Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Pregabaline is een GABA-antagonist, net als benzo's, alcohol en GHB en zal deze dus alledrie versterken. Oppassen geblazen dus. :P Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Wikipedia: "..is een GABA-agonist" en "..is noch een antagonist noch een agonist van GABA-receptoren". Farmacotherapeutisch Kompas: "Anti-epilepticum dat analogon is van de neurotransmitter GABA. Het grijpt niet aan op GABA-receptoren en wordt niet omgezet in een GABA-agonist.""
"Hallo, Ik heb de laatste twee dagen wat geƫxperimenteerd met GHB. Eergisteren ongeveer 1/4 buisje genomen, geen effect. Gisteren 2/3 buisje genomen maar ook geen effect. Op z'n hoogst had ik het gevoel dat ik heel iets wankel liep. Echt maar heel iets. Al kan dat ook een placebo effect geweest zijn. Nu las ik dat het iets doet met je GABA receptoren (kort gezegd) en benzo's hebben als ik me niet vergis met die zelfde receptoren wat te maken. Kan het zijn dat je vanwege een toren hoge tolerantie voor benzo's weinig voelt van GHB? Het kan natuurlijk ook gewoon slechte GHB geweest zijn. Ik heb gelezen dat hoe stroperiger je GHB is, hoe sterker. Mijn GHB is niet zo stroperig. Zegt dat inderdaad iets?"
"Vandaag de vraag gesteld aan mijn psychiater. Ze vond het een lastige vraag. Ze kon het in theorie wel begrijpen maar een echt antwoord kon ze niet geven."
"Vandaag de dosering maar iets verhoogd naar 1 + 1/4 buisje. Weer geen roes. Het aparte is dat ik wel last krijg van de bijwerkingen. Ik werd namelijk onwijs duizelig."
"Benzodiazepinen, GHB, opiaten, barbituraten en wiet in zekere mate zijn allemaal downers. Zijn er nog meer middelen die onder die categorie vallen die recreatief te gebruiken zijn en het liefst met een euforische werking?"
"Pandan zei: yellow2020 zei: Vandaag de dosering maar iets verhoogd naar 1 + 1/4 buisje. Weer geen roes. Het aparte is dat ik wel last krijg van de bijwerkingen. Ik werd namelijk onwijs duizelig. Klik om te vergroten... Misschien moet je daar maar je conclusies uit trekken. Als je alleen de bijwerkingen hebt en geen positieve werking, waarom zou je dan het risico lopen om je lichaam te beschadigen? Klik om te vergroten... Heb je gelijk in. Ik laat het daarom ook maar hier bij. Probeer het over een paar maanden nog wel eens. Ben namelijk gestopt met benzoos om me tolerantie te verlagen dus wie weet over een paar maanden."
"Fool zei: Kratom (+minder effectief smartshop gerei) GBL Baclofen 2-methyl-2-butanol Methaqualon (+analogen) Dan heb je de meeste soorten wel gehad, denk ik. Klik om te vergroten... GBL is qua effect gewoon te vergelijken met GHB toch? En Baclofen ken ik wel maar geeft dat ook euforie?"
"SmartieAndMe zei: GHB al eens geprobeerd? Geen stimulerende drug maar wordt wel door veel mensen genoemd als de ultieme geilheid. Iets beters heb ik nog niet meegemaakt :P Als je het speciaal voor seks/masturbatie neemt lijkt me MDPV misschien wat overdreven. Verder, een 0.01mg weegschaal kun je niet gebruiken voor MDPV. Je dosis is daarvoor te klein en de afwijking dus te groot. Zelfs een 0.001mg weegschaal raad ik niet aan omdat die vaak niet nauwkeurig genoeg zijn, tenzij je echt een dure hebt. Beter meet je het af met vloeibaar meten (liquid measuring). Klik om te vergroten... GHB al vele malen geprobeerd maar vanwege een hoge benzo tolerantie heeft dat nooit effect gehad, op de negatieve bijwerkingen na. Ik ben nu al een maand of 3 gestopt met de benzo's dus binnenkort misschien nog maar eens proberen. Dat vloeibaar meten is een goed idee. Ben alleen bang dat ik gescammed ben met de MDPV aankoop. Had beter vooronderzoek moeten doen."
"Misschien een rare vraag maar ach, op een drugsforum mag dat. Ik vind het erg lekker om te masturberen en porno te kijken met coke of XTC op. Helaas geen vriendin dus het moet maar zo. Zijn er nog andere drugs die fijn zijn om tijdens te masturberen of seks te hebben? En dan bedoel ik vergelijkbare, stimulerende drugs. Misschien bepaalde RC's? Ik zat te denken aan MDPV maar daar lees ik nare verhalen over en ik heb wel een weegschaal die tot op de 0,01 mg nauwkeurig is maar die vertrouw ik niet helemaal. En MDPV schijn je niet te hoog te moeten doseren."
"Ik wist niet of ik dit nou in 'Farmaceutische drugs' moest plaatsen of in 'GHB" maar ik zet hem hier maar neer. Ik zit sinds +/- 1,5 week aan de Pregabaline. Nu heb ik een maand geen benzo's genomen omdat ik wilde dat me tolerantie zakte. Voorheen eens twee maanden gestopt vanwege de zelfde reden. Na die twee maanden had ik nog steeds 5 a 8 mg alprazolam nodig voor een effect. Gisteren 10mg clonazepam genomen puur om te kijken of dat al wat deed. Ik had eigenlijk verwacht van niet maar het deed wel degelijk wat. (Je zou dit niet verwachten omdat het eerst twee maanden duurde voordat me tolerantie genoeg gedaalt was om wat te merken van een voor mij zo'n lage dosering alprazolam.) Zou dit kunnen komen omdat ik pregabaline slik? Misschien dat dat de werking van benzo's versterkt? Op het fk staat dat het de werking van lorazepam kan versterken maar dat geldt misschien dus voor meerdere benzo's. Mijn vraag is dus of de pregabaline inderdaad de werking van benzo's kan versterken en of dit ook het geval kan zijn bij GHB?"