Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
199 weergaven
18-5-2026
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#1
Luitjes,
Heb tranxene 10 mg (dikaliumclorazepaat) en xanax retard 2mg (alprazolam) liggen.
Ik weet dat die xanax met een verlengde afgifte werkt dus zal die geen rush geven en waarschijnlijk ook niet overdreven sterk zal aanvoelen.
Maar ik vraag me af of die tranxene van 10 mg niet wat 'hard' zal inslaan, want ik heb helemaal geen ervaring en dus ook geen tolerantie bij benzo's.

Wat kan ik verwachten van een tranxene van 10 mg?

thx
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
Traxene (clorazepaat) is in mijn ervaring een extreem lichte benzo waarvan ik nog nooit een actief effect heb gehad (een "rush") enkel passieve effecten als vermindering van spanning. 10mg is geloof ik nog zo heel veel sinds je ze van 5 tot 50mg hebt als ik me niet vergis.

Mijn advies is neem er een keer een op zondagmiddag als je niet hoeft te werken en kijk wat het doet. Als het inderdaad passief werkt zoals ik verwacht dan merk je dus "niets" en weet je dat het kan als je e.v.t. een keer moet werken.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spor is wel een benzoliefhebbertje he ?
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ spor: thx for the info!
ik ga die tranxene idd eens op't gemak testen.
ben ook wel benieuwd naar het effect van 2 mg alprazolam.

ik ben eigenlijk op zoek naar een benzo waarmee ik een vliegreis van een uur of 10 lekker chill kan overbruggen. enige tips daarvoor?

:wave:
i
imaesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor die vliegreis: Xanax. 1 mg een uur van tevoren en nog eens na een uur of vijf. Maar geen retard.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
2mg xanax (alprazolam) is een redelijk hoge dosis ! Dit vervalt natuurlijk als het retard (vertraagde afgifte) is. Zoniet, zorg dat je niets meer hoeft te doen want na 2mg alprazolam zal dat moeilijker zijn.

Voor een lange vliegreis kun je verschillende dingen nemen. Lorazepam 1, 2mg lijkt mij een goeie om 10 uur te overbruggen. Daar kun je prima bij wakker blijven en dus een boek lezen of een film kijken wat je wil zonder dat het te "spannend" is. Als je liever slaapt zal dat vooral met 2 of 2,5 (weet niet precies per hoeveel mg dat in pillen zit) ook geen probleem zijn denk ik.

Andere opties zijn oxazepam, bromazepam, of zoals al aangegeven idd alprazolam zolang ze niet retard zijn.
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#7
die xanax retard van 2mg voel ik wel degelijk!
ik raak nauwelijks nog de trap af :grin:
hopelijk is die tegen morgenochtend uitgewerkt want dan moet ik naar m'n werk...

ivm de vliegreis: lorazepam of alprazolam lijkt dus de beste keuze. bij de landing wil ik terug best wel wat scherp staan, dus ik ga zeker niet voor een hoge dosis gaan, of een retard versie :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dat kan ook wel verschillen per persoon, doel van de boodschap was meer dat voor een vliegreis een niet retard pil wss doeltreffender is :)
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu aan de Flurazepam. ik voel chiil en licht maar niet lekker suf en sederent als wat ik nij valium en oxa wel meer heb, ik kan redelijk wat verdragen door dat iok anderen middelen grof genomen heb enzo, dus heb weerstand
nu houw ik meestal 4 weken der tussen, maar tog merkt ik danals ik 2 keer diazepam op heb deze ook minder werken.

Dus dacht is Flurazepam 30mg heb er 7 op en voel amper wat wel wat lichter in me hoofd beetje droomtoestand maar niet van aahh me spieren en jeee ik voel me vet chill dronken van de benzos ze lijken echt maar ja je weet het nooit, maar tof viel me tegen.
las welv erschilt van persoon tot persoon.
Bijvoorbeeld bij stilnockt ging ik er cht langslullen, en zo van boeiend we creten nog een strip + lomp naar de mensen mim me heen ik dwaal af srry daarvoor, ben eerder hyper van die slaaptabs ofso :P nouw ja ik stop eerdaags echt ben al van ver gekomen nu wast de laatse tijd iets meer, nu verhuist enzo ook, en wil cleane strat,, zit nu bij me uders heb geen internet thuis enzo, maar ja dis me afscheids feesie aan blowen en slaapmiddelen en ik kan het gvd eerder kon ik het ook, voor de mensen die de plezieren erinzien en kunnen overzien plezier en anders suc Jeee i want apodium now srry ben rete melig maar meen wattypte enzo hoor. die belerende toon bedoel ik niet mesen hier komen al niks weten ofso, maar vaak vragen over benzos en wat verstandig is enzo, mag zeker aandacht naar uit, veel benzo verslaafde hebben een verkeerd beeld bij hulp, je komt in gemende groep
en hun zijn maar aan een pilltje verlaafd. dalijk zit ik tussen de junken neee nee soms valt het ruze mee, en de junkie waar mevrouw op terug keek waren stuk voor stuk wijze mannen de vertaling volgt alaaaf
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb de dormicum nog niet geprobeerd.
Staat voor over een weekje of 2.
Vanwege bepaalde dingen te doen,mischien leg ik ik me verwachtingen te hoog in tegenstelling tot flunitrazepam.Maar ben zeer benieuwd.

Enneuh ik weet ook niet meer zoveel van de avond na flunitrazepam gebruik.
Andere moeten het opratelen en dan heb ik nog zo iets van ´Huh oke dat kan wel´ :tearsofjoy:
Vanaf moment 1 had ik verwacht dat flunitrazepam erg zou triggeren op me slaap,maar dat is niet het geval meestal nog valiumpje/lorazepam er naast.

Nou moet ik zeggen dat altijd vrij hoog ben in me benzodoseringen tov andere.
Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin :wave:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
goed spul carilatos.... maar wow wat heb jij dan een hoge tolerantie!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Carlitos zei:
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P
Klik om te vergroten...

LOL

Hij is 1 uur wakker gebleven,16 uur geslapen :wave:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#13
Carlitos zei:
Carlitos zei:
Net ff een flunitrazepam gegeven aan iemand die nog nooit een benzodiazepine heeft genomen.
Gezegd dat het niet moeilijk is om wakker te blijven,kijken wat ie vanaafvond op msn zegt :P
Klik om te vergroten...

LOL

Hij is 1 uur wakker gebleven,16 uur geslapen :wave:
Klik om te vergroten...

HAHAHA wat een ziekelijke grap :grin: :grin:
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jongens,
mag ik vragen waar jullie mee bezig zijn.

Lees ik het correct dat jullie met dit spul experimenteren om high te worden.
Ik kan jullie enkel dit vertellen. Voor mij is het begonnen als hulpmiddel en één dezer dagen ga ik vrijwillig naar een ontwenningskuur, waarvan ik nog niet eens weet wat de ontwenningsverschijnselen gaan zijn als ik kap met Clozan.

Ik dacht hier bruikbare info te vinden, maar dit lijkt meer op een "get high dankzij Kruitvat -topic

ik voel met jullie mee.
s
systemreadyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Carlitos zei:
Sommige liggen gauw plat van 2,5 mg lorazepam,ik neem 10 mg voor een 'zwaar gesprek' waarin ik trouwens recht had om verward over te komen.
Juiste voorbeeld ben ik niet dus daarin :wave:
Klik om te vergroten...

LOL, Eergister nog 11,5 mg lorazepam op...heerlijk. Dronken zijn zonder gedronken te hebben. Heb wel flink geslapen :) Volgende keer weer een paar mg erbij. (16,5 mg) Heb nog 60 stuks lora liggen en over een paar weken weer een nieuw doosje bij de apotheek.

Ik merk dat ik steeds de grens probeer op te zoeken. Voor noodgevallen heb ik eventueel ook Anexate Injectie (Flumazenil, tegengif voor benzo overdosis) in huis.

ben benieuwd naar je dormicum ervaring Carlitos...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik leef met jou mee dat je geen sterkte ruggengraat hebt om dit met mate te gebruiken.
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
athoc zei:
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
Klik om te vergroten...

Heeey pssst nieuweling ... niet oordelen als je iemand niet kent :)
Maar wij misbruiken hier de benzo's niet, er zijn ook mensen die ze recreatief kunnen gebruiken. Tuurlijk is het voor jou erg vervelend dat je verslaafd bent geworden aan clozan, maar toppie dat je gaat afkicken
a
athocLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wie zegt het, zei zwarte piet tegen de neger.
En wil je me nu gerust laten, ik dacht hier zinniger informatie te vinden, geen recreanten en testlabo's.
Ik heb zelfs meer respekt voor iemand die zou toegeven dat hij verslaafd is (geraakt) in plaats van de "noodspuit naast hem te leggen tegen een eventuele accidentele overdosis.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
athoc zei:
Oom Klaas,
je hoeft niets te weten over mijn ruggegraat.
Maar ik kan wel lezen wat er onder jouw naam staat.
Je bent een echte patser hoor junkie!! proficiat.
Klik om te vergroten...

Aan die tekst kan ik helaas niets doen, heeft met m'n idiote hoeveelheid posts hier te maken.
Ik hoef inderdaad niets te weten over jouw ruggengraat, maar die ontbreekt meestal wel als je moet afkicken want dan ben je al een stap te ver gegaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."