Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drank bij XTC

Welke drank bij XTC

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 25803
Gewoon lekker water drinken
Klik om te vergroten...
Water is voor de vissen.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hardcore_frk zei:
Water is voor de vissen.
Klik om te vergroten...

Volgens mij zijn wij ooit ook eens een soort waterbeest geweest.

Dat is nog niet eens zo gek lang geleden, aangezien tijd relevant is haha.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geen! Water ook niet, er moet wel een smaakje aan zitten. Aa-drink bijvoorbeeld of fruitdrank, soms wil een soepje ook wel lekker zijn.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fristi
f
fffffffffffffffLid
01-01-2024, 00:00
#5
limonade
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Water
a
aardjebeiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heyhey vraagje, ik en mijn vrienden drinken vaak bij de xtc en vinden dit een gouden combinatie. Heeft iemand nog aanraders voor welke drank lekker terwijl je aan de xtc zit?

groetjes,

aardje
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drank en XTC? Dat vind ik echt alleen maar zonde van mijn space!!

Alcohol is een middel dat verdoofd, en XTC is een psychedelicum en een stimulant. Als je dus Alcohol met XTC neemt verminder je dus eigenlijk de ervaring.

Als ik Alcohol drink met XTC is dat 1 biertje nadat ik de pil heb gehad (tegen de zenuwen? XTC is echt zo vet :hearteyes:). En daarna eigenlijk niets anders meer dan fris en water.

Een handige sheet voor drugs combinaties:
Combo_2.png
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Thunderdome zei:
Drank en XTC? Dat vind ik echt alleen maar zonde van mijn space!!

Alcohol is een middel dat verdoofd, en XTC is een psychedelicum en een stimulant. Als je dus Alcohol met XTC neemt verminder je dus eigenlijk de ervaring.

Als ik Alcohol drink met XTC is dat 1 biertje nadat ik de pil heb gehad (tegen de zenuwen? XTC is echt zo vet :hearteyes:). En daarna eigenlijk niets anders meer dan fris en water.

Een handige sheet voor drugs combinaties:
Bekijk bijlage 20658
Klik om te vergroten...
XTC wordt meestal niet als psychedelicum gezien, maar als entactogeen. Verder wel mee eens, niet teveel bij drinken. Meestal op feesten (toen dat nog kon) dronk ik een paar biertjes maar stopte ik met drinken na het nemen van XTC. Smaakt ook niet echt meer dan.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
KlaasVaak zei:
XTC wordt meestal niet als psychedelicum gezien, maar als entactogeen. Verder wel mee eens, niet teveel bij drinken. Meestal op feesten (toen dat nog kon) dronk ik een paar biertjes maar stopte ik met drinken na het nemen van XTC. Smaakt ook niet echt meer dan.
Klik om te vergroten...

Dit heb ik ook. Over het algemeen drink ik er eigenlijk geen alcohol bij. Wel eens een biertje of iets geprobeerd.
Ook frisdrank vind ik eigenlijk niet meer lekker smaken, dus ik hou het eigenlijk altijd volledig bij water.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Vroeger deed ik dit ook wel eens maar dat zou ik nu nooit meer doen. Flinke afrader! Ik zou zeggen siroop, cola of water.:blush:
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
HierEnDaarEenFuifje zei:
Dit heb ik ook. Over het algemeen drink ik er eigenlijk geen alcohol bij. Wel eens een biertje of iets geprobeerd.
Ook frisdrank vind ik eigenlijk niet meer lekker smaken, dus ik hou het eigenlijk altijd volledig bij water.
Klik om te vergroten...
Wat ik wel altijd lekker vond om dan op de after als het grotendeels uitgewerkt is met je droge bak een koud biertje open te trekken
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb met xtc op niet eens trek in drank.
Ook is het een ongezonde combi.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cola zero gaat er hier altijd wel lekker in tijdens een pilletje of water.

Maar dit is niet wat je wil horen haha.
F
FenomenaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik drink altijd een paar Apple Bandits voor de xtc begint te werken! Echt een aanrader.
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rakketjes in een bakje, citroentje erin knijpen, beetje srirachasaus en yoghurt, mespuntje zout en voila: liquid tyfus. En dát zou beter zijn dan dan alcohol.

Nou goed alle gekheid op een stokje,
alcohol wordt afgebroken in je lever, MDMA ook. Als je je lever lekker bezig houdt met alcohol blijft de MDMA langer in je systeem, bijwerkingen worden heftiger en verlengt. Alcohol is verdovend en MDMA een upper, als je die combineert werken de effecten elkaar tegen. In dit geval wordt de sedatie van alcohol voornamelijk onderdrukt door de intense stimulatie van MDMA, in de praktijk ervaren sommige mensen een lichte afstomping van de trip (maar jullie ervaren dit effect dus als gewenst, dat kan natuurlijk ook).
Uit onderzoek met muizen is gebleken dat door alcohol i.c.m. MDMA de cardiovasculaire stress nog meer toeneemt, dit zal je misschien tijdens de trip niet direct merken maar MDMA is al niet goed voor je hart (je moet er wat voor over hebben natuur :P), maar combineren met alcohol is het in mijn ogen gewoon niet waard.

Nog gevaarlijker, omdat je niet gaat doorhebben hoe dronken je bent is de kans groot dat je veel te veel drinkt. Als je het doet, stel voor jezelf een gezond limiet op.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol zorgt voor uitdroging en zorgt ervoor dat je meer gaat plassen, dit kunnen de meeste echter niet onder invloed van XTC. Is dit niet keiongezond en gevaarlijk ivm watervergiftiging dan?Plus de kater de dag erna wil ik me zelfs niet voorstellen :tongueout: geef mij maar gewoon water, het plezier van XTC alleen is meer dan genoeg :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#18
aardjebei zei:
Heeft iemand nog aanraders voor welke drank lekker terwijl je aan de xtc zit?
Klik om te vergroten...
Zoals de rest hier al aangeeft: "geen"! Ik vind zo'n beetje alle smaakjes lekker als ik aan de M zit maar ik vind alcohol drinken echt zonde van mijn heerlijke serotonineroes. Bovendien is het ook nog eens mega ongezond. Ik drink het liefst gewoon water. Maar aan een waterijsje likken is inderdaad ook zalig!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Water, frisdrank, fruitdrankjes. Alcohol? Bah. Verkloot de xtc ervaring vind ik. Van de weinige keren dat er drank vloeide bij XTC had ik meestal lastige comedown en nadip plus de ervaring voelde meer opgefokt aan dan leuk.
K
King$manLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdens de xtc zou k niks aan alcohol drinken. Als je t daarvoor doet is ander verhaal

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."