#1
Onderdeel van die nare neveneffecten is een daling van de cognitieve functies; mensen raken meer in zichzelf gekeerd en minder aanspreekbaar. Dus het is ook een beetje de vraag wat je dan met 'energiek' bedoelt.Die hoge dosissen zorgen juist wÊl voor energie. Er is een serotonine plafond; Eenmaal overschreden krijg je een stim effect en idd ook nare neveneffecten.