#1
Dank je wel voor de info!
Ik ben nieuw hier dus moet nog veel leren!
Thanks!
Ik ben nieuw hier dus moet nog veel leren!
Thanks!
SmartieAndMe zei:Ontkennen kan inderdaad altijd, maar ze kunnen moeilijker aantonen dat jij het was als je naam er niet op staat. Een willekeurige naam gebruiken kan inderdaad voor argwaan zorgen, ik gebruik altijd de naam van de oude bewonerDaar komt nog steeds post van binnen namelijk
Niet zo netjes, maar wel effectief.
Als dat klopt dan zou dat betekenen dat 1 op de 4 in de gevangenis zitten of gezeten hebben.cheiron zei:Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.
SirErick zei:Als dat klopt dan zou dat betekenen dat 1 op de 4 in de gevangenis zitten of gezeten hebben.cheiron zei:Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.
cheiron zei:dat van alle gevangenen wereldwijd 25% in amerika zit.
Daarom staan ze ook op nr1. met de hoeveelheid gevangenen per 1000 inwoners; per 100.000 inwoners hebben ze 751 gevangen, dat is 0,7 % van de bevolking.
Tijdloos zei:polderpassie zei:Dit speelt zich af in het buitenland?
Ik bestel alleen in Nederland.
Gebeurt dit ook in Nederland?
kan ik mxe nog wel "veilg" bestellen via internet nu het op de lijst staat?
Wat vind jij veilig?
SmartieAndMe zei:yellow2020 zei:En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten?
Dan kun je ontkennen dat het voor jou is. Gewoon zeggen dat je niks besteld hebt, als het dan niet aan jou gericht is, is het geloofwaardiger!
Volgens mij gebruik je dan nog de verkeerde manier.Oxcyman zei:Ik ga er simpelweg vanuit, dat er ook zgn. ''Loksites'' worden of al zijn geplaatst.
Dat zou dan best weleens onder uitlokking van een drugs misdrijf kunnen gaan, maar toch.
Het is immers een stevig misdrijf om drugs te importeren, in te voeren, enz enz.
Wellicht heiligt het doel de middelen.
Ik heb me sowieso verbaasd over het aanbod vanuit India of Pakistan om XTC te kunnen aankopen en naar je toe te laten sturen, met een minimum aantal pillen van 50 stuks x 8 dollars per partij, en dat is dan de prijs voor de pillen, de verzendingskosten komen daar nog bij....
Het is niet zo erg moeilijk om aan dit middel te komen in ons landje naar het schijnt.
Maar zó via Internet?
Zó simpel is het nou ook weer niet!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."