Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#1
matthijs zei:
shitfaced boy shits in bed.
Klik om te vergroten...
:beer:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#2
shit happens
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Man that's priceless :')
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat iemand zn maat zn lakens heeft ondergekakt? nou ik denk niet dat iemand dat ooit heeft gedaan..
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#5
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

We vinden het ook dapper van je :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Dit is de eerste keer dat ik het hoor. :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :confused:
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#9
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

Je denkt dat ik j uitlach? Ik vind dit een geniale actie..eerlijk waar.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
matthijs zei:
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

Je denkt dat ik j uitlach? Ik vind dit een geniale actie..eerlijk waar.
Klik om te vergroten...

Respect Yo!

-.-
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik weet niet hoe oud je bent kees maar dat er eigenlijk geen echte beste maat bestaat zul je wel begrijpen die kerel die wou je gewoon voor schut zetten door jouw in je broek te laten schijten maar je hebt het nog spectulairs aangepakt
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt nog geluk gehad dat zijn ouders niet net boven kwamen toen je daar zat. Dan had je denk ik heel wat uit te leggen.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ellesdee zei:
:grin: ik moest ook weer zo hard lachen toen ik dit las :grin:
Klik om te vergroten...

Echt he. Vroegâh :grin:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahaha, bedankt Ellesdee.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
kees zei:
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
Klik om te vergroten...
Man, jullie hebben beiden fout gereagerd, maar wie schijt er nu ook een vriend z'n bed onder :openmouth:
En je zegt dan wel "hou het bij een biertje" maar je beseft dan toch dat niet iedereen zo'n korte lont en gebrek aan gezond verstand heeft.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
:beer: asje
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
zommes zei:
Hahaha, bedankt Ellesdee.
Klik om te vergroten...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
lol, best post ever :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pff... Duidelijk een voorbeeld van oude koeien uit de sloot halen. Maar zo erg is dat niet, ik lig dubbel :tearsofjoy:
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahahaha anders schijt je even iemands bed onder :')

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."