Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"XMR zei: Dat zou ik als een win situatie zien haha. Mda heb ik tot nu toe nergens kunnen vinden. Klik om te vergroten... Ik vermoed dat ik er laatst één op had. Van een vriend van mij die normaal altijd test, maar met die ene keer niet."
"Goed voorbeeld van hoe het dus niet moet!"
"Tenzij je ruim 200kg weegt heb je echt veel te veel MDMA op! Richtlijn is zo'n beetje 1-1,5mg/kg gewicht, met een maximale dosis van 160mg totaal. En ja, velen gaan daar wel overheen, maar niet zo enorm ver als jij. Daarnaast ben je ook twee uppers gaan combineren, wat ook een grote rode vlag is. Enorm belastend voor je hart, en dat is het al los van elkaar, laat staan samen! En dan hebben we het nog niet over jouw tolerantie gehad... Verstandig dat je een afspraak met je huisarts gemaakt hebt, al weet ik niet wat hij er verder aan kan doen. Verder: gezond eten, veel groente en fruit waar anti-oxidanten in zitten, sporten, bewegen. Overweeg een supplement als NAC. Sterkte!"
"moetnietmagwel zei: Ik neem trouwens een SSRI Klik om te vergroten... Dit baart mij zorgen…."
"GreenAnonMan zei: Jij moet echt leren lezen, heb je je leesbril niet op? Ik zeg toch helemaal niks over maximale dosis overschrijden??? Ik zeg letterlijk neem een halfje van een lage dosis om veilig te blijven. Naja, het verbaast me niks van een ouwe lul als jij die alleen maar aan sex denkt. Viezerik. Klik om te vergroten... Besef jij je wel dat je feitelijk helemaal niets zegt met "neem een halfje van een lage dosis"? En dat is juist waar je kritiek op krijgt. En gezien je goede manieren zul je vast bijval krijgen van gelijkgestemden."
"jackhan zei: Interessant, geeft ie hierbij ook aan in welke tijdsspanne je dit moet nemen? Als ik in 1 keer 160mg naar binnen gooi stuiter ik de tent rond haha Klik om te vergroten... Kijk even in de handleiding die als sticky topic in deze sectie staat, dat wordt dosering in uitgelegd! Maar ik weeg 78kg en neem als eerste dosering 80mg. Bijpakken doe ik met 40-60 mg, afhankelijk van hoe ik mij voel. Een enkele keer nog een klein beetje extra, maar dat levert geen love meer op"
"Wat ik zelf wel fijn vind, is om de bekende dinsdag een microdose truffels te nemen. Geen idee of het daadwerkelijk helpt, maar het werkt voor mij. Sowieso microdose ik wel vaker."
"De genomen hoeveelheid is inderdaad bizar, nu dus op de blaren zitten. Gezond eten, goed slapen. Maar als je duizelig blijft dan is het misschien handig om een huisarts te raadplegen"
"Hint: Iets met twee stimulanten combineren En weten welke hoeveelheden je neemt (heel of half zegt niets). Tip: lees het handboek MDMA hier op het forum eens, staat veel info in!"
"Volgens een recent overzicht van de red alert app: Mda n-ethylpentylon + mda Ketamine, caffeine, chloorfeniramine + onbekende stoffen"