Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerking XTC stoppen !!!

Werking XTC stoppen !!!

56 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
als je er slecht van gaat is het niet meer ooo zo perfecte gevoel :tongueout:
B
Boner simpsonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uhm sos en speed werken inderdaad goed, maar zonder andere drugs te gebruiken kan het soms helpen om even een tijdje diep en rustig adem te halen. Ook gewoon je hersenen laten rusten door niet al te veel na te denken ofzo? :rolleyes:
w
wittemotorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vraag is heel simpel eigenlijk.
Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet.

Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen.
Echter je voelt je er absoluut niet goed onder.
En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan.
Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden.
Haaa wat normaal dan ook moge zijn :wink:

Wat is dan het beste om te doen ?
L
LappenpopjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je wil in iedergeval weer normaal worden. Wat is dan het beste om te doen ?
Klik om te vergroten...

Geen drugs gebruiken :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
wittemotor zei:
Wat is dan het beste om te doen ?
Klik om te vergroten...

Daar is niks anders aan te doen dan de rit uitzitten. Er zijn ook fabels dat suiker en vitamine's de rit zouden verminderen maar dat is dus bull shit.
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#6
waarom zou je dat oooooo zo perfecte gevoel willen stopppen ? :hearteyes: :confused:
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#7
zoals iedereen al zegt er is NIX aan te doen
gewoon niet te veel pakken zodat je niet slecht gaat :wink:
r
reflexLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zelf ben nog nooit bad gegaan ofzo
maar ik weet van mezelf wnr ik genoeg heb gehad en wanneer niet, ik heb bijvoorbeeld nog nooit meer als 2 pilletjes gehad.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb een keer MDA gehad ipv mdma, op een feest gekocht, maar valt idd nix aan te doen, was ook op een feest en spacede m te hard. Wel jammer maar was wel een mooie ervaring
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Denk dat je van een beetje speed wel wat opknapt. Maar om nou effecten van teveel drugs tegen te gaan met nog meer drugs.... :rolleyes:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je lang in een warme,rokerig en benauwde ruimte bent.
Helpt een rondje buiten lopen bij mij wel.
n
nicole1973Lid
01-01-2024, 00:00
#12
kennis heeft het wel eens dat ze er opeens niet lekker van wordt.. ze drinkt verse jus... en weg ist... zal wel kan me er weing bij voorstellen... het beste is zorgen dat je niet te veel pakt...

ik merk als eerste dat ik genoeg heb gehad omdat ik flinke maagpijn krijg.. net of de chemicaliën een mega gasbel vormen in mn maag of zo .. erg vaag en doet zeer.. dan weet ik dat ik echt moet stoppen.. maar goed ik neem er nooit meer dan 1 tegelijkertijd ..kunnen er wel een aantal in een nacht zijn..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je van te voren bang bent dat je er beroerd van word zal dat wel gebeuren. Als je dan denkt dat verse jus daar tegen helpt zal het er ook tegen helpen he.

Het belangrijkste is denk ik dat je niet bang moet zijn dat het slecht gaat, want dat zijn self fullfilling profecies. Je moet het gewoon lekker over je heen laten komen en ervan genieten. Je weet dat je het toch niet kan stoppen ofzo, dus daar moet je dan ook niet over nadenken. Je weet ook dat het op den duur vanzelf stopt, dus er is niets om je druk over te maken. Gewoon chillen :)

(het psychologish slecht gaan heb ik het dan over. Als je maagpijn hebt zijn daar vast oplossingen voor )
D
DlineLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik doe altijd als het te hevig wordt een lijn speed snuiven(dat breekt de xtc iets af ofzo...sla me niet als dit niet mocht kloppen,ik heb dat ooit is vernomen)en heeft toch al geholpen bij het heavyzijn verminderen... :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)
Klik om te vergroten...

ja precies, ik kan me ook niet voorstellen dat je bad zou kunnen gaan op xtc.... :confused: aangezien je (ik) alleen peace, love and happyness voel(t)...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
-spaceman- zei:
ja precies, ik kan me ook niet voorstellen dat je bad zou kunnen gaan op xtc.... :confused: aangezien je (ik) alleen peace, love and happyness voel(t)...
Klik om te vergroten...
Same here, mits het gewoon xtc is, niet die troep die ik laatst had :rolleyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ExceptionalInsight zei:
Is het uberhaupt mogelijk om "fout te gaan" van xtc? Het enige wat er bij mij ooit fout is gegaan, is de dag erna als ik het weer te bont gemaakt heb :)
Klik om te vergroten...

Natuurlijk kan dat. Xtc versterkt gevoelens. Over het algemeen zijn dat de bekende gevoelens, maar als jij diep van binnen ongelukkig bent of zoiets, dan krijg je dat op dat moment 10 keer zo hard op je bord voorgeschoteld. Bij mij is het de eerste keer ook niet helemaal goed gegaan. Raakte een beetje in paniek enzo. Is uiteindelijk wel weer goed gekomen omdat ik afgeleid werd.

Je kan er verder weinig tegen doen. Verse jus heb ik ook wel eens gehoord ja, en dextro enzo, maar of dat werkt weet ik niet. Ik heb het destijds gewoon uitgezeten. Proberen je gedachten te verzetten. Proberen te genieten van de muziek en niet eraan denken wat er met je gebeurt. Afleiding zoeken dus :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
toch zorgt serotonine alleen voor het vrolijke love gevoel... en dat word ineens flink verbruikt in je lichaam... volgens mij versterkt xtc je gevoelens niet maar verandert ze juist (altijd naar t zelfde)... in tegenstelling tot wiet bijvoorbeeld die duidelijk je gevoelens versterkt (<-minder herkenbaar voor de grootverbruikers)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk ook niet dat xtc echt slecht kan gaan. Maar als de gebruiker denkt dat het slecht kan gaan, kan zelfs een pepermuntje nog slecht gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."