Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeie dag beste mensen, Ik gebruik oxycodone ( oxynorm ) al een jaartje nu, heb altijd chronishce pijn gehad, Alleen dat is al tijdje over, maar ik bleef als nog oxyconde gebruiken, in totaal 1 jaar nu. Ik wil graag ermee stoppen, afbouwen Alleen wil ik graag help van mensen met ervaring hoe ik het beste ermee kan stoppen zonder dat ik Hel mee maak. Ik wil rustig afbouwen en stoppen met dat spul. Wil weer wat gezonder zijn in men dagelijkse leven. Wie kan me ermee helpen AUB ? Alvast bedankt. Ps ik heb nog genoeg op vooraad voor het afbouwen, dus dat maakt niks uit."
"Bedankt voor u reactie, Maar ik wil er nog niet over hebben met de arts. Ik wil graag eerst zelf kijken of ik er zelf wat aan kan doen door jullie advies, en als het echt niet lukt, dan zal ik met de arts erover hebben. Zijn er nog mensen die hier mee kunnen helpen misschien aub ? Alvast bedankt"
"beste yellow2020, zou je mij berichtje willen sturen aub ? op me profiel zie men email waar je mij kan contacteren. ik wil u wat vragen aub. alvast bedankt"