Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsje beste XTC momenten

je beste XTC momenten

41 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een leuke verhalen lees ik hierboven :)

@MusicIsLife
Dankjewel,
En lucky you ! Het lijkt mij zeker het ultieme geluk wat jij hebt meegemaakt. :grin:
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond allemaal,

Iedereen die eens xtc heeft gebruikt en het fijn heeft ervaren heeft vast wel te maken hebben gekregen met een hele intense moment tijdens je trip waar je later uren over hebt willen praten.

Wat je op dat moment meemaakt en voelt kan zo heerlijk zijn dat je het met iedereen zou willen delen. Zelf vind ik het ook geweldig om met vrienden onze ervaringen te delen. :grin: :grin:

Ik heb gelukkig zelf ook heel veel van deze wonderlijke momenten mee mogen maken, en eentje wat me heel erg bij is gebleven wil ik graag met jullie delen :

Ik was thuis met een vriendin van mij, en we namen beide 1 hele rode superman. '
Na een kwartier sloeg hij lekker in, gelijk al 'het achtbaan' gevoel. En we zaten beide behoorlijk in onze space.
Later ging ik even naar mijn balkon voor frisse lucht, ik deed mijn ogen eventjes dicht en zag een CEV (Closed Eye Visuals).
Daarin zag ik 3 lange rijen onder elkaar met doodskoppen, waarvan de doodskoppen neonlichten straalden. En de doodskoppen bewogen in blokjes van buitenaf naar binnen toe en in het midden verdwenen ze.



Het was echt één van de mooiste dingen wat ik heb gezien ! Het kwam ook waarschijnlijk doordat ik dat pilletje heel nam wat ik overigens ook nooit meer zal doen.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk was en herken je een aantal dingen laat dan ook gelijk jou ervaring achter !

Groetjes
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk topic!

Mijn mooiste moment was toch wel op a state of trance dit jaar. Ik zat vol in mn space en het meisje dat ik al leuk vond stond voor me. Ik liep naar haar toe, gaf haar van achter een kusje op de wang en sloeg mn armen om haar middel en bleef zo een paar minuten staan. Op dat moment heb ik echt het ultieme geluk ervaren :)
Nu heb ik een relatie met haar! :grin: :grin: happy me!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oh wauw MusicIsLife dat klinkt wel heel nice! ASOT was supergoed, jouw ASOT zo te horen nog beter dan de mijne :)

Een van mijn beste momenten was wel dat voor de eerste keer in mijn leven mn pilletje insloeg terwijl op dat moment op de stage als verrassing Moby werd aangekondigd! :hearteyes: wat een held...
s
spacebillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste keer dat ik XTC deed met een vriend. Eerste 2 uur dat het begon in te werken had ik toch wel wat mooie momenten beleefd. Toen we t namen was mijn moeder nog beneden, die ging met een half uurtje weg. Na ong 20 minuten begon die vriend van mij al heen en weer te wiebelen op bed en flink te puffen en blazen. Ik: Gast, wat doe je man? Hij: 't begint te werken man, 't begint te werken, 't begint te werken. Hahaha, ''rustig aan, straks komt mn ma binnen''. Ik zat ondertussen beetje op DF tripreportjes te lezen en af te vragen wanneer het bij mij zou gaan werken. Ondertussen hoorde ik de voordeur dichtslaan wat betekende dat mijn moeder het pand verlaten had, jeeeej. We liepen naar beneden en ik begon zenuwachtig rondjes te lopen in de huiskamer, huh? Dacht ik, waar ben ik mee bezig? Op dit moment merkte ik dat mijn oogballen mega soepel in mn oogkassen aan het draaien waren en dat mn hele lichaam een stuk lichter werd. ''tijd om naar buiten te gaan'' opperde ik. We liepen naar buiten en keken naar de bomen, waaaauw. ''ik weet niet wat het is maar die bomen staan er vandaag wel héél goed bij''. Eenmaal bij het grasveld voor mijn huis aangekomen, liepen we richting de sloot. En waaauw, toen we over het gras liepen leek het net alsof we op donzige zachte wolken liepen, voelde geweldig. We stopten bij een boom en keken naar de schors van een boom. Mijn zicht leek wel 100x beter en ik t leek net of de schors bestond uit bergen en dalen en shit. Op dit moment leek t een leuk idee van mijn vriend om een sprintje in te zetten langs de sloot, snel dat we waren! shiiit, honderden meters sprinten zonder een pufje of iets. We voelde ons net superman! Uiteindelijk schoten we achter een huis de bosjes in, hier achter lag een sloot wat die maat van mij dus totaal niet gezien had. Hij kon zich nog net op tijd laten stoppen door zn hakken in het zand te steken en de omringende planten vast te grijpen. ''We moeten springen!'' zei hij. (Je kon gewoon om de sloot heen lopen maar oke :tearsofjoy: ) Ik moest natuurlijk als eerste. Nam een aanloop en sprong zo ver als ik kon! Ik redde het nog net en ging in t gras liggen aan de overkant. Nu was het de beurt aan mn maat, ik zag hoe hij een flinke aanloop nam en SPRONG! Hahahah, hij leek net mario, midden in de lucht met zn vuist omhoog. Halverwege de sprong werd hij toch net iets te hard aangegrepen door de zwaartekracht en hij viel als een aangeschoten mus uit de lucht met zijn been in de sloot. Ik hield t niet meer en lag dubbel toen hij uit de sloop strompelde. '' Gelukkig heb ik drugs gebruikt, nu maakt t me niet uit'' riep hij. Daarna weer een sprintje gezet naar huis toe en de hele middag muziek gemaakt. Heeeerlijk.
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#6
Tekzor668 zei:
Mijn 2de pillenavond, onbeheerst, je bent jong en je wilwat... wat een nacht.
Vrijdagavond tien biertjes achterover gekapt in ons favoriete ondergrondse techno/house cafe.
Komt een vriendin opdagen met 10 dubbele rooie hartjes, ik koop ze allemaal voor mij en 2 vrienden en die vriendin direct terug om nog
Over amper 2 uur elk drie gedropt (toen waren ze niet 220 mg fzo :) ).
Man wat was dat zalig, heel die keet aan de X, iedereen loved up, een opkom kende ik toen niet echt
Het begon zonder enig voorteken, na 3 kwartier vn de eerste pil een goeie slag 10sec en ik ging pieken. Slikte er 2 bij en was goed voor de rest van de nacht.
Waren we zo overweldigd dat we een bostrip wilden doen.
Nog met de muziek in de oren, helemaal waus over de straten slingerend,
overal gedaantes en schimmen, kleine kinderen spelen, 100den mensen op stap met de hond om 3u snachts :rolleyes:
In het bos aangekomen intussen zo hard aan het gaan dat de teletubbies ons verwelkomen en dat we maar niet kunnen zwijgen over het feit dat alles superzalig is, dat de teletubbies met ons mee moeten, ergens waren we terug in de onbevreesde onzorgelijke kindertijd gestapt. Een schattige tuinkabouter in de achtertuinen was opeens een trippartner tot iemand zei; zet terug, de mensen kijken (welke mensen :grin:), de lichtjes in het bos van waar ze ook kwamen, ze zorgen voor een verlichting in de heftige oogtrillingen.
De trip eindigde met enkele peuken en spliffs op een bankje, engeltjes boven het water, kastelen in de lucht, pratende bloemen :confused: en vanaf dan total blackout, ik denk dat we de weg naar huis slapend bewandeld hebben, niemand weet nog iets, we kwamen allemaal tot besef thuis in mijn living, heel wazig maar bijna zogoed als nuchter. Hebben dan zo een 8u geslapen., terug tiptop in orde voor bioscoop met de chickies, een crash kende ik nog niet..

1van mijn herinneringen die ik nooit zal vergeten :grin:
Klik om te vergroten...

Hahah kan me zo inleven in dit verhaal, onbeheerst, je bent jong en wilt wat.

Pff vage tijden meegemaakt in de bossen, met dingen zoals, 'ahh mevrouw wat een lief hondje', waarop ik iedereen om me heen hoorde zeggen/mompelen 'heh' heeeeh' 'wtf goos', er was natuurlijk geen hond en al helemaal geen vrouw. Vaak vanaf zo´n punt word het echt erg vaag en weet ik daar de volgende vrij wel niks meer van. Ook vaak door de licht inval van bomen gedacht dat ik gwn in een straat liep met huizen en flats om me heen die er ook gewoon niet zijn. Begonnen dan ook met een 1 hele en een klein uur daarna nog 1 en ga zo maar door tot de 3-4 en wiet, een hoop. Meestal kwamen dit soort vaagheden opzetten na 3-4 keihard spacen. Pff leipe tijd. :rock:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Inderdaad het is allemaal leuk geweest hahaha, heeft me ook een lange tijd herstel gekost maar zijn zeker al bij al topervaringen, ik zoek het nooit meer zo ver nu :wave:
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#8
Tekzor668 zei:
Inderdaad het is allemaal leuk geweest hahaha, heeft me ook een lange tijd herstel gekost maar zijn zeker al bij al topervaringen, ik zoek het nooit meer zo ver nu :wave:
Klik om te vergroten...

Nee zeker niet, haha.
Heb me aardig down en beroerd gevoeld een tijdje.. :(
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Sommige topics zijn de moeite waard om naar boven gehaald te worden : )

Een van mijn mooiste xtc-momenten was toen ik met mn vriendje een weekendje naar Houffalize in België was voor een nacht op mdma.
We hadden de eigenaresse van de b&b al ingelicht dat we van nachtelijke wandelingen hielden, zodat ze niet zou schrikken als ze 's nachts de deur hoorde.
Het duurde meer dan twee uur voor de pil werkte, want we hadden laat gegeten.
Die nacht zijn we het hele dorp rondgewandeld met allebei een goede koptelefoon op met dezelfde muziek, die we constant afzetten omdat we wilden kletsen.
Het was voorbij drieën op een zondagavond, dus er was geen kip op straat. Ik heb me ook wat af gehallicuneerd. Er was een groot licht bij een riviertje, en ik dacht dat daar mensen gezellig bij een kampvuur stonden. Schaduwen van de bomen op een witte muur leken graffiti.
Ook nog in het bos geweest, daar zag ik Mexicaanse kleedjes op terrastafeltjes.

Ik ben meer een lezer dan een schrijver op dit forum, en lees het liefst oude topics over mdma. Er zit, naast de vaak voorkomende vragen over dosering e.d., heel wat leuks tussen!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
bij mij was het mooiste moment’ dat ik naar huis werd gebracht en de weg die serieus geen licht had ‘ was helemaal verlicht met mooie lichjes in de ope velde zag ik circus tenten en hijskranen in de bomen vogels en dieren ‘ voor me deur was er een piraat met een papagaai’
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zoveel mooie momenten. Een aantal jaar geleden hadden we een vaste groep van 10 / 20 mensen waarmee we eens in de zoveel tijd een Space avondje organiseerden op mooie locaties vooral rond de natuur. Mooie dingen ☺️
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het mooiste van xtc vind ik de bullshitgesprekken die je met random personen op een feest hebt. En het keiharde losgaan op de muziek natuurlijk xD
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
waarneer ik en me vrienden bij iemand thuis zitten’ en dan kwam er een specifiek nummer op en gingen we om ste beurt een gek dansje doen langs een tafel het was een geweldig gevoel en het zag er zo kicke uit
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met mijn 2 beste vrienden liggend op een waalstrandje kijkend naar de heldere blauwe hemel met op de achtergrond het nummer Shape Of You van Ed Sheeran. Als ik aan dat moment denk word ik helemaal gelukkig
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Samen met een vriendin op matrasje lekker wappie...... begint ze ineens met armen naar boven uitgestrekt van alles re doen .... ik vraag dus ....wat doe jij nou? ... de keukenkastjes inruimen was het antwoord 😀😀
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat mij altijd is bij gebleven is toch echt mijn aller eerste pilletje.
Dat waren toen 'bruine bomen', wat een fantastische pil was dat.
Het gevoel was echt zwoel en geweldig.

Maar het beste moment:
We liepen over een prachtig pad wat zwart was en dat lichtte helemaal op met glinsters en glitters.
Zo intense ervaring, super mooi.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha wauw klinkt inderdaad leuk !
Heel veel dingen zijn ook zó herkenbaar, zoals dat van dat rennen. :grin:
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Een van de leukste dingen vind ik gewoon wat rond lopen over een verlaten straat en overal mensen zien maar als je dichter komt merkt dat het lampen of vuilbakken zijn.
b
blaatschaap404Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Een enorme antikraak kantoorvilla tot je beschikking hebben om te trippen. Om vervolgens met z'n allen in de garage te gaan zitten. Daar stond namelijk een fiat punto cabrio met het dak open en de autoradio aan, en die was chill :grin:
R
RemotayLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het moment dat hij inslaat en in 1x AL je problemen van je schouders vallen en je een HEERLIJKE RUSH door je lichaam krijgt :openmouth: :openmouth: :openmouth: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

En dan nonstop dansen met een flesje water :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."