Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dumb & dumber..
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin: Stel je voor dat hij zoveel laxeermiddel binnen had.. :openmouth:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lana zei:
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Klik om te vergroten...


Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.. :wave:
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook niet grappig omdat ik dat één van de smerigste dingen is die ik me kan voorstellen en bovendien is dit GEEN TRIPREPORT. Als er dan zoveel om gelachen kan worden moet het naar onzin of xtc. Maar niet hier.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#4
lot zei:
Minn: stom kutwijf! *minn steekt lot dr fiets in de fik*
Klik om te vergroten...
Ook niet fijn als je fiets in de fik staat...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lana zei:
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Klik om te vergroten...


Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.. :wave:
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...



ik heb nog nooit zo hard gelachen om een 'trip report' hoor :wink: maar zet m dan bij onzin of GENERAL CHAT :tongueout:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
Lana zei:
lot zei:
kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER! :wave:



p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Klik om te vergroten...


Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii.. :wave:
:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik vind het ook niet grappig omdat ik dat één van de smerigste dingen is die ik me kan voorstellen en bovendien is dit GEEN TRIPREPORT. Als er dan zoveel om gelachen kan worden moet het naar onzin of xtc. Maar niet hier.
Klik om te vergroten...

ja dat bedoel ik..
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#7
wat lul jij nou dit is toch een verslag van wat ik meegemaakt heb op xtc ok niet hoe ik mij voelde maar wel wat er gebeurde .
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#8
kees zei:
wat lul jij nou dit is toch een verslag van wat ik meegemaakt heb op xtc ok niet hoe ik mij voelde maar wel wat er gebeurde .
Klik om te vergroten...

ga fietsen man
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
oehyeah! RELLEEEEEEENNN
BITCHFIGHT :grin::grin::grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kees dit topic is bedoeld om te vertellen hoe je hebt getript wat je hebt ervaren, kleuren dingen die je zag noem maar op.
en niet om te vertellen dat je een maat zn bed heb onder lopen schijten.
als je wil vertellen hoe vervelend je xtc ervaring was kan je dat posten in het XTC topic en niet hier.

Groetjes,
Lot
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
kees zei:
hahaha , wat zijn we weer grappig , jullie zouden eens in mijn plaats moeten gezeten hebben je zou dan wel anders opkijken hoor , als je weg zit besef je niet wat je aan het doen bent hoor !!!!!!!
Klik om te vergroten...

maar, beste kees. Misschien is het een beter idee om dit bij xtc te posten? Denk dat mensen het dan nog een geinig verhaal vinden, maar wel wat meer serieuse reacties.
Want zo'n verhaal als dit bij trip reports, is ook eigenlijk wel een beetje ironisch. Moet je kunnen toegeven.
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog een keer hij zat in het wc met de deur vast en lachtte je mag niet ik dan naar zijn bed en .......... je weet wel , hij kwam weer binnen dan heb ik juist vlug een laken genomen enz...... over mijn scooter had hij een bus petrol gegoten , maar die was al oud dus die 300euro compenseerde dat wel maar ook het feit dat zijn ouders en familie denken dat hij het was zit hem dieper denk ik . En mijn mening is al veranderd hij vroeg erom hij moet maar geen 10 minuten de deur vastdoen als je echt dringend moet hij kan den boom in.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

wat een verhaaal hahahahhah, die vriend heeft het wel 'uitgelokt' maarja in ze bed schijten is toch wel ziek :P :P

ik had denk ik gewoon wat a4tjes op de grond gelegd en het daarop gedaan, of natuurlijk gewoon je kont uit het raam steken :P Maargoed ik heb niet van die kansloze vrienden die de deur dicht houden in hogeee noot :openmouth: dus ik zal t nooit weten!!!!

:mrgreen:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
De zeer nare autoritaire houding die zich hier al een aantal pagina's voordoet is zeer misplaatst en overbodig.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelijk heb je!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
De zeer nare autoritaire houding die zich hier al een aantal pagina's voordoet is zeer misplaatst en overbodig.
Klik om te vergroten...

doe er wat aan dan en sta eens op met die luie reet van je. ipv al dat commentaar kun je ook wat doen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
En wederom een zeer misplaatste en overbodige reactiem gelul in de ruimte noemen ze het ook wel.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#18
de sfeer is weer lekker aanwezig
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
hij heeft er toch iets positief uitgehaald uiteindelijk?

nu doet ie nooit meer xtc en dat kan ik alleen maar toejuichen
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat met die scooter is toch wel een tamelijk briljante/zieke actie haha :mrgreen:

Problemen met de stoelgang kun je plots overvallen hé :P

Maar goed, twijvelachtig, maar toch humoristisch topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."