Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Puur coke blijft goed, hetgeen waarmee het versneden is dat is de vraag en daarom testen zoals eerder aangegeven mvg"
"Langzaam afbouwen, laat je lichaam wennen aan minder en elke week weer wat minder. Su6 mvg wietjunk"
"leipebaviaan zei: Nooit meer afkicken dus als ik die lijst zo zie. Klik om te vergroten... Gebruik veel diazepam en ben nu toch wel bang voor t afkicken na die lijst gezien te hebben"
"En 20mg is weinig dat gebruik ik in 1avond!!"
"leipebaviaan zei: Waar kick je vanaf dan? Wiet? Klik om te vergroten... ja vandaag is de 4de dag zonder wiet in mijn hoofd"
"hertog jan voor mij"
"hoi Vandaag is mijn 2de dag dat ik zonder wiet de dag door kom, wel gebruik ik oxycodon en diazepam om te kunnen slapen en tegen de pijn in de rug. Dit is niet de eerste poging maar hopelijk wel de laatste, de laatste keer dat k was gestopt ben ik 8maanden gestopt met blowen (coldturkey)maar nadat ik 1x naar de randstad ging had k gelijk een terugval doordat ik in een woonkamer terecht kwam met allemaal wietjunkie´s mvg wietjunk"
"Oja naast de oxycodone en diazepam gebruik k ook ritalin en antidepri troep omdat men t zonodig vond mij in meerdere hokjes te stoppen Ritalin helpt goed maar blijf helaas een kort lontje houden, ben niet zo hyper meer maar heb een zeer kortlontje heb volgens mij vrouw hele grote boze ogen als ik niet blow en het is zelfs in het verleden gebeurt dat mijn vrouw mij een jointje vroeg te roken zodat er eindelijk rust in huis is"
"3de dag Nog een beetje last van trillende vingers, goed geslapen, nattuurlijk wel in een zwembad van zweet maar dat is goed alle shit moet uit mijn lichaam om 6uur wakker geworden vanmorgen 20mg diazepam genomen en k kon weer in slaap vallen een paar uurtjes, ben zeer onrustig wakker geworden en toen maar aan de ritalin, dit maakt me wel wat rustiger.. helaas overschrijd ik mijn dosering wel nu ik gestopt ben met blowen, ik heb een recept voor 3x2 van 10mg maar dat word meer want anders ben ik een stuiterbal mvg wietjunkie ps wat is jullie ervaring, hoelang duurt t voordat ik uitgezweet ben?"
"thnx voor je reactie leipebaviaan Vooral de laatste 6jaar heb ik heel veel geblowd.En met veel bedoel ik minimaal 5gram op een dag, ik ken mensen die daar 1maand voor nodig hebben om het op te krijgen Dag 4 Ik heb niet kunnen slapen, wil het gebruik van diazepam beperken en daarom gisteravond alleen antidepri troep genomen die ik dagelijks nodig heb. Nare dromen cq nachtmerrie´s ben ik aan gewend, is namelijk iets wat ik al mijn hele leven heb. Ik blijf het volhouden!! Ben wel zwaar aan de ritalin vandaag heb er ondertussen al 6 op terwijl dit normaal bedoelt is voor een hele dag"