en tramadol werkt daar gewoon heel goed tegen, het roezige effect wat ik erbij krijg is natuurlijk wel een mooie bonus.
Klik om te vergroten...

Is 150mg een goede startdosis? Ik ben wel wat gewend, maar ik heb 0 tolerantie voor dit middel. Je ziet ook wel 200mg als startdosis. Laat eens wat weten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."