Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mij"
"Jeeej Ground Zero!!!!"
"Ierse pub in R'dam heeft Bingo op maandag"
"Djodjo zei: Jennifurrrr in tha house en Schevie houst mee! Klik om te vergroten... OMG LOL Schevie.. Die is geniaal!!!"
"Boten Anna Whahahahaha Van Snessie dr computer!"
"Tool - Parabola/Parabol"
"Ik heb me ooit eens verbaasd over een telefoongesprek van een vriend van mij op een feestje.. "Heb jij toevallig nog stofzuigerzakken die je kan komen brengen?" Naieve ik: (Why the fuck heeft hij nu stofzuigerzakken nodig..... kwartier later: Ohhhhh)"
"Pep"
"Wat the hell is een beetje moeten kotsen? De helft van je eten eruit ofzo?"
"Hahaha veel plezier daar Aram!!"