#1
een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus
of speed idd.
een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus

DarkScope zei:een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus
of speed idd.
Deranged zei:DarkScope zei:een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus
of speed idd.![]()
Somige mensen raken in paniek of ervaren het trillen als omaangenaam over algemeen is dat optelossen door gwn tegen jezelf te zeggen dat je moet genietebIs het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb![]()
Je wil in iedergeval weer normaal worden. Wat is dan het beste om te doen ?
wittemotor zei:Wat is dan het beste om te doen ?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."