Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"valt waarschijnlijk wel mee, ik doe het de hele dag eignlijk en ik ben pas beginnend gebruiker, het ligt er natuurlijk wel aan hoeveel hij gebruikt."
"nicotine, wiet, vooral hasj, soms pado's en alcehol (als ie mee doet(t is wel drugs(toch?)))"
"Bal0n zei: Dus wat voorn drugs heb jij nu in je systeem zitten? Topiquestarter begint: koffie met een scheutje whiskey Klik om te vergroten... shit dese topic is vorig jaar gestart, damn, die leeft lang voort"
"ondanks dat ik nog veel uit te proberen heb is dit mijn top drie (tot nu toe) 1 pado's 2 hasj 3 wiet"
"wittemotor zei: Mijn vraag is heel simpel eigenlijk. Echter het antwoord of de antwoorden hierop waarschijnlijk niet. Stel je hebt een bepaalde dosis XTC ingenomen. Echter je voelt je er absoluut niet goed onder. En je wilt stoppen om het maar zo uit te drukken dan. Je wil in iedergeval weer zo snel mog. normaal worden. Haaa wat normaal dan ook moge zijn Wat is dan het beste om te doen ? Klik om te vergroten... ik weet t nie seker hoor maar ik heb ghoord dat een vitamine C pilletje werkt"