Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarschuwing over stofjes bestellen via internet!

Waarschuwing over stofjes bestellen via internet!

46 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
DeLoze1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dank je wel voor de info!

Ik ben nieuw hier dus moet nog veel leren!

Thanks!
y
yellow2020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon een pgp key gebruiken om je adres te versleutelen. Of is dat niet waterdicht?
E
EuphorogenesisLid
01-01-2024, 00:00
#3
SmartieAndMe zei:
Ontkennen kan inderdaad altijd, maar ze kunnen moeilijker aantonen dat jij het was als je naam er niet op staat. Een willekeurige naam gebruiken kan inderdaad voor argwaan zorgen, ik gebruik altijd de naam van de oude bewoner :openmouth: Daar komt nog steeds post van binnen namelijk :grin:

Niet zo netjes, maar wel effectief.
Klik om te vergroten...

Dat is wel slim, smartie. Dan heb je zeker wat ze zo mooi in het engels noemen: Plausible Deniability
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
O jee,

Via via een website gekregen waar ik wel wat bestel:

Lorazepam
Diazepam
Clonazepam
Modefinil
Xanax

Maak mijzelf ziek zorgen mijn maatje kreeg geen brief geen waarschuwing maar wel 2 klote wouten voor zijn deur. Vonden ze natuurlijk zijn onsje verse pasta.
Sindsdien moet ik mijzelf zien te bedruipen, uiteraartd heb ik alle maatregelen getroffen:

Smeris komt er niet in zonder huisbezoekings bevel
Ik ontken alles, pakket staat niet op mijn naam en is niet betaald door mij.
Het is een wraakactie van de ex man wiens vrouw is dagelljiks ziek vol spuit. :grin:
Mijn vingerafdrukken staan er niet op !
Computers zijn encrypted, gelocked, gewist van history.
Smeris kan opzouten ...

:hearteyes:
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij maken ze zich in nederland daar niet zo druk om. Amerika sluit per duizend inwoners vele malen meer mensen op dan in de rest van de "beschaafde" wereld. Wat dat betreft lijkt amerika meer op een derde wereldland met een dictatuur dan op een democratie....

Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.

Ik zou me dus niet zo druk maken naar aanleiding van amerikaanse verhalen....
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#6
cheiron zei:
Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.
Klik om te vergroten...
Als dat klopt dan zou dat betekenen dat 1 op de 4 in de gevangenis zitten of gezeten hebben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
In Amerika zit 1 op de 100 inwoners in de gevangenis. :wink:
c
cheironLid
01-01-2024, 00:00
#8
SirErick zei:
cheiron zei:
Ff zoeken: in amerika woont 5% van de wereldbevolking, maar ze hebben 25% van alle gevangenen. Het staat zelfs op de nr1. Van de hele wereld met gevangenen per 1000 inwoners, nog ver boven rusland of china.
Klik om te vergroten...
Als dat klopt dan zou dat betekenen dat 1 op de 4 in de gevangenis zitten of gezeten hebben.
Klik om te vergroten...

Nee, je vergist je :)

Als ze 5% van de wereldbevolking hebben, en alle landen in de wereld zouden een gelijke hoeveelheid mensen opsluiten, dan zou je verwachten dat ze ook 5% van de gevangenen wereldwijd hebben opgesloten. Ze hebben echter 25% van de gevangenen onder hun hoede. Dat betekent niet dat 25% van de bevolking in de gevangenis zit, maar dat van alle gevangenen wereldwijd 25% in amerika zit.

Daarom staan ze ook op nr1. met de hoeveelheid gevangenen per 1000 inwoners; per 100.000 inwoners hebben ze 751 gevangen, dat is 0,7 % van de bevolking. Rusland komt daarna met 627 per 100.000 inwoners. Het wereldwijde gemiddelde is 125 per 100.000 inwoners.

Weer een reden om je achter je hoofd te krabben bij de claim van Amerika dat ze een vrij land en democratie zijn; martelen, spionage waar DDR-duitsland jaloers op kan zijn, moord door drones op afstand zonder enige vorm van proces, off-shore gevangenissen, nr 1. gevangenen... Het heeft meer weg van een dictatuur dan een democratie.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#9
cheiron zei:
dat van alle gevangenen wereldwijd 25% in amerika zit.

Daarom staan ze ook op nr1. met de hoeveelheid gevangenen per 1000 inwoners; per 100.000 inwoners hebben ze 751 gevangen, dat is 0,7 % van de bevolking.
Klik om te vergroten...

Los van dje terrechte constatering dat de USA een totalitair karakter heeft, is dat interneringssysteem daar inmiddels uitgegroeid tot een miljarden industrie. Bouwbedrijven, Security-supplie, toeleveringsbedrijven van voedsel, kleding, medicatie en technologie...je wil niet weten wat er allemaal economisch mee in verband staat. Daarom worden mensen in sommige staten daar vanwege het bezit van nihile hoeveelheden maryuana of cocaïne tot jarenlange gevangenisstraffen veroordeeld. De cellen in die gevangeniscomplexen moeten vol blijven om die grimmige markgerichte structuur draaiende te houden.
In de praktijk zijn het vooral de Afro-Americans en Latino's die daar de dupe van worden.
t
turfgraver77Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
polderpassie zei:
Dit speelt zich af in het buitenland?

Ik bestel alleen in Nederland.
Gebeurt dit ook in Nederland?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

kan ik mxe nog wel "veilg" bestellen via internet nu het op de lijst staat
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tja welke benzo en hoeveel is dan nog de vraag. Zal vast goed gaan als je een bescheiden pakketje ontvangt. Kan ook zomaar zijn dat de douane het tegenhoud dat is het risico. Ook gehoord dat mensen een rekening moeten betalen om het toch te krijgen.

50% kans zou ik dus zeggen.
t
turfgraver77Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je ..ik twijfel ... geen dagelijkse kost voor mij ..maar wel verleidelijk om het te doen
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
legaal en illegaal zijn zo helder als wat. het is belangrijk je substatie en "doel" duidelijk op de verpakking te vermelden.

los daarvan moet je even uitkijken met de opgegeven waarde en inhoud van je zending.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
kan ik mxe nog wel "veilg" bestellen via internet nu het op de lijst staat?

Wat vind jij veilig?
Klik om te vergroten...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
yellow2020 zei:
En wat heeft het voor nut om een andere naam er op te zetten?
Klik om te vergroten...

Dan kun je ontkennen dat het voor jou is. Gewoon zeggen dat je niks besteld hebt, als het dan niet aan jou gericht is, is het geloofwaardiger!
Klik om te vergroten...



Dan kan ook nog met jouw eigen naam erop. Iedereen kan jou post sturen. valse naam = extra verdachtmaking op jezelf afroepen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je geen bulkorders doet heb je waarschijnlijk juridisch niet zo veel te vrezen. Het komt voor dat ze je pakketje onder 2.15(Retained by customs w/o specific reason) of 2.17(Restricted content). 8.02 en 8.05(zelfde idee) komen ook wel eens voor.

Wanneer je echt een RC besteld die niet op de opiumlijst, of lijst met medicijnen en precursoren staat van stoffen waar je vrijstelling voor moet hebben kunnen ze je pakje technisch helemaal niet tegenhouden. of ze dat ook doen weet ik niet, maar als je er een zaak van wilt maken zal je die winnen.

Als je wel bulkorders van "Restricted content" wil ontvangen kun je dat beter bij iemand anders thuis laten bezorgen, en betalen...
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga er simpelweg vanuit, dat er ook zgn. ''Loksites'' worden of al zijn geplaatst.
Dat zou dan best weleens onder uitlokking van een drugs misdrijf kunnen gaan, maar toch.
Het is immers een stevig misdrijf om drugs te importeren, in te voeren, enz enz.
Wellicht heiligt het doel de middelen.
Ik heb me sowieso verbaasd over het aanbod vanuit India of Pakistan om XTC te kunnen aankopen en naar je toe te laten sturen, met een minimum aantal pillen van 50 stuks x 8 dollars per partij, en dat is dan de prijs voor de pillen, de verzendingskosten komen daar nog bij....
Het is niet zo erg moeilijk om aan dit middel te komen in ons landje naar het schijnt.
Maar zó via Internet?
Zó simpel is het nou ook weer niet!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oxcyman zei:
Ik ga er simpelweg vanuit, dat er ook zgn. ''Loksites'' worden of al zijn geplaatst.
Dat zou dan best weleens onder uitlokking van een drugs misdrijf kunnen gaan, maar toch.
Het is immers een stevig misdrijf om drugs te importeren, in te voeren, enz enz.
Wellicht heiligt het doel de middelen.
Ik heb me sowieso verbaasd over het aanbod vanuit India of Pakistan om XTC te kunnen aankopen en naar je toe te laten sturen, met een minimum aantal pillen van 50 stuks x 8 dollars per partij, en dat is dan de prijs voor de pillen, de verzendingskosten komen daar nog bij....
Het is niet zo erg moeilijk om aan dit middel te komen in ons landje naar het schijnt.
Maar zó via Internet?
Zó simpel is het nou ook weer niet!
Klik om te vergroten...
Volgens mij gebruik je dan nog de verkeerde manier. :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@jimcp
Je reageert dan ook op een bericht van 6 jaar geleden.
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#20
het is gewoon disgusting, de bemoeienis van de overheid op drugsgebruik

als ik het gewoon legaal zou mogen kopen, zou ik het doen
het is kafkaesk, hoe de overheid zich in dit topic met de burger bemoeid

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."