#1
ExceptionalInsight zei:Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
ExceptionalInsight zei:Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:Dline zei:ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen...![]()
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.ExceptionalInsight zei:Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:
Geloof mij, dat was niet normaalPlay_bunny zei:Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.

ExceptionalInsight zei:Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:Dline zei:ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen...![]()
En speed maakt de werking van xtc niet minder, ik heb juist altijd het idee dat het alles verlengd (:

Dline zei:heu...topic is toch "werking van xtc stoppen"? ik reageerde op die topic niet op jou laatste reactie![]()
![]()
ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werktwittemotor zei:Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.
Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn
Wat is dan het beste om te doen ?
Play_bunny zei:ExceptionalInsight zei:Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb![]()
Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.
Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus![]()
wietaapje zei:ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werktwittemotor zei:Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.
Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn
Wat is dan het beste om te doen ?
Dline zei:
wittemotor zei:Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.
Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn
Wat is dan het beste om te doen ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."