#1
Dumb & dumber..
Lana zei:lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii..![]()
![]()
Ook niet fijn als je fiets in de fik staat...lot zei:Minn: stom kutwijf! *minn steekt lot dr fiets in de fik*
Lana zei:lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii..![]()
![]()
nutsss zei:Lana zei:lot zei:kortom hij kan op slot in de prullenbak verplaats of weet ik het wat
iig WEG HIER!
p.s Kees lees eerst de forumregels en de sticky als je hier nieuw bent
Omdat jij één van de weinigen bent die het niet grappig vindt?
Zoek zelf een ander plaatsje! Doeiii..![]()
![]()
Ik vind het ook niet grappig omdat ik dat één van de smerigste dingen is die ik me kan voorstellen en bovendien is dit GEEN TRIPREPORT. Als er dan zoveel om gelachen kan worden moet het naar onzin of xtc. Maar niet hier.
kees zei:wat lul jij nou dit is toch een verslag van wat ik meegemaakt heb op xtc ok niet hoe ik mij voelde maar wel wat er gebeurde .
kees zei:hahaha , wat zijn we weer grappig , jullie zouden eens in mijn plaats moeten gezeten hebben je zou dan wel anders opkijken hoor , als je weg zit besef je niet wat je aan het doen bent hoor !!!!!!!

Deranged zei:De zeer nare autoritaire houding die zich hier al een aantal pagina's voordoet is zeer misplaatst en overbodig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."