#1
als je er slecht van gaat is het niet meer ooo zo perfecte gevoel ![:tongueout:]()
Kotsen is nog niet "slecht gaan".. en niet eens zo'n vreemd verschijnsel met xtc, ik heb het zelf nooit gehad, van xtc alleen dan, mix ik het met alcohol is het vrijwel altijd raakNexxtGen zei:nou toevallig ben ik toch wel even slecht gegaan op XTC afgelopen feest (Bassleader), het duurde niet lang ff overgegeven en toen was het weer helemaal relaxed en zo, dus jah misschien toch wat te veel gepakt of wat verkeerds gepakt... tsja de eerste keer dat me dit is overkomen eigenlijk van pillen, maar ja shit happens he, het doet me allemaal niet zoveel. Als het in de toekomst vaker zal gebeuren, dan stop ik ook meteen. Ik voel er de laatste tijd toch steeds minder van
Play_bunny zei:ExceptionalInsight zei:Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb![]()
Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.
Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus![]()
Wacky zei:Zal de xtc waar mensen slecht op gegaan zijn misschien mCCP geweest zijn ipv MDMA ?
ExceptionalInsight zei:Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:Dline zei:ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen...![]()
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.ExceptionalInsight zei:Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."