"speeseend zei:
Priscilla zei:
...Maarre eerst vanavond maar lekker genieten voor tv van nederlands elftal,met 1lekker biertje er bij ook zeer relaxend fijn weekend
Klik om te vergroten...
You go Girl!!
Die Diazepam (30 mg.) heb ik genomen in plaats van de Oxazepam (100 mg.) om mij te 'helpen ' bij' het stoppen met Benzodiazepines.
Deze middelen heb ik via mijn verslavingsarts voorgeschreven gekregen. Benzo's hebben mij voor een behoorlijke tijd geholpen. Maar nu is het tijd om een volgende stap te maken.
Naast die middelen gebruik ik ook Buprenorfine. Dit helpt tegen de trek naar Opiaten en is een flinke pijn-killer. Alleen is het met dit opiaat een stuk eenvoudger om er vanaf te geraken. Het is lichamelijk haast niet verslavend. Dit valt nog te bezien
Gr.,
Eend
Klik om te vergroten...
Buprenorfine nooit van gehoord eigenlijk,maar goed als het helpt?Zal nog even verder gaan op mijn eerste vraag,over de oxa en de dia,als ik eerlijk ben,ik had het zelf allemaal al gebruikt hoor,aantal jaren geleden ook de oxa,maar omdat ik toen zovele dingen door elkaar slikte wist ik dus eigenlijk het effect als je het alleen slikte niet.Ik kreeg toendertijd vd verslavingsarts bouman zoveel kreeg 2seroxat, 5oxa 10mg, 3dia5mg, melleril retard 200mg,en dan om te slapen nog dormicum 15mg,en dan had ik nog methadonafbouw er bij,dus dat was best wel 1vage tijd,ik was niet echt helder toen,uiteindelijk kreeg ik 1nieuwe huisarts kwam keer bij hem voor 1kwaaltje toen begon hij over de hoeveelheid medicijnen die ik had,en of ik daar niet vn af wilde,u bent nog zo jong zei hij,dat wilde ik wel,dit heeft hij toen wel in overleg als ik op spreekuur kwam steeds verminderd,pilletje er af,als het niet ging moest ik het aangeven,verders heb ik niet het idee dat ik verslaafd geweest ben aan de medicijnen( de verslavingsarts schreef mij al deze middelen voor heb er nooit om gevraagd en was ook niet helder met al die methadon er bij),heb het wel 1aantal jaren geslikt,maar heb eigenlijk bijna geen afkickverschijnselen gemerkt.Zelf denk ik dat dat missch te maken heeft met de grote hoeveelheden alcohol die ik toen dronk,begon namelijk al sochtends en elke dag,missch heeft dat de afkickverschijnselen onderdrukt?pfff word nog eng als ik er aan terug denk,sta toch maar liever wat helderder in het leven wilde er nog iets aan toevoegen,nu 1tijdje geleden toen ik zo slecht sliep,kwam ik weer bij dezelfde verslavingsarts,schreef hij me zyprexa voor,om te slapen,ik afgehaald bij de apotheek,stonden er allemaal dingen in de bijsluiter dat het gebruikt word voor pschychoses,terwijl ik daar helemaal geen last van heb,toch geslikt sliep idd goed echt heel goed,maar begon daarna alleen nog maar te eten,de hele dag door,was inmiddels al 5kilo aangekomen,dus maar weer gestopt terug na hem toe gegaan,ook gevraagd om iets anders waar ik rustig van word zoals diazepam,nee kreeg ik niet,want ik had 1medicijnverslaving 8er de rug zei ie,ook zei ik die medicijnen zoals zyprexa zijn voor mensen met pschychoses en stemmingsstoornissen,waar ik dus geen last van heb,maar dadelijk als ik dit middel doorslik met al die kilos er bij waarschijnlijk wel 1depressie.Uiteindelijk stuurde ie me door na de pschychiator bij hun instantie,en heb nu dus wel eindelijk wat gekregen.Maar de verslavingsarts waar ik zat,daar heb ik geen vertrouwen meer in,met zen vreemde pillen!!"
In: Het grote benzo topic !
1-1-2024