Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het album Black Sands van Bonobo https://www.youtube.com/watch?v=D9f2KZvf9sk&list=PLiAsROY30L5m4O9vKZ6TCWzqVT3yOIbn0 op een bankje in park het Loo met een goede dosis paddo's. Beste trip ooit"
"Ik verstopte mijn pillen altijd in een vol pakje sigaretten. pillen in een zakje, 2/3 sigaretten eruit halen en korter knippen met een schaar, zakje met pillen onderin, sigaretten erbovenop. Ben er nog nooit mee gepakt maar toen ze bij de HMH iedereen op sigaretten controleerde (for some reason werd ik overgeslagen, lucky! :P) ben ik daar maar mee gestopt. Stop ze nu gewoon in een zakje onder mn zak :P werkt prima, ben er ook nog nooit uitgepikt voor een uitgebreide controle. Of het helpt weet ik niet, maar ik doe altijd vriendelijk tegen de beveiliger, wens hem/haar goedenavond, maak een praatje. Meestal zijn ze dan redelijk snel klaar met in mijn tas loeren en mag ik doorlopen"
"anoniem93 zei: Voorbeeld: Je kleine teen stoten voel je helemaal niet meer. Als je tijdens het skeeleren achterover valt met je achterhoofd op het asfalt, dat je soort doffe stroomstoot ervaart (zoals bij het stoten van de elleboog), maar de volgende dag je nek niet meer naar links kan draaien. En dat als je schouder uit de kom is en zelfstandig terug probeert te zetten, nog steeds 100% waarneembaar blijft? Klik om te vergroten... Ik gebruik zelf geen coke maar ik kan je wel vertellen dat hoe stoned of dronken ik ook ben, de helse pijn die een schouder uit de kom met zich mee brengt maakt me in één klap weer nuchter :P Nou zijn mijn schouders redelijk verrot (hypermobiel), moet er niet aan denken hoeveel pijn het doet bij iemand die wel gewoon strakke banden heeft. Ik zou het in ieder geval niet gaan testen :P"
"anoniem93 zei: Ik was 1x zo dronken dat ik mijn gezicht niet meer voelde. Kort daarna moest ik heel veel kotsen. Toen ik wakker werd, na zo'n 6/7 uur slaap, was ik nog steeds aangeschoten/dronken... weet niet of je dan nog enig lichamelijk letsel voelt. Vanavond ga ik de verdovende werking van coke persoonlijk ondervinden. Welke drugs (legaal of illegaal) verdoven het best, dat je zo goed als helemaal (plaatselijk) verdoofd bent? Klik om te vergroten... Ik ben nou eigenlijk best wel nieuwsgierig naar waarvoor je dat wilt gaan gebruiken :P"
"Een enorme antikraak kantoorvilla tot je beschikking hebben om te trippen. Om vervolgens met z'n allen in de garage te gaan zitten. Daar stond namelijk een fiat punto cabrio met het dak open en de autoradio aan, en die was chill"
"Mijn eerste keer was in een thuissetting, erg relaxed en heel anders dan op een feestje. In een thuissetting ga je echt met elkaar praten over van alles en nog wat terwijl het op een feestje vaak toch dansen dansen dansen is :P Zoals hierboven al is vermeld kan het natuurlijk nooit kwaad om je eerste keer gewoon relaxed thuis te doen zet lekkere muziek aan, leuke sfeerverlichting en als je lekker hard gaat kan je altijd nog besluiten om samen een blokje om te gaan, of als je in de buurt van het bos woont, een stukje het bos in! Da's echt geweldig :P. Mocht je aan de wandel gaan, neem een fles water mee voor als je dorst krijgt. Het verschilt natuurlijk per persoon. Ik heb een aantal vrienden die het helemaal niks vinden om het op feestjes te doen en het altijd in een thuissetting/bos doen. Zelf kies ik feestjes boven thuissetting, ik vind een thuissetting eigenlijk alleen leuk als het met een redelijke groep (5-10 man) is Veel plezier!"
"Susanne zei: Huh dit is best sick, klinkt inderdaad als slaapverlamming. Nooit geweten dat je dat van xtc kan krijgen. Hoewel ik wel een keer goed heb slaapgewandeld. Wat gebeurt er als je je niet tegen je slaapverlamming verzet? Val je dan weer in slaap? Maar dit is geen lucide droom zoals rommelpot zegt, dan word je wakker in een droom en kun je die naar je hand zetten, en bij een slaapverlamming word je wakker in het echt maar je lichaam alleen niet. Klik om te vergroten... Ik heb zelf ook een tijdje regelmatig (3-4 keer per week) last gehad van slaapverlamming, echter niet door regelmatig XTC gebruik. Ik zat zelf toen in een nogal stressvolle periode en toen die voorbij was verdween de slaapverlamming ook vrijwel compleet (eens in de zoveel tijd heb ik het nog wel is) Ik denk dat iedereen het sowieso anders ervaart. Ik heb ze van heel eng (mijn slaapkamer stond in de fik, bleek mijn nachtlampje te zijn toen ik wakker werd) tot heel raar (machines van werk in mijn slaapkamer zien) gehad. Je wel of niet verzetten heeft bij mij nooit echt een verschil gemaakt, het eindigt bij mij altijd met duizelig worden, een black out en dan weer wakker worden. Het niet kunnen bewegen is ook heel herkenbaar, alsof je in een pot stroop zit of zo :P Uiteindelijk went het ook wel een beetje, probeer in ieder geval in je achterhoofd te houden dat het niet echt is. Ik weet niet hoe levensecht jij ze ervaart maar bij mij weet ik in mijn achterhoofd vaak al wel dat er iets niet klopt (beetje net als hallucineren op xtc) Meestal als het me overkomt gaat er eerder "oh god, dit weer?" door mijn hoofd dan "aaah ik ga dood!" :P"
"Ik merk bij mezelf wel dat ik heel onproductief wordt zodra ik ga blowen. Misschien is het een goed idee om doordeweeks niet meer te blowen? Dan kan je in het weekend nog wel van een jointje genieten maar ben je niet de hele week stoned Ik heb zelf ook lang dagelijks geblowd, en veel thuis gezeten (vertraging bij het afstuderen, wachten op het volgende verdedigingmoment) en ben nu 2 weken bezig met het "alleen in het weekend blowen" plan en merk wel dat ik doordeweeks nu veel productiever ben Vooral als je de hele dag thuis zit is het heel makkelijk om naar wiet te grijpen om de tijd te doden. uit je post maak ik uit dat je vriendin geen werk heeft? Misschien is dat iets om mee te beginnen, dan heeft ze wat meer structuur in de week en krijgt ze weer een vast ritme. Bovendien hoef je je dan ook niet zo schuldig te voelen als je een keertje blowt"
"Als hij er echt mee wil stoppen lijkt het me handig dat hij zorgt dat hij het niet zo maar voor handen heeft. En dat is iets wat hij toch echt zelf moet doen. willen stoppen maar cravings naar drugs hebben en vervolgens 70gram pep in huis halen is vragen om problemen :P Ik heb een vriend die ook veel moeite heeft om zijn pepgedrag in bedwang te houden, zodra hij het in huis heeft (ook al is het niet voor hemzelf) gaat hij gebruiken. Als hij echt wil stoppen moet hij zijn vrienden duidelijk maken dat hij het niet meer wil, en als zijn vrienden hem toch drugs blijven aanbieden dan is het hoog tijd voor nieuwe vrienden. Wel goed om te horen dat hij iig één iemand heeft die hem wel steunt (jij) Verder moet hij zelf wel echt willen stoppen natuurlijk. Misschien kan je hem overhalen om zijn probleem voor te leggen bij de huisarts? Die kan hem wel verder helpen (en heeft geheimplicht, voor het geval dat hij bang is dat zijn ouders erachter komen) Succes in ieder geval!"
"Ik heb nooit begrepen wat er leuk aan is om er zo enorm fucked up bij te lopen, dan krijg je toch niks meer mee? :P Ik kwam er vorig jaar op een festival eentje tegen die zich aan een dranghek vasthield (hij zat gehurkt), zodra de beat weer begon deed hij een poging tot dansen door op en neer te bewegen. Meer kon hij ook niet meer, totaal van de wereld. Ik was zelf ook niet nuchter maar toen ik dat zag werd ik toch wel een beetje misselijk :/ in mijn ogen leek het net alsof ie leeg was van binnen."