#1
Water is voor de vissen.Bekijk bijlage 25803
Gewoon lekker water drinken
Water is voor de vissen.Bekijk bijlage 25803
Gewoon lekker water drinken
Water is voor de vissen.

XTC wordt meestal niet als psychedelicum gezien, maar als entactogeen. Verder wel mee eens, niet teveel bij drinken. Meestal op feesten (toen dat nog kon) dronk ik een paar biertjes maar stopte ik met drinken na het nemen van XTC. Smaakt ook niet echt meer dan.Drank en XTC? Dat vind ik echt alleen maar zonde van mijn space!!
Alcohol is een middel dat verdoofd, en XTC is een psychedelicum en een stimulant. Als je dus Alcohol met XTC neemt verminder je dus eigenlijk de ervaring.
Als ik Alcohol drink met XTC is dat 1 biertje nadat ik de pil heb gehad (tegen de zenuwen? XTC is echt zo vet). En daarna eigenlijk niets anders meer dan fris en water.
Een handige sheet voor drugs combinaties:
Bekijk bijlage 20658
XTC wordt meestal niet als psychedelicum gezien, maar als entactogeen. Verder wel mee eens, niet teveel bij drinken. Meestal op feesten (toen dat nog kon) dronk ik een paar biertjes maar stopte ik met drinken na het nemen van XTC. Smaakt ook niet echt meer dan.
Wat ik wel altijd lekker vond om dan op de after als het grotendeels uitgewerkt is met je droge bak een koud biertje open te trekkenDit heb ik ook. Over het algemeen drink ik er eigenlijk geen alcohol bij. Wel eens een biertje of iets geprobeerd.
Ook frisdrank vind ik eigenlijk niet meer lekker smaken, dus ik hou het eigenlijk altijd volledig bij water.
Zoals de rest hier al aangeeft: "geen"! Ik vind zo'n beetje alle smaakjes lekker als ik aan de M zit maar ik vind alcohol drinken echt zonde van mijn heerlijke serotonineroes. Bovendien is het ook nog eens mega ongezond. Ik drink het liefst gewoon water. Maar aan een waterijsje likken is inderdaad ook zalig!Heeft iemand nog aanraders voor welke drank lekker terwijl je aan de xtc zit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."