Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje beste XTC momenten

je beste XTC momenten

41 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leuk topic!

Mijn mooiste moment was toch wel op a state of trance dit jaar. Ik zat vol in mn space en het meisje dat ik al leuk vond stond voor me. Ik liep naar haar toe, gaf haar van achter een kusje op de wang en sloeg mn armen om haar middel en bleef zo een paar minuten staan. Op dat moment heb ik echt het ultieme geluk ervaren :)
Nu heb ik een relatie met haar! :grin: :grin: happy me!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh wauw MusicIsLife dat klinkt wel heel nice! ASOT was supergoed, jouw ASOT zo te horen nog beter dan de mijne :)

Een van mijn beste momenten was wel dat voor de eerste keer in mijn leven mn pilletje insloeg terwijl op dat moment op de stage als verrassing Moby werd aangekondigd! :hearteyes: wat een held...
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer dat ik XTC deed met een vriend. Eerste 2 uur dat het begon in te werken had ik toch wel wat mooie momenten beleefd. Toen we t namen was mijn moeder nog beneden, die ging met een half uurtje weg. Na ong 20 minuten begon die vriend van mij al heen en weer te wiebelen op bed en flink te puffen en blazen. Ik: Gast, wat doe je man? Hij: 't begint te werken man, 't begint te werken, 't begint te werken. Hahaha, ''rustig aan, straks komt mn ma binnen''. Ik zat ondertussen beetje op DF tripreportjes te lezen en af te vragen wanneer het bij mij zou gaan werken. Ondertussen hoorde ik de voordeur dichtslaan wat betekende dat mijn moeder het pand verlaten had, jeeeej. We liepen naar beneden en ik begon zenuwachtig rondjes te lopen in de huiskamer, huh? Dacht ik, waar ben ik mee bezig? Op dit moment merkte ik dat mijn oogballen mega soepel in mn oogkassen aan het draaien waren en dat mn hele lichaam een stuk lichter werd. ''tijd om naar buiten te gaan'' opperde ik. We liepen naar buiten en keken naar de bomen, waaaauw. ''ik weet niet wat het is maar die bomen staan er vandaag wel héél goed bij''. Eenmaal bij het grasveld voor mijn huis aangekomen, liepen we richting de sloot. En waaauw, toen we over het gras liepen leek het net alsof we op donzige zachte wolken liepen, voelde geweldig. We stopten bij een boom en keken naar de schors van een boom. Mijn zicht leek wel 100x beter en ik t leek net of de schors bestond uit bergen en dalen en shit. Op dit moment leek t een leuk idee van mijn vriend om een sprintje in te zetten langs de sloot, snel dat we waren! shiiit, honderden meters sprinten zonder een pufje of iets. We voelde ons net superman! Uiteindelijk schoten we achter een huis de bosjes in, hier achter lag een sloot wat die maat van mij dus totaal niet gezien had. Hij kon zich nog net op tijd laten stoppen door zn hakken in het zand te steken en de omringende planten vast te grijpen. ''We moeten springen!'' zei hij. (Je kon gewoon om de sloot heen lopen maar oke :tearsofjoy: ) Ik moest natuurlijk als eerste. Nam een aanloop en sprong zo ver als ik kon! Ik redde het nog net en ging in t gras liggen aan de overkant. Nu was het de beurt aan mn maat, ik zag hoe hij een flinke aanloop nam en SPRONG! Hahahah, hij leek net mario, midden in de lucht met zn vuist omhoog. Halverwege de sprong werd hij toch net iets te hard aangegrepen door de zwaartekracht en hij viel als een aangeschoten mus uit de lucht met zijn been in de sloot. Ik hield t niet meer en lag dubbel toen hij uit de sloop strompelde. '' Gelukkig heb ik drugs gebruikt, nu maakt t me niet uit'' riep hij. Daarna weer een sprintje gezet naar huis toe en de hele middag muziek gemaakt. Heeeerlijk.
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn.
b
blaatschaap404Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een enorme antikraak kantoorvilla tot je beschikking hebben om te trippen. Om vervolgens met z'n allen in de garage te gaan zitten. Daar stond namelijk een fiat punto cabrio met het dak open en de autoradio aan, en die was chill :grin:
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het moment dat hij inslaat en in 1x AL je problemen van je schouders vallen en je een HEERLIJKE RUSH door je lichaam krijgt :openmouth: :openmouth: :openmouth: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

En dan nonstop dansen met een flesje water :tearsofjoy:
m
minunglerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een paar weken geleden heb ik met nog 5 andere maten pillen gebruikt op een verlaten stuk land van een van onze ouders waar een caravan staat.
We hadden 15 witte bugatti 's mee ( 220 mg ) , we zijn begonnen rond een uur of 12 en de laatste gingen er in rond 5 uur. We waren alle 5 aan het hallucineren, we zagen langs de waterkant allemaal grote Chinese boten & mensen zwemmen, we hadden het heel erg naar ons zin en we baalden er dus ook van dat het weer licht werd. Verder hebben we heel de avond om een kampvuur gezeten en harde muziek gedraaid :)
Achteraf hebben we natuurlijk teveel gebruikt, maar alle 5 denken we met goede herinneringen aan deze avond terug.
m
mb90Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn.
Klik om te vergroten...

Heel herkenbaar na een feestje inderdaad :P

Ik vind het lastig om echt één mooiste moment te noemen... Wat ik in het algemeen mooi vind, is om te zien dat iedereen het zo naar zijn zin heeft op een feest, daar wordt ik zelf ook heel vrolijk van :)

De eerste keer blijft natuurlijk altijd memorabel; Het begon met wat tintelingen in mijn benen waarvan ik eerst dacht "dat zal wel niks zijn, dat komt gewoon doordat ik wat zenuwachtig ben". Daarna kreeg ik die tintelingen en fijne warmte door mijn hele lichaam en voelde ik me ineens zo legendarisch gelukkig en goed :) Ook de schermen in de zaal waarop de namen van de DJ's met een fancy animatie werden weergegeven waren zo ontzettend mooi :grin: Ik weet ook nog dat mijn lichaam zo veel beter en sneller leek te reageren op mijn hersenen dan ooit te voren :P

Verder nog een leuke herinnering: Ik was een keer op een feestje in Eindhoven, waar ik op kamers zit. In het dorp waar ik vandaan kom stond ik meer bekend als een braverik die netjes zijn VWO had afgemaakt... Ik kwam toen op dat feest in Eindhoven een groepje mensen uit mijn oude dorp tegen die ook lekker gesnoept hadden, waarop één van hen tegen mij zei: "M******, dit is echt de allerlaatste situatie waarin ik me had voorgesteld jou tegen te komen!!", en gaf me vervolgens een knuffel :P Dat moment zal me ook bijblijven :P
b
bert567Lid
01-01-2024, 00:00
#9
3 maanden lang geen xtc gebruiken (na een periode van misbruik), dan vrij aangeschoten (toch twijfelend) een hele roze redbull knallen! Nog nooit zo hard losgegaan denk ik, toen een van de nummers kwam die in die tent altijd weer gedraaid helemaal door het dolle heen, zelden zo goed gevoeld!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ha, ik heb een heel leuk sullig momentje van Sziget. Mijn vriendinnetje en ik waren waus en we hadden onze tentbuurtjes opgezocht, zij waren dronken en hadden ook wel ervaring met xtc dus gingen lekker mee in onze knuffelbui. Op gegeven moment stond ik hand in hand met een jongen en mijn vriendinnetje naast mij met een andere jongen, die was met een chick bezig ondertussen en had haar hand ook vast. Dus vriendin pakte mijn hand EN TOEN HADDEN WE EEN SLINGER. Het was zo tof. Toen gingen we dus zo waven met onze armen, zo'n golfje maken die je doorgeeft weetjewel! EN TOEN DAARNA! Gingen we ook nog in een kringetje staan en nog meer golven en dan ook telkens weer een andere kant op. We werden wel een beetje raar aangekeken maar het was zoooo grappig en gezellig terwijl het echt iets heel stoms was, haha.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
De kleinste dingen zijn vaak het tofst! :hearteyes:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#12
WAUW ! Wat een leuke ervaringen lees ik hierboven allemaal.
Word er zelf al spontaan blij van :grin:
Wat grappig ook dat als je met meerdere mensen bent die xtc gebruiken je ook dezelfde gevoelens deelt, heel erg leuk allemaal
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
10 pillen droppen, zo spyker als wat naakt op een politieauto ronddansen, opgepakt worden en 5 nachten zitten. Ja dat was wel echt lachen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
leipebaviaan zei:
10 pillen droppen, zo spyker als wat naakt op een politieauto ronddansen, opgepakt worden en 5 nachten zitten. Ja dat was wel echt lachen.
Klik om te vergroten...

Deze past meer in je grootste drugsblunders denk ik! :confused: Wat een verhaal.. :openmouth: :grin: :confused:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat was dan ook niet serieus smartie :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Whaha nou ja ik kijk nergens meer van op hier hoor :wink:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Siemen23 zei:
Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn.
Klik om te vergroten...
OH MAYYY GOHHDD..
Dit dus.

Van 9 uur savond's tot 4 uur snachts over straat rondlopen, en objecten aanzien voor mensen.
En zeker als je met 9 mensen buiten bent en je constant paranoia bent aan het worden.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paranoia van XTC?
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#19
leipebaviaan zei:
Paranoia van XTC?
Klik om te vergroten...

Dat kan gewoon, als je je bv. niet op je je gemak voelt of onveilig kun je paranoia worden
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#20
De tweede of derde keer dat ik XTC deed was mijn mooiste avond..

Het was hier in de stad, in een kleine 'discotheek', het begon al flink te werken toen we in de rij stonden en langs de portiers moesten, dus even mijn best doen om zo normaal mogelijk over te komen.. :grin: eenmaal binnen was alles een vage top avond, praten lukte gewoon niet (veel meer dan puffen enzo kwam er niet uit), wat ik goed herinner is die soort tunnel visie wat ik had, je ziet amper wat om je heen gebeurd allemaal..

Ook sjans gehad met enkele meiden (gebeurd normaal niet zo snel) maar, ondanks dat er af en toe een tegen je aan stond te dansen, met je "stomme kop" zo onder invloed zijn van de XTC dat het helemaal niet interessant was, totaal geen aandacht aan gegeven :P Weet niet precies waarom, maar dit was de leukste keer op de XTC.

Mijn allereerste keer was vaag, ik herinner hem nog maar nauwelijks.. Maar vond het niet speciaal genoeg om te onthouden dus :wink: Gelukkig wel alleen maar leuke ervaringen gehad met XTC... Het vooraf beetje spugen neem ik voor lief :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."