Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeker wel de moeite waard!! Je word er heerlijk chill van, en de wereld houdt ff op met draaien :P ik zit zelf aan de tramadol voor pijnklachten (hernia) en slik er 5 op een dag in totaal van 50mg per pilletje.. soms een extra pilletje hier en daar.. Blijkbaar wendt mijn lichaam er niet aan want elke keer weer word ik heerlyk high! ( niet dat ik dat erg vind!) Af en toe wel perioden ertussen van super misselijk! Legaal en vergoed high worden... wat wil je nog meer ? Ik zeg doen !!"