Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking XTC stoppen !!!

Werking XTC stoppen !!!

56 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ExceptionalInsight zei:
Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Bad

Zeker weten dat je bad kan gaan op XTC.
Ik heb het een keer heel erg gehad, was de eerste keer en wist niet wat ik moest doen.

Maar zoals anderen al zeggen: It's all in your mind.
Als jij tegen jezelf zegt: "Water heb ik nu nodig, dan gaat het wel weer"
Dan zal het ook wel weer gaan.

Ik denk dat je Bad gaat als je DENKT dat het teveel is voor je, dat je DENKT dat je te hard gaat en het niet aan kan.
Dan moet je gewoon gaan denken dat het heerlijk is.

Wel moet je daar even heel hard aan denken.
Als ik me nu niet goed voel is het meestal weg na het kotsen.
Vaak denk ik gewoon "Ja dahag, daar heb ik geen zin in"
en geef ik een dikke vinger aan mijn kutgevoel.
Vervolgens moet ik lachen om mezelf en dan voel ik me weer beter.

Rare jongens, die pillen...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan zeker wel slecht gaan van de pillen. Heb het zelf gezien op the arc of goa... meisje met wie ik daar was had voor de 1e keer xtc geslikt en ging helemaal naar de klote... ze voelde zich dus ook mentaal kut.
En het waren geen slechte pillen :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat bedoel je dan precies met "bad gaan"? Dat je tè blij bent?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uitzonderingen daar gelaten, maar over het algemeen wordt iedereen toch juist blij van mdma? Ik ben nog nooit fout gegaan, tenzij er overduidelijk andere troep bij zat dan..
Voorbeeld: Was een keer op een feestje, een redelijke pil, kleine gram (goeie:P) pep en wat mdma poeder op. Halverwege het feestje komt er een meisje naar me toe, wilde van mijn hasj een joint draaien in ruil voor een pilletje. Was ver weg, dus op dat moment leek dat best logisch en ik wilde er best nog wel 1 bij. Enfin, uurtje later zit ik op de grond en was het fysiek onmogelijk rechtop te staan. Dát was wel fout :).
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dline zei:
ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen... :grin:
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:

En speed maakt de werking van xtc niet minder, ik heb juist altijd het idee dat het alles verlengd (:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ExceptionalInsight zei:
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:
Klik om te vergroten...
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Play_bunny zei:
Dat is juist wel redelijk normaal dat je je naderhand zwaar brak voelt, wat jij nu beschrijft. Datkomt omdat je de hele tijd maar aan het dansen bent enzo. dat is niet iets om je zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...
Geloof mij, dat was niet normaal :) Ik was er maar een paar uurtjes, had al genoeg pep op om 2 dagen wakker te blijven + een pil en wat poeder. Toen dat ene pilletje erbij en bam! alles was weg :rolleyes:
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Dline zei:
ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen... :grin:
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik niet, het was niet te hevig, het leek juist of alles in 1 klap uitwerkte en ik al daaagen aan het feesten was, het is dat ik nog rechtop zat, anders was ik zeker in slaap gevallen (:

En speed maakt de werking van xtc niet minder, ik heb juist altijd het idee dat het alles verlengd (:
Klik om te vergroten...

heu...topic is toch "werking van xtc stoppen"? ik reageerde op die topic niet op jou laatste reactie :flushed: :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dline zei:
heu...topic is toch "werking van xtc stoppen"? ik reageerde op die topic niet op jou laatste reactie :flushed: :wave:
Klik om te vergroten...

My bad, sorry :)
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#11
geeft niet,poeder erover en vergeten :wink:
w
wietaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
wittemotor zei:
Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.

Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn :wink:

Wat is dan het beste om te doen ?
Klik om te vergroten...
ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werkt
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Play_bunny zei:
ExceptionalInsight zei:
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.

Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus :)
Klik om te vergroten...


wel toen ik mijn eerste keer xtc heb gebruikt was mijn thuissituatie ook niet zo goed en had ik ook wel wat problemen maar ik ben niet slecht gegaan. Integendeel, ik voelde me er enorm beter van. Zelfs nu nog heb ik nog wat problemen maar ik ga nog steeds niet slecht.

Het is gewoon het gedacht, ik denk als je slecht gaat zou er gewoon iemand je moeten kalmeren en geruststellen. Dan gaat het veel beter want heb het ook al meegemaakt met een vriend. En we hadden allebei genomen.

Ik denk dat dit mss de beste methode is maar dan heb je wel mensen rond je nodig :)
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#14
wietaapje zei:
wittemotor zei:
Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.

Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn :wink:

Wat is dan het beste om te doen ?
Klik om te vergroten...
ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werkt
Klik om te vergroten...

Ja blijkbaar breekt vitamine C de werking van XTC af,heb ik ooit ook ergens gelezen,maar weet eigenlijk niet of dit klopt!
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dline zei:
[
Klik om te vergroten...

Maar wie heeft er een vitamine C pilletje bij zich op een feest? Thuis is dat zeker handig, maar op een feest zul je je vitamine C toch echt ergens anders vandaan moeten halen vrees ik
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#16
in Fruitsappen bv?? drink dat ipv cola of water en vraag of ze een paar schijfjes citroen in je sap willen doen...pure vit C! :P
b
brute_xLid
01-01-2024, 00:00
#17
wittemotor zei:
Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.

Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn :wink:

Wat is dan het beste om te doen ?
Klik om te vergroten...

een hele dikke lijn sos. dat werkt serieus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."