Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stimulerend: -Cocaine -Xtc ( mislukt had te weinig genomen ) Verdovend: -Tramadol -Alcohol -Wiet/Hasj To do: -LSD -Kratom -Heroine -Opium ( uit een echte opium pijp roken ) -Etizolam -Flubrozepam -Mxe/ketamine Voor de rest weet ik het nog niet."
"Succes!"
"Slechte speed en coke. Of je was gewoon zo erg van de kaart dat je wel gewoon in slaap kan vallen ( kan ook prima met al die middelen door elkaar )"
"Als een robot klinkt wel als keta ipv MXE.. Ik denk dat je gewoon keta R gehad hebt, die werkt langer door."
"Tramadol info Hallo ik ben een dagelijkse blower en had een maand geleden tramadol HCL 50mg gekregen van de dokter ivm rugproblemen. Ik nam er meteen 2 omdat ik zin had om even pijnloos te zijn, en een dikke joint erbij gerookt en wonderbaarlijk gaf het een heel lekker effect. Nog een keer met 3 geprobeerd en gaf ook een lekker effect. Zijn er ook sterkere middelen die dit soort effect geven maar dan sterker? want ik vind het een heel lekker mellow effect geven en je word er heel rustig en roezig van. Iemand tips voor wat sterkere middelen die een soort gelijk of beter effect geven wat niet erg schadelijk is? Bedankt alvast voor de tips!"
"Net weer 3 tramadol 50mg genomen, paar lekkere jointjes erbij. Net ff een rit met de auto gemaakt, daar moet je wel mee oppassen heb ik gemerkt, want je bent echt wazig en reageert langzamer, autorijden is wel leuk onder invloed maar ik doe het niet meer ivm veiligheid. Wel raar dat ze me daar niet voor hebben gewaarschuwd bij de apotheek... Bijwerkingen heb ik nagenoeg niet, alleen jeuk maar is niet echt erg ( voelt best lekker ) En soms een shot van misselijkheid ( heb het 2x gehad dat ik 10 minuten even rustig moest ademen omdat ik elk moment kon kotsen ) Maar dat is na 10 minuten weer verdwenen en je voelt je weer lekker. Dat rustig ademen doe ik zelf om het kotsen tegen te gaan ( ik kan echt niet tegen kotsen ) Het is wel verslavend heb ik gemerkt want het is toch wel een heel lekker roezig effect vooral icm met een jointje. Dus doe er wel rustig mee aan, ik gebruik het eigenlijk ook niet voor de lol maar ik heb een soort van chronische hoofdpijn ( heel vaak hoofdpijn ) en tramadol werkt daar gewoon heel goed tegen, het roezige effect wat ik erbij krijg is natuurlijk wel een mooie bonus."
"SmartieAndMe zei: Met tramadol moet je niet achter het stuur stappen nee. Is ook verboden overigens, raar dat ze daar inderdaad niks van gezegd hebben. Het zou ook op het doosje moeten staan.. Je mag tenminste de eerste twee weken van gebruik niet rijden en daarna alleen als je geen bijwerkingen ervaart. Lijkt me overigens wel een chill middeltje om eens te proberen. Klik om te vergroten... Ja idd ben normaal helemaal niet van de pilletjes enzo maar dit is wel een heerlijk chill middel. Ik ga het nu pas over 2a3 weken OF als ik hoofdpijn heb gebruiken. Tip, rook er wel een jointje/jointjes bij dat versterkt het effect en maakt het nog chiller. En slapen is ook hemels, heb net 12 uur lopen slapen"
"Vond 't al eng om op m'n 16e xtc te gebruiken, als 14 jarige doe je dat toch niet? Rook dan een jointje ofzo..."
"Hey heb MXE besteld, hoop het binnen 2 weken binnen te krijgen ivm vertraging. Maar ik wil dus alvast zeker weten dat het goed kan gaan savonds: Ik dacht aan: Doordeweeksedag zodat me ouders vroeg slapen ( half 12 max ) En dan dus rustig beginnen met mxe snuiven. Heb een gram besteld ( veel te veel maar kon niet minder ) En ik dacht aan dit als eerste keer: Allegrgytest 1 korrel mxe op de tong. Als er na 10min niks raars gebeurt, Rustig een filmpje op te zetten, rustig 60mg klaarleggen en alvast splitten als 20/20/20 als maximaal, en de rest onder het bed van me ouders verstoppen ( zodat ik er niet bij kan snachts onder invloed haha ) En zat er dus aan te denken om gewoon eerst een dosis van 10mg te nemen, uurtje wachten, dan nog 20mg, na nog een uur EVENTUEEL nog 10a20mg. Is dit een goede beginnerssetup zonder sitter? ( me ouders slapen boven ) Bedankt alvast."
"SmartieAndMe zei: Lijkt me prima als eerste test. Verwacht geen extreme diepe trips met zo'n dosis, maar het is goed om het op die manier als eerste te verkennen. Ik zou hem persoonlijk in tweeën splitten en 30/30 doen ipv 20/20/20, anders zijn de effecten wel heel licht denk ik. Geniaal, onder het bed van je ouders verstoppen Klik om te vergroten... Haha ja toch dan kan ik er iig niet bij als ze slapen ( hoor wel is dat veel mensen bij blijven pakken ) En ik zou dan wel 30/30 doen laat wel weten hoe het was tegen die tijd."