Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Inderdaad, ga morgen eens op onderzoek, hoewel het nu waarschijnlijk geen zin meer heeft (heb vrijdag laatst gebruikt en ga toch 3 maanden wachten )"
"5-htp is in België helaas niet te koop. Kent iemand een goed alternatief?"
"Welk feestje? Ik wil ook"
"Hey Ik ga binnenkort naar I love Techno, eerste keer dat ik mdma (kristallen) meeneem. Is het echt zo dat die controles zo scherp zijn dat je amper iets binnen krijgt? Ik zou niet graag alles buiten slikken, wil graag kunnen doseren binnen ook... Tips?"
"Dit is de Ideale periode van het jaar om eens 3 maanden NIETS te nemen, zelfs geen alcohol. Dan kun in de winter het feestje van je leven houden! Ik ben het in elk geval van plann"
"Ik heb afgelopen zomer verschillende keren xtc genomen (half juli 2 dagen snel achter elkaar, half augustus 3 dagen snel achter elkaar, en afgelopen vrijdag). De laatste keer viel erg tegen, genoeg genomen maar tolerantie was blijkbaar begonnen. Nu mijn vraag: ik zou nog een keer willen feesten zoals de eerste keer op mdma (nog geen jaar geleden). Hoe lang moet ik nu best wachten om dat verliefde gevoel weer volledig (bijna) zoals de eerste keer terug te krijgen?"
"Een paar maanden geheelonthouding (van ALLES) en proberen te sporten etc. Tegen januari herevalueren en kijken of je nog opnieuw wilt..."
"Bedankt, ik denk dat het ook helpt om er niet te hard naar uit te kijken. .."
"Heb net 2 pilletjes Zaldiar genomen (2X37g Tramadol, rest is paracetamol) en ben van de wereld. Betekent dit dat ik overgevoelig ben voor dit product? Lijkt wel zo als ik zie wat een recreatieve dosis is..."
""Van de wereld" was mss wat overdreven, maar kon toch heel moeilijk de zetel nog uit en viel constant in slaap, eigenlijk geen leuk effect. Nu, 8 uur later, voel ik me eigenlijk wel heel goed, het gevoel dat ik aan het naspacen ben van mdma..."