Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dione zei: Intoxicated zei: Oh das voor jouw tijd. Wat ik me dus sowieso afvraag de hele tijd, hoeveel mensen zitten er hier nog van vroeger? Want heel veel mensen hebben natuurlijk namen veranderd enzo, Ik bedoel waar is spacingben, matthjis, vooral deranged, maar die is gebanned, Deadlock is er nog, Zommes -> heeft blijkbaar meer inzicht in het leven gekregen Djo en Dione kan ik allebei natuurlijk niet vergeten. en volgens mij hebben gewoon heel veel mensen sneaky hun namen veranderd. Klik om te vergroten... Heel veel mensen komen hier ook niet meer. Of heeeeeeel zelden.. Klik om te vergroten... Hehehe . Djo was die lichtgetinten dame he? En dan was er nog Brandon uit Venlo. En Saphira de blonde.. :P ik wilde ff wat weten over een genees middel vandaar ik ff hier ben."
"Oud rapportje , maar mooi om te lezen!"
"yellow2020 zei: Is tramadol de moeite waard om een keer te proberen? Klik om te vergroten... Dit meen je niet.. Regel je een zakje paddo's ofzo. Zoals gezegd ben ik blij als ik van die zooi af ben."
"Oké oké. Dit is een DF en dan gebruiken mensen dit voor de fun. Ik moet het gebruiken om de pijn te verduwen dus kijk je er anders tegen aan. Wel een mooi rapport van Zaagmans!"
"Ik krijg het voorgeschreven via mijn huisarts. Zonder lukt op dit moment niet maar ben blij als ik er vanaf ben."