Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking XTC stoppen !!!

Werking XTC stoppen !!!

56 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
als je er slecht van gaat is het niet meer ooo zo perfecte gevoel :tongueout:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk ook niet dat xtc echt slecht kan gaan. Maar als de gebruiker denkt dat het slecht kan gaan, kan zelfs een pepermuntje nog slecht gaan.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou toevallig ben ik toch wel even slecht gegaan op XTC afgelopen feest (Bassleader), het duurde niet lang ff overgegeven en toen was het weer helemaal relaxed en zo, dus jah misschien toch wat te veel gepakt of wat verkeerds gepakt... tsja de eerste keer dat me dit is overkomen eigenlijk van pillen, maar ja shit happens he, het doet me allemaal niet zoveel. Als het in de toekomst vaker zal gebeuren, dan stop ik ook meteen. Ik voel er de laatste tijd toch steeds minder van
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
NexxtGen zei:
nou toevallig ben ik toch wel even slecht gegaan op XTC afgelopen feest (Bassleader), het duurde niet lang ff overgegeven en toen was het weer helemaal relaxed en zo, dus jah misschien toch wat te veel gepakt of wat verkeerds gepakt... tsja de eerste keer dat me dit is overkomen eigenlijk van pillen, maar ja shit happens he, het doet me allemaal niet zoveel. Als het in de toekomst vaker zal gebeuren, dan stop ik ook meteen. Ik voel er de laatste tijd toch steeds minder van
Klik om te vergroten...
Kotsen is nog niet "slecht gaan".. en niet eens zo'n vreemd verschijnsel met xtc, ik heb het zelf nooit gehad, van xtc alleen dan, mix ik het met alcohol is het vrijwel altijd raak :) Maar het gevoel dat je er van krijgt is altijd wel hetzelfde lijkt me, blij, druk, verliefd op iedereen etc..

Edit: Of je moet het vervelend vinden om voor een paar uurtjes extreem gelukkig te zijn, fuck wat ga je dan fout!
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan echt wel slecht gaan van MDMA. Sterker nog, op alle drugs kun je slecht gaan, ook alcohol. Zoals al eerder gezegd versterkt het je gevoelens, en nare gevoelens komen ook heftiger aan.

Water of fris drinken, wat eten en frisse lucht is denk ik het enige wat je er tegen kan doen om de effecten een beetje tegen te gaan :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Play_bunny zei:
ExceptionalInsight zei:
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.

Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus :)
Klik om te vergroten...

Gewoon je pil 'sturen'. Think happy thoughts, probeer je goed te voelen en je gaat je goed voelen :hearteyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je niet te vaak xtc gebruikt en dan ook niet te veel, dan kan je haast niet slecht gaan. De serotonine die vrijkomt zorgt voor het gelukkige love gevoel en ook al is je cavia net overleden je zult je supergoed en gelukkig gaan voelen.

Als je ziek wordt moet je er aan toegeven en probeer over te geven. Meestal is het daarna weer goed.

Alleen extreme spanningen of combinaties met andere drugs of medicijnen kunnen het verpesten voor je.

Als die serotonine eenmaal los komt is het niet meer te stoppen. Je moet dan wachten tot het minder wordt...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zal de xtc waar mensen slecht op gegaan zijn misschien mCCP geweest zijn ipv MDMA ?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
Zal de xtc waar mensen slecht op gegaan zijn misschien mCCP geweest zijn ipv MDMA ?
Klik om te vergroten...

dat komt maar zelden voor

Wat is slecht gaan he
daar kan je ook al over discussiëren
soms kan je maag het niet hebben
dat is pech hebben niet slecht gaan
G
GiowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik weet het niet zeker, maar ik zou mijn vinger in me keel steken..
En gewoon aan andere dingen denken, aan rekensommen, I don't Know :d.

Wat misschien ook helpt, is wat in de koude gaan staan, als ik Stoned ben en het moet snel weg helpt dit wel goed.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Op het moment van inname heb je de keuze gemaakt om de weg kwijt te zijn. Je weet wat de gevolgen en effecten (kunnen) zijn.

Als je dan midden in je 'trip' zit moet je niet zeuren dat je eruit wilt :)
Aanvaarden, uitzitten en vervolgens overwegen om gewoon maar niets meer te gebruiken ik het vervolg :)
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het verlaagd je suikerspiegel dacht ik.
Dus suiker lijkt me wel goed..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het verlaagt je bloedsuikerspiegel, maar als je dan wat dextrose gaat nemen om je bloedsuikerspiegel op te krikken ga je nog harder
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bad

Zeker weten dat je bad kan gaan op XTC.
Ik heb het een keer heel erg gehad, was de eerste keer en wist niet wat ik moest doen.

Maar zoals anderen al zeggen: It's all in your mind.
Als jij tegen jezelf zegt: "Water heb ik nu nodig, dan gaat het wel weer"
Dan zal het ook wel weer gaan.

Ik denk dat je Bad gaat als je DENKT dat het teveel is voor je, dat je DENKT dat je te hard gaat en het niet aan kan.
Dan moet je gewoon gaan denken dat het heerlijk is.

Wel moet je daar even heel hard aan denken.
Als ik me nu niet goed voel is het meestal weg na het kotsen.
Vaak denk ik gewoon "Ja dahag, daar heb ik geen zin in"
en geef ik een dikke vinger aan mijn kutgevoel.
Vervolgens moet ik lachen om mezelf en dan voel ik me weer beter.

Rare jongens, die pillen...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan zeker wel slecht gaan van de pillen. Heb het zelf gezien op the arc of goa... meisje met wie ik daar was had voor de 1e keer xtc geslikt en ging helemaal naar de klote... ze voelde zich dus ook mentaal kut.
En het waren geen slechte pillen :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uitzonderingen daar gelaten, maar over het algemeen wordt iedereen toch juist blij van mdma? Ik ben nog nooit fout gegaan, tenzij er overduidelijk andere troep bij zat dan..
Voorbeeld: Was een keer op een feestje, een redelijke pil, kleine gram (goeie:P) pep en wat mdma poeder op. Halverwege het feestje komt er een meisje naar me toe, wilde van mijn hasj een joint draaien in ruil voor een pilletje. Was ver weg, dus op dat moment leek dat best logisch en ik wilde er best nog wel 1 bij. Enfin, uurtje later zit ik op de grond en was het fysiek onmogelijk rechtop te staan. Dát was wel fout :).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dline zei:
ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen... :grin:
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:

En speed maakt de werking van xtc niet minder, ik heb juist altijd het idee dat het alles verlengd (:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ExceptionalInsight zei:
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:
Klik om te vergroten...
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."