Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote benzo topic !

Het grote benzo topic !

627 antwoorden
186 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
^wat een betoog :confused: kijk het is heel simpel: niet autorijden als je ze op hebt !! Net zoals je dat niet mag met alcohol, of 2 joints per dag for that matter.

Sorry maar vind het een beetje vreemd, kijk ik heb persoonlijk 1001 redenen om alcohol te haten, maar geen van die 1001 is "omdat je erna niet meer mag autorijden".
E
ExuimtumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spor zei:
^wat een betoog :confused: kijk het is heel simpel: niet autorijden als je ze op hebt !! Net zoals je dat niet mag met alcohol, of 2 joints per dag for that matter.

Sorry maar vind het een beetje vreemd, kijk ik heb persoonlijk 1001 redenen om alcohol te haten, maar geen van die 1001 is "omdat je erna niet meer mag autorijden".
Klik om te vergroten...
Hoi :)

Dat zeg ik niet, maar niet iedereen is even slim en zolang op kliknieuws lokaal nieuws nog elke dag mensen worden aangehouden onder invloed...

Wel fijn te horen dat jij wel beter weet :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar met benzo's op in de trein is ook niet echt geweldig :tearsofjoy:
S
ShakE_iTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik woon net tegen de grens met Nederland,ben zelf belgje dus :P
vriijdag in maastricht geweest en genoten van bubblegum-joint(bubblegum=weed)was al tijdje geleden,kan maar eens goed doen he
erna heb ik thuis een strip lormetazepam binnengegooid,heb hoge tolerantie w.b.benzo"s maar 20 mg,ofnee 18mg, t waren er 9 , eentje al uit strip,daar voelde ik, toch het recreatieve effect van maar was niet zo dat ik als een blok in slaap viel,helemaal niet
bij de smartshop kon ik 25 g caffeine puur kopen voor 12 pleuros maar heb dat mar niet gedaan omdat k nogal wat kalmerende pilletjes benzos neem vd dokter voorgeschreven wel.Heb voor 7.50 eurotjes potje met 30 capsules gekocht wild lettuce genaamd,vd plant Lactuca Virosa,wat relaxerende effecten zou geven, effects zijn niet zo extree^m;zeker niet zoals op potje staat dus ga t nie meer doen,maar heb gister ook nog jointje gerookt en gecombid met 24mg bromazepam en 200mg tetrazepam,heb er lekker van gechilled.
Dus nu zijn we zondag,heb de rest van die capsules genome,zeven ofzo maar volgens mij omdat ik t nu niet icm wiet neem of benzos is t maar niks;hoewel ik me relaxed voel maar dat is zo ook al omdat ik smorgens elke keer 4mg van xanax retard neem maar voel wel een beetje

ik heb nog 6 tetrazepammetjes liggen maar pff weet nie of k die nog ga nemen,feit is wel dat ik nu 10 dagen +- zonder slaappilletjes zit sliep namelijk op lormeta maarja das eigenschuld.
morgen kan k wel nr apo 2 broma pammetjes halen van 12mg zo eentje is al sterk iemand met weinig tot geen tolerantie zou van n halfje van zon pilletje al n relax effect voelen.

ben gestopt met drugs heroine,voornamelijk speed-pep-amfetamine,ben er blij om,ben aangekomen lichamelijk en spijtig genoeg vorige week hervalletjer gekend iv gespoten x keer die pep en ook mn epsipammetjes(tetrazepam)zat k te injecteren,gek natuurlijk dat wil ik niet meer laten gebeuren,moeder was erg razend van pepgebruik maar goed ik hoop dat ik t nu langer dan 2 maandjes uithou zonder pep-'drugs" (wiet)mag nog wel n keertje als moeder t nie weet whihi maar wil het bij de medicatie houden die mn huisarts me voorgeschreven heeft en mag nie klagen want ik word dan wel niet echt onder invlpoed maar 4mg xanax retard maak je je geen zorgen meer en helpt goed tegen mn angsten
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#5
@shake-it,

Cafeinne+ benzo's is echt niet slecht hoor, ik vind het een fine combo, iets ofwat alert blijven maar het rustgevende van de benzo's, moeilijk uit te leggen dat gevoel, maar er komt zeker euforie aan te pas en ik persoonlijk toon ik meer initiatief dan anders (ben nogal passief zonder dope) Ik moet zodadelijk gaan werken van 15uur tot 22u, en ik ga nog 360 mg codeine innemen en 6mg alprazolam, ook een heerlijke combo + 4 redbulls en werken maar. M'n maagje is nog nuchter dus dat gaat lekker aankomen ( m'n maag niet in acht genomen) :mrgreen:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
^haha

ik moest op de een of andere manier lachen toen ik die post las... lach je niet uit ofzo hoor, maar vind het wel een toffe actie om zo'n combi te nemen voor het werken :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Best een pittige dosis eigenlijk.
F
Frog83Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb laatst een paar Alprozolam genomen beviel me wel, heb niet gelijk anderhlve stip op, maar kalm aan gedaan , over maandje probeer ik weer wat anders en dan heb ik de meeste gehad rond ik het mooi af.blijven lekker snoepjes zeker in combi met een blow en 1 of 2 pilsjes
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik snap niet waarom jullie dit gewoon recreatief doen.
die pillen zijn voor als je paniekaanvallen hebt, en psychisch niet helemaal lekker bent.
ik heb ze van 'n psychiater ooit es voorgeschreven gekregen en ik moest er ook na een week mee stoppen omdat het verslavend is.
sowieso, als je die dingen regelmatig neemt omdat je dat fijn vind, kun je beter eens met een zieleknijper gaan praten, en als je (vooral met valium) ineens ermee stopt, kun je helemaal doordraaien.
het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
jimi zei:
het is echt tyfuszooi, net als antidepressiva en dat soort dingen.
Klik om te vergroten...
het is echt tyfuszooi, net als alle drugs als je er niet mee om kan gaan
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdje geleden oxazepam geprobeert.
Wat een rotmiddel.
Werkt veel te kort, voor overdag maakt het veel te gaar en savonds voel je er weer weinig van.
Ik ga maar eens naar bromazepam of clonazepam vragen :) is misschien wat potenter, minder nodig etc :)
edit: oh xanax werkt ook voor het grootste gedeelte op je geest? Ik dacht dat het juist zo`n roes gaf waardoor het veel misbruikt werd/wordt?hm..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Xanax doodt alle angst. Volledige zelfcontrole :P

Het lijkt inderdaad wel op dronken zijn maar dan zonder emoties. :P
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
salvation zei:
Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.
Klik om te vergroten...

Betekend dit zoiets als:
"Wie wilt mij benzo's verkopen?"

Of sla ik nu de plank mis?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
salvation zei:
Ben jaloers op jullie! Mijn enige ingang geeft al maanden geen gehoor en ben nu ook door mijn laatste voorraad heen.
Klik om te vergroten...

Betekend dit zoiets als:
"Wie wilt mij benzo's verkopen?"

Of sla ik nu de plank mis?
Klik om te vergroten...

betekend dit zoiets als:
"als je benzo's wil moet je me ff pmen"?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, want ik heb er 1378 thuis liggen :sunglasses:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik 1378 minder juist das vreemd :confused:
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat vinden jullie de fijnste langwerkende benzo?
Clonazepam of bromazepam ofzo?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dia en fluni zijn best wel lang flura schijnt ook kutje te zijn ..
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
...Van de medicijnen die gebruikt worden voor angst :P ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...32
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."