Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#1
lot zei:
maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?
Klik om te vergroten...

Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.

Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
En ik dacht dat ik al lang niet had geslapen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
En ik dacht dat ik al lang niet had geslapen.
Klik om te vergroten...

:grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
mag deze dan nu ein-de-lijk op slot?
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het begon net leuk te worden...

Ik mag die Kees wel.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
nutsss zei:
lot zei:
maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?
Klik om te vergroten...

Nee daar zal onze Kees wel de gordijnen voor gebruikt hebben, of de tekkel. Tenslotte was ie vet aan het trippen op XTC deze flinke vent.

Maar ik kan er wel om lachen hoor! HaHa vet cool man! Echt wel! Volgende keer dat ze je weer zo'n geintje flikken kots je gewoon eerst in de la met ondergoed, dan pies je in de koelkast in alle flessen die je kan vinden een beetje en vervolgens haal je een stuk darm uit je lijf en dat leg je onder de lakens bij het voeteinde. Lachen man! XTC Rulessss
Klik om te vergroten...

Juezas nutss! Vershcikkelijke droogkloot :beer:
Ik val écht van mn stoel hier, godverdomme zeg :mrgreen: :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
lot zei:
laat m eerst zindelijk worden voordat hij weer een topic opent hoor! :beer:
Klik om te vergroten...

:d
luiertje erbij?
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#8
hahaha , wat zijn we weer grappig , jullie zouden eens in mijn plaats moeten gezeten hebben je zou dan wel anders opkijken hoor , als je weg zit besef je niet wat je aan het doen bent hoor !!!!!!!
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja hou op Lot! Je weet dat Minn bij mij ook alles ondergescheten heeft. Dat heb je nou eenmaal als je weg zit. Ik zeg nog: niet wegzitten hè Minn? Eigenwijs. Ze zat een partij weg... En in de weg. Wegkerlijk waar.

Die Kees toch. Haha lachen met jou man!

:wave:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#10
laat de gemoederen even zakken en neem een biertje, het is zondag man
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het heel lullig voor je, maar ga je ons nog het trippende vertellen?
want het heet niet voor niets TRIP reports :rolleyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#12
BillyBilo zei:
laat de gemoederen even zakken en neem een biertje, het is zondag man
Klik om te vergroten...

:beer: :wink:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
lot zei:
maar hoe heb jij je trouwens toen afgeveegd? ook aan de lakens?
Ik vind het heel lullig voor je, maar ga je ons nog het trippende vertellen?
want het heet niet voor niets TRIP reports Rolling Eyes

mag deze dan nu ein-de-lijk op slot?
Klik om te vergroten...
laat 'm toch met rust, ik denk datie het wel door heeft :openmouth:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Een trip naar de WC. En zoals de naam van het topic aangeeft heeft hij er wel zijn lering uit getrokken, dat is altijd positief natuurlijk. Fouten maken we allemaal.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
kees zei:
Het was een smerige streek van hem maar hoe zou jouw maat reageren moest hij heel je bed onderschijten ik vind dit heel laag van mij ik had moeten buitenlopen mijn scooter was erg maar die was al oud en versleten dus dat viel nog mee en een vraag voor allen hebben dit nog mensen al eens voor gehad?????
Klik om te vergroten...

Jonge in iemand zen bed schijten ja, ga dan uit zen raam hangen ofzo :) ... Ik vind dat hij het zelf heeft uitgelokt. En dan je scooter in de fik steken en slaan op jou? Sry maar dat noem ik geen vriend. Jezus ...
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hierbij mn excuses Kees, heel erg natuurlijk wat er is gebeurd heb je die jongen nog gesproken hoe is het met je scooter afgelopen en de verwondingen of viel het allemaal wel mee?
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
lot zei:
Ik vind het heel lullig voor je, maar ga je ons nog het trippende vertellen?
want het heet niet voor niets TRIP reports :rolleyes:
Klik om te vergroten...

ik heb nooitiemand gezien die zoo HARD getript heeft tot nu toe ik lach e nog steeds kapot hoor sorry kees maar dit is echt vet mann dat je het gedurft hebt om te vertellen is wel respect

ik denk dat dit een mooie verhaaltje wordt voor een maandagochtend op het werk voor die mensen die het gelezen hebben, :mrgreen:

ik wil eigenlijk wat specifiekere details , heb je die dekens gebruikt als wc papier, of iets anders spectaculairs, terwijl jij aan het scheiten ben zat jouw vriend nog steeds in de wc of zag hij jouw in zijn bed schijten, ik zou nooit meer kunnen slapen in die bed :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee maar ik meen het serieus.
Dat is pas een practical joke!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#19
lot zei:
minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :confused:
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:
Klik om te vergroten...


huhu. Je schijt maar een eind weg meid, maar dan steek k je huis in de fik!

:openmouth: :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
matthijs zei:
Nee maar ik meen het serieus.
Dat is pas een practical joke!
Klik om te vergroten...

één april !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."