#1
M'n vrouw heeft extreem veel last van katers na de meeste soorten drugs. We zijn wat voorzichtiger geworden.erg hoog ja, 150 met 50 redose. De kater heeft ongeveer een week geduurd.. IK zou het zo weer doehl
M'n vrouw heeft extreem veel last van katers na de meeste soorten drugs. We zijn wat voorzichtiger geworden.erg hoog ja, 150 met 50 redose. De kater heeft ongeveer een week geduurd.. IK zou het zo weer doehl
Wel, bij mij is ieder kunstmatig gevoel van blijheid al weg na 5 uur, dus bij jou zou ik dan wel zeggen dat het inderdaad langer duurt.Nou ik moet ook wel zeggen, na 5 uren wordt de euforie wel wat minder en komt voor mij de fase waar mijn kaak spanning vervelend aanwezig is. Het is niet dat ik 6-8 uren lang dezelfde euforie heb. Maar vergeleken bij MDMA is en vooral voelt het veel langer.
Ik heb het vermoeden van hetzelfde, al kan ik dat niet met zekerheid zeggen omdat ik altijd bijneem. Ik zou eens niet moeten bijnemen om te testen maar wil ik dat wel is de vraag? Het is al zo zelfdzaam om MDMA te nemen, dat het zonde voelt van de opportuniteit gewoon voor dit "wetenschappelijk experiment", hoe interessant ookTegenwoordig heb ik soms maar 3 uurtjes euforie op MDMA en die vliegen voorbij.
HerkenbaarM'n vrouw is een stuk minder aantrekkelijk als ik aan het trippen ben haha
Haha!Met truffels is eraan beginnen wel een dingetje 😂... M'n vrouw is een stuk minder aantrekkelijk als ik aan het trippen ben haha. En zij ervaart andersom ook dat ik er apart uitzie. Maar als we eenmaal gaan knuffelen/ kussen en vervolgens neuken dan gebeurt er echt wat bijzonders.
Het zit vooral in een veel intensere waarneming van gevoel. Dus aanrakingen, kussen en neuken heeft net als visueel ook een extra dimensie 😉... Proberen kan nooit kwaad (zolang je met een wederhelft bent).Haha!
Ik zie op truffels/paddo's gezichten vaak ook heel raar. Helemaal vervormd enzo, of dat mensen een soort reptielen huid krijgen, etc. Maar het verschilt. Ik heb mijn trip gezelschap op momenten ook als ongelofelijk mooie engelachtige wezens gezien. En hoewel ik destijds geen vriendin had, kan ik me daarnaast ook niet goed voorstellen hoe seks/vrijen dan aanlokkelijk zou zijn, omdat ik met stomheid geslagen was hoe mooi zij en de omgeving waren. Ik ben op psilo vooral bezig met zien, luisteren en voelen (qua emoties).
Maar wie weet ooit nog een keer. Moet in ieder geval een interessante ervaring zijn.![]()
Dat klinkt goed en doet me trouwens denken aan seks op LSD: alles is niet alleen seksueler, maar ook sensueler: lichte aanrakingen op je huid zijn al heerlijk.Het zit vooral in een veel intensere waarneming van gevoel. Dus aanrakingen, kussen en neuken heeft net als visueel ook een extra dimensie 😉... Proberen kan nooit kwaad (zolang je met een wederhelft bent).
Nee, dat heb ik maar een korte periode gehad. Een maand of drie en daarin een keer of 6 getript. Daar ging ik toen wel heel hard op. Eerste ervaring was met twee zegels tegelijkertijd en op den duur ging mijn gevoel over in visueel 😂. Lijkt me ook wel wat voor in de come down. Vanwege dat we kinderen hebben nemen we nu geen lsd. Dat duurt te lang. Eind van de nacht weer normaal doen.Dat klinkt goed en doet me trouwens denken aan seks op LSD: alles is niet alleen seksueler, maar ook sensueler: lichte aanrakingen op je huid zijn al heerlijk.
Heb je dat al eens geprobeerd?
Dm me?Ik kan erover uitwijden maar het voelt niet juist hier zo publiekelijk.
Bij 8 zegels lsd kan ik mezelf naar de maan sturen zonder portokosten 😂Nou jongens, jullie zijn zo overtuigend geweest dat ik gecandyflipt heb met 8 zegels LSD en 1 pil 2C-B; reportje incoming.
Edit: dat noem je kennelijk ali flipping.
Ja, wat ik zag was echt niet normaal meer. 't Was echt goddelijk mooi. 't Was gewoon net alsof je seks hebt met het universum en dan klaarkomt voor een paar uur achter elkaar (nog ver voordat ik MDMA had genomen). Met MDMA erbij was er eigenlijk nauwelijks een verschil voor mij qua gevoel van extase; dat had ik al optimaal van alleen de LSD al. Het enige dat anders was, was dat knuffelen extra fijn voelde, maar ik had echt niet dat intense liefdesgevoel dat ik bij mijn eerste keren MDMA wel had, ook al was ik nu voor het eerst enkel met mensen die mij heel dierbaar zijn.Bij 8 zegels lsd kan ik mezelf naar de maan sturen zonder portokosten 😂
De LSD was in verhouding dan waarschijnlijk (veel?) sterker gedoseerd dan de MDMA.Ja, wat ik zag was echt niet normaal meer. 't Was echt goddelijk mooi. 't Was gewoon net alsof je seks hebt met het universum en dan klaarkomt voor een paar uur achter elkaar (nog ver voordat ik MDMA had genomen). Met MDMA erbij was er eigenlijk nauwelijks een verschil voor mij qua gevoel van extase; dat had ik al optimaal van alleen de LSD al. Het enige dat anders was, was dat knuffelen extra fijn voelde, maar ik had echt niet dat intense liefdesgevoel dat ik bij mijn eerste keren MDMA wel had, ook al was ik nu voor het eerst enkel met mensen die mij heel dierbaar zijn.
Nee dat is gewoon een mening van iemand, net zoals jij een mening hebt. Jij mag dat zo vinden dat is jou waarheid, die evenveel waard is dan fredkroket z´n waarheid. Fredkroket schrijft...´..vind ik enorm overgewaardeerd´. Hoe jij je tekst schrijft... jij dwingt je mening op als de enige waarheid.Dit is je reinste blasphemy, ik ga hier een klacht over indienen.
Dit komt op hetzelfde neer als het ontkennen van de holocaust.
Ik denk niet dat 'ie zo serieus was.Nee dat is gewoon een mening van iemand, net zoals jij een mening hebt. Jij mag dat zo vinden dat is jou waarheid, die evenveel waard is dan fredkroket z´n waarheid. Fredkroket schrijft...´..vind ik enorm overgewaardeerd´. Hoe jij je tekst schrijft... jij dwingt je mening op als de enige waarheid.
Begrijp ik maar ik bedoel zo als de eerste keer.De xtc doet wel enigszins hetzelfde maar de ervaring errond is elke keer toch anders en vernieuwend, dat maakt het net zo speciaal ipv saai en voorspelbaar.
Bizarre vergelijking maar ok.Dit is je reinste blasphemy, ik ga hier een klacht over indienen.
Dit komt op hetzelfde neer als het ontkennen van de holocaust.
Doe dit soort opmerkingen maar niet.Dit is je reinste blasphemy, ik ga hier een klacht over indienen.
Dit komt op hetzelfde neer als het ontkennen van de holocaust.
Ik heb nooit MDMA in groepen gebruikt. Altijd in mijn eentje. Mijn persoonlijke mening is dat het geen partydrug is maar een introspectieve drug die je meer zelfkennis verschaft. Ik heb talloze keren enorm veel over mijzelf geleerd. Ik heb letterlijk in euforische extase gezeten op mijn bureaustoel, zonder ook maar iets nodig te hebben. Alleas was goed, alles was zoals het moest zijn, ik was de kosmos, Ik was sereen, Die pure oprechte acceptatie van de wereld is magisch.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."