#1
als je er slecht van gaat is het niet meer ooo zo perfecte gevoel ![:tongueout:]()

Je wil in iedergeval weer normaal worden. Wat is dan het beste om te doen ?
wittemotor zei:Wat is dan het beste om te doen ?

ExceptionalInsight zei:Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb![]()
Same here, mits het gewoon xtc is, niet die troep die ik laatst had-spaceman- zei:ja precies, ik kan me ook niet voorstellen dat je bad zou kunnen gaan op xtc....aangezien je (ik) alleen peace, love and happyness voel(t)...

ExceptionalInsight zei:Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."