Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hardcore!"
"Probeer er niet te veel over na te denken, ik was ook altijd gespannen voordat ik xtc ging gebruiken maar zodra mijn pilletje in was gekicked gleed al die spanning er vanaf. Mocht je je heel onrustig worden of echt bewust angst gaan voelen voor gebruik raad ik het je af om nog te gebruiken want dan kan je wel in een bad trip belanden. Maar zoals ik al eerder zei; niet te veel over na denken en gewoon lekker spaceeeee."
"anomien1232 zei: @Poederpret Hahaha gelijk heb je ik weet het gewoon lekker space maar goed . Weet jij toevallig of je snel in een badtrip van xtc kan raken? Klik om te vergroten... Naar mijn ervaring niet, ik ben nog nooit slecht gegaan op xtc, voel niets anders dan blijheid xD maar als je bijvoorbeeld te veel pakt word de kans weer groter dat je bad kan gaan omdat het harder aan komt dan dat je verwacht. Vaak speelt de omgeving ook een rol, maar als je in een fijne setting zit met mensen die je vertrouwd dan acht ik de kans op een bad trip zeer klein."
"FvD wil cannabis legaliseren en onderzoeken uit laten voeren of we op de lange termijn ook partydrugs zoals xtc kunnen legaliseren en reguleren."
"De Zandman zei: Even off topic, Om het nog even over de natuur te hebben, persoonlijk word ik doodziek over het gedoe betreffende het ((veranderende) klimaat. Wat ik niet kan vatten is met name de zgn. " opwarming van de aarde ". Ik hoor nooit iemand eens zeggen, dat het klimaat altijd aan het veranderen is. De processen in het klimaat gaan gewoon door. Er zal ooit weer een ijstijd komen, nu wordt eea wat warmer... En wat gebeurt er, wat doen wij? Wij beginnen met het verkeer af te remmen. Lees: hinderen. Vervolgens gaan we onze voedselproducten lees: de boeren langzaam verwurgen in een enorme bureaucratie, en doldwaze wetgeving. Bij de burgers: Iedereen moet van het gas af, terwijl een alternatief er nog steeds niet is. Kost bakken vol geld, 5000 euro per woning en het is nog eens verplicht ook... Eigenlijk is dit toch niet te verkopen, nietwaar. Klik om te vergroten... Ben ik het volledig mee eens, het klimaat wordt trouwens ook niet volledig bepaald door CO2 concentratie, al heb ik het idee dat veel mensen dat denken tegenwoordig. CO2 is dan ook gewoon nodig voor het leven op aarde. Een hogere CO2 concentratie kan echter wel leiden tot andere plantensoorten maar of het kwaad kan...lijkt me niet. Klimaatverandering is een continu en nooit eindigend proces wat al bestaat sinds het ontstaan van de aarde, het idee dat wij als mens zijnde uberhaupt dit soort processen kunnen beïnvloeden lijkt me vrij absurd en eigenlijk vrij egocentrisch. Het milieu is echter wel iets waar we wat aan kunnen doen, de natuur moet wat mij betreft schoon worden gehouden en zo veel mogelijk met rust gelaten worden dus die windmolens en biomassacentrales mogen ze zo snel mogelijk afbreken als het aan mij ligt."
"De Apotheker zei: Bekijk bijlage 20893 Klik om te vergroten... Nitropentaan"
"benzzzy zei: Iemabd een idee? Klik om te vergroten... Ziet er in ieder geval uit als een hoog energetische stof 😂"
"benzzzy zei: Vraag me af waneer we cubane gebaseerde drugs krijgen... Kut chemisten schiet op xd Klik om te vergroten... Ga mn best doen"
"Wie o wie is er nog wakker? Ik zit zelf nog uit te spacen van de miauw en drank tijdens het uitgaan daarstraks"
"Tja dit soort dingen krijg je als je te veel van die zooi gebruikt, lachgas verdrijft zuurstof uit je hersenen, daardoor ga je trippen....niet echt best dus vind het nie gek dat je dit soort gekke dingen meemaakt. Sterkte, en blijf asjeblieft ver van die k*t zooi vandaan."