Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond het trouwens wel een leuk verhaal, heb er wel even om moeten lachen, dus zou zonde zijn als ie verwijderd werd. Alleen die heetgeblakerde posts er achteraan hadden dan weer niet gehoeven van mij.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het heeft helemaal totaal niks met een trip-report te maken. Gooi het dan maar in onzin. En ik breek nog steeds zn nek.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat vind ik niet lief. :cry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
Klik om te vergroten...

mijn wens is dat ondertussen ook ja...
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
In z'n spaarpot anders? :grin:
Kan hij lekkere shit kopen. :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#7
nutsss zei:
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
Klik om te vergroten...

mijn wens is dat ondertussen ook ja...
Klik om te vergroten...


Zo is het maar net! :wink: :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#8
:grin: Iemand zoals mij die amper groenten eet en niks van fruit, kan je het al inbeelden.. :rolleyes:
Dat moet wat zijn, zo op je bed schijten.. :)
Je kan meteen een nieuw huis kopen vanwege de stank. :wave:

(ok, ik geef toe, ik ben zat, en zever maar wat.. :( )
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ceko zei:
Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?
Klik om te vergroten...

Waha ja.. Iemands bed onderkotsen doe je dan nog per ongeluk.
Maar deze gozer scheet uit baldadigheid!! :mrgreen:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ceko zei:
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
Klik om te vergroten...

Hij had ook met z´n poepert uit t slaapkamerraam kunnen gaan hangen, geen mens die t in de gaten heb. En t komt toch in de tuin neer.
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#12
toch ff bumpen. wat een topic.... als je niet tegen drugs kunt pak dan gewoon niks. en zijn bed onder schijten hoe dom kan je zijn. ik had je ook mijn huis uitgetrapt.
en ps: schijten en plassen onder xtc kan ik ook gewoon hoor. xtc en speed zijn voor mij meestal plas medicijnen geweest
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Whaha, wat een lol om zo'n belg :beer: Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net gelezen: ROFL
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jhaha echt fucking grappig :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#16
dit is echt lachen zo op zondagochtend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dikke lol :mrgreen: :mrgreen:
ik had ooit eens een date met een jongen 2de afspraakje....
en als we samen gingen snuifen moesten we ff de club verlaten en een eindje gaan wandelen..
maar telkens als we buiten waren moest ik zeiken als een reiger...
met mijn zatte en besnoven kop liet ik hem er dan voorstaan(pijnlijk)
en dan op je hurkjes(zo charmant)en dan moest hij aan de kant springen vanwege een waterval die richting zijn voeten liep.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die avond heeft hij meerdere malen braaf de wacht gehouden....
maar toch kon ik hem niet meer onder ogen komen....
einde relatie :wink:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#17
kees zei:
hahaha , wat zijn we weer grappig , jullie zouden eens in mijn plaats moeten gezeten hebben je zou dan wel anders opkijken hoor , als je weg zit besef je niet wat je aan het doen bent hoor !!!!!!!
Klik om te vergroten...

maar, beste kees. Misschien is het een beter idee om dit bij xtc te posten? Denk dat mensen het dan nog een geinig verhaal vinden, maar wel wat meer serieuse reacties.
Want zo'n verhaal als dit bij trip reports, is ook eigenlijk wel een beetje ironisch. Moet je kunnen toegeven.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog een keer hij zat in het wc met de deur vast en lachtte je mag niet ik dan naar zijn bed en .......... je weet wel , hij kwam weer binnen dan heb ik juist vlug een laken genomen enz...... over mijn scooter had hij een bus petrol gegoten , maar die was al oud dus die 300euro compenseerde dat wel maar ook het feit dat zijn ouders en familie denken dat hij het was zit hem dieper denk ik . En mijn mening is al veranderd hij vroeg erom hij moet maar geen 10 minuten de deur vastdoen als je echt dringend moet hij kan den boom in.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

wat een verhaaal hahahahhah, die vriend heeft het wel 'uitgelokt' maarja in ze bed schijten is toch wel ziek :P :P

ik had denk ik gewoon wat a4tjes op de grond gelegd en het daarop gedaan, of natuurlijk gewoon je kont uit het raam steken :P Maargoed ik heb niet van die kansloze vrienden die de deur dicht houden in hogeee noot :openmouth: dus ik zal t nooit weten!!!!

:mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
De zeer nare autoritaire houding die zich hier al een aantal pagina's voordoet is zeer misplaatst en overbodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."