Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
shitfaced boy shits in bed.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#2
matthijs zei:
shitfaced boy shits in bed.
Klik om te vergroten...
:beer:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#3
shit happens
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man that's priceless :')
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat iemand zn maat zn lakens heeft ondergekakt? nou ik denk niet dat iemand dat ooit heeft gedaan..
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#6
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#7
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

We vinden het ook dapper van je :grin:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het nog nooit meegemaakt. Dit is de eerste keer dat ik het hoor. :grin:
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :confused:
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

Je denkt dat ik j uitlach? Ik vind dit een geniale actie..eerlijk waar.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
matthijs zei:
kees zei:
ach net of jullie zo nog nooit iets hebben meegemaakt ik durf het tenminste zeggen julllie niet . Zoveel man op het forum en niemand heeft dit ook al eens voorgehad dat kan ik niet geloven.
Klik om te vergroten...

Je denkt dat ik j uitlach? Ik vind dit een geniale actie..eerlijk waar.
Klik om te vergroten...

Respect Yo!

-.-
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik weet niet hoe oud je bent kees maar dat er eigenlijk geen echte beste maat bestaat zul je wel begrijpen die kerel die wou je gewoon voor schut zetten door jouw in je broek te laten schijten maar je hebt het nog spectulairs aangepakt
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je hebt nog geluk gehad dat zijn ouders niet net boven kwamen toen je daar zat. Dan had je denk ik heel wat uit te leggen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nee maar ik meen het serieus.
Dat is pas een practical joke!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#15
lot zei:
minn volgende keer schijt ik jouw lakens onder vind je me dan ook dapper? :confused:
Niet zo grappig doen he jongedame :rolleyes:
Klik om te vergroten...


huhu. Je schijt maar een eind weg meid, maar dan steek k je huis in de fik!

:openmouth: :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
matthijs zei:
Nee maar ik meen het serieus.
Dat is pas een practical joke!
Klik om te vergroten...

één april !
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#17
dan zeg ik tegen jouw papa en mama over je drugsgebruik
PUH! :stoned:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dan heb ik over jou ook nog wel een boekje open te doen :stoned:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#19
langs de ene kant vind ik het nog leuk dat ermee gelachen word wou ook liever dat het niet gebeurd was maar je kan de tijd niet terugdraaien moest dat een gewone maat zijn trok ik mij dat geen klote aan maar mijn beste maat is toch iets anders. Maar wat maakt het uit niemand weet toch wie ik ben moest het niet anoniem zijn hadden jullie dit nooit geweten hoor.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
kees zei:
langs de ene kant vind ik het nog leuk dat ermee gelachen word wou ook liever dat het niet gebeurd was maar je kan de tijd niet terugdraaien moest dat een gewone maat zijn trok ik mij dat geen klote aan maar mijn beste maat is toch iets anders. Maar wat maakt het uit niemand weet toch wie ik ben moest het niet anoniem zijn hadden jullie dit nooit geweten hoor.
Klik om te vergroten...

Nahja..ik kan er verder niet zoveel meer mee dn gewoon keihard lachen. Ik ga je scooter niet terugbetalen en die schijt ruim ik al helemaal niet voor je op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."