Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel pillen slik je op 1 avond?

hoeveel pillen slik je op 1 avond?

102 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan

maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem. :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hangt echt van de kwaliteit, hoeveel zin ik heb enzo. Ik neem gewoon tot ik vind dat het genoeg is. Bij die pilletjes die ik nu kan kopen zit ik op 2 al echt bij een hoogtepunt van vrij scheef. Ik neem ze per half. Ik schat ze (zonder overdrijven ofzo, het zijn echt goede pillen) rond de 220 mg.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Record (en ik ben er niet trots op) is 9 pillen. Eerst 1 smiley à 150mg en dan elk uur 1 over 3 uur en daarna in 1 keer 2 à 90mg en daarna in 1 keer 3 à 90mg. Vaagste ooit door pillen en nooit meer.

Meeste op een normale avond was 7. Het waren kutdingen, tornado's van 60mg max denk ik.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
4 tegelijk? lijkt me een zware bom????

ik heb zelf eens in 1 nacht 11 pillen naar binnengeschoffeld en voelde me gewoon happy nog. was om 17.uur begonnen en s'morgens om 9 uur de laatste. maar toen was ik nog een stuk jonger en gebruikte ik wat regelmatiger dan nu.
nu is de kwaliteit van de pillen ook bedroevend, heb een paar maanden geleden een pil of 4 weggeslikt en merkte er niet zoveel van.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kwaliteit van de pillen vind ik niet bedroevend.. (Hier niet tenminste)
Volop zuivere pillen te krijgen.

Toen ik nog xtc deed heb ik er een keer 9 op gehad (Dubbelgedrukte sterren,heb ze laten testen kwam toen 118 mg mdma uit)
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chillax zei:
Waarom alleen op jonge leeftijd? Ik ben zelf begonnen bij 35+ maar dat bevalt ook prima🤣
Klik om te vergroten...

Hier nog iemand die pas op latere leeftijd is begonnen. Maar het was idd wel iets wat mij ook opgevallen was. Ik zit ook op andere fora, al vanaf dat ik 15/16 ben. En op sommige (algemenere) fora zitten dus nog steeds mensen vanaf de begintijd 1999-2002 ( ik zelf vanaf 2002). Dat zie je hier toch minder.

OT: Meestal 1, pas een keer 2 en ook nog wat kristallen. Die 2 pillen waren niet getest maar iig erg laag gedoseerd, want merkte er weinig van ( en was niet zo dat ik net paar weken ervoor al had gehad ofzo)
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Perenijsje zei:
Hier nog iemand die pas op latere leeftijd is begonnen. Maar het was idd wel iets wat mij ook opgevallen was. Ik zit ook op andere fora, al vanaf dat ik 15/16 ben. En op sommige (algemenere) fora zitten dus nog steeds mensen vanaf de begintijd 1999-2002 ( ik zelf vanaf 2002). Dat zie je hier toch minder.

OT: Meestal 1, pas een keer 2 en ook nog wat kristallen. Die 2 pillen waren niet getest maar iig erg laag gedoseerd, want merkte er weinig van ( en was niet zo dat ik net paar weken ervoor al had gehad ofzo)
Klik om te vergroten...
Zou daar erg mee oppassen. Ik heb wel eens nauwelijks wat gevoeld van XTC en de keer er voor was het helemaal fantastisch met precies dezelfde geteste pil. Setting en mood hebben een zeer hoge invloed op het effect. Je kunt het (onbewust) volledig blocken. Ik heb al regelmatig mensen gesproken op feestjes die voor het eerst gebruiken en niks voelen maar wel enorme doppen hebben. Ze blocken het gewoon door er te veel mee bezig te zijn. Maar ondertussen heb je dan mss wel veel te hoog gedoseerd. Zonder testen weet je gewoon niet wat je doet...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ligt aan de pil. Ik probeer ze van rond de 160 mg te kopen en dan een halve of soms 3/4e van te nemen.
Ik gebruik liever niet meer als 80 mg per keer. Uitschieters naar 100 mg komen voor. Daarom vind ik pillen rond of boven de 200mg niks. Dan moet ik met kwartjes gaan werken. Ik neem mijn totale dosis namelijk in tweeën in. Dat werkt eigenlijk nooit met dat gekloot met een mesje, kwartjes, brokjes er af etc.
Helaas zijn “laag“ gedoseerde pillen erg schaars.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chillax zei:
Zou daar erg mee oppassen. Ik heb wel eens nauwelijks wat gevoeld van XTC en de keer er voor was het helemaal fantastisch met precies dezelfde geteste pil. Setting en mood hebben een zeer hoge invloed op het effect. Je kunt het (onbewust) volledig blocken. Ik heb al regelmatig mensen gesproken op feestjes die voor het eerst gebruiken en niks voelen maar wel enorme doppen hebben. Ze blocken het gewoon door er te veel mee bezig te zijn. Maar ondertussen heb je dan mss wel veel te hoog gedoseerd. Zonder testen weet je gewoon niet wat je doet...
Klik om te vergroten...

Ja zou best kunnen hoor. Meestal gebruik ik MDMA op feestjes, maar dit keer was het gewoon thuis op de bank met justme. Dat is idd een hele andere setting en mood.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hangt er van af. Op een festival soms 2.5 van 100-150mg :grimacing: hoort eigenlijk een overdosis te zijn want ik ben heel jong en weeg minder dan 60kg maar toch ga ik altijd goed
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
lise zei:
Hangt er van af. Op een festival soms 2.5 van 100-150mg :grimacing: hoort eigenlijk een overdosis te zijn want ik ben heel jong en weeg minder dan 60kg maar toch ga ik altijd goed
Klik om te vergroten...

Hoi @lise .
In andere topics is je al eens door meerdere mensen uitgelegd wat heel jong (veel) drugs en alcohol gebruiken voor schade aan je hersenen, lichaam en ontwikkeling kan toebrengen.
Je had daar nog niet op gereageerd. Niet dat dat moet hoor maar ik hoop dat je het gelezen hebt en ten harte neemt. Hou van jezelf meid, je hebt nog zoveel moois voor de boeg :praying2: :wink:

Lees deze link eens aandachtig door. Dank je.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#12
lise zei:
Hangt er van af. Op een festival soms 2.5 van 100-150mg :grimacing: hoort eigenlijk een overdosis te zijn want ik ben heel jong en weeg minder dan 60kg maar toch ga ik altijd goed
Klik om te vergroten...
Oef....in een ander bericht zag ik dat je 14 jaar bent. En op deze leeftijd al zulke bizarre hoeveelheden pakken, heb je hierbij aan de gevaren gedacht?
Let alsjeblieft goed op jezelf!
P
PatWLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laatste 2 jaar maximaal een halfje van een pil met 180mg ~ inhoud. Daar ga ik het best op en de kater is er nauwelijks!
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#14
De eerste 2 keer had ik me niet goed ingelezen en tikte ik kwartjes zo ongeveer om het uur met de 2e keer een hele pil van 280mg (volgens de dealer). Sindsdien gebruik ik maximaal een halve pil van ca 180mg op een avond. Dat vind ik zelf een stuk prettiger omdat je dan niet zo enorm strak gaat staan, maar wel die euforie kan ervaren.
Verder houd ik er altijd 3 maanden tussen, maar de laatste keer is voor mij alweer een half jaar terug.
Z
ZenitsuAgatsumaLid
01-01-2024, 00:00
#15
thunder-droopy zei:
hmmm hoeveel pillen is afhankelijk van de samenstelling van de pil.
hoe je pil "valt" en hoe je je voelt.
drink je alchohol erbij of niet en hoeveel.
gebruik je evt. nog een andere drug ernaast bijv. weed of hash.
ga uit van je eigen gevoel en denk niet te snel na het innemen van een pil, hij werkt niet. wacht eerst rustig af tot de pil gaat werken voordat je er nog een neemt, en kijk hoe je je dan voelt, voel je je lekker dan kun je er nog wel een nemen. vergeet niet goed te drinken tijdens het gebruik!!! en zorg dat je goede vrienden bij je hebt die een oogje in het zeil houden.
have fun!!
:smoke: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Alcohol is met alle drugs de pretbederver
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZenitsuAgatsuma zei:
Alcohol is met alle drugs de pretbederver
Klik om te vergroten...
Nog nooit coke gedaan zeker?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
wel een oud topic vind je niet 😅
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
ZenitsuAgatsuma zei:
Nee klopt das 1 van de drugs die ik niet wil aanraken alleen al door het productieprocess
Klik om te vergroten...
Daarom, je statement klopt niet
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
2 om de 6 uur.
Paracetamolletjes tegen keelontsteking lijpe dingen.
Z
ZenitsuAgatsumaLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Nog nooit coke gedaan zeker?
Klik om te vergroten...
Nee klopt das 1 van de drugs die ik niet wil aanraken alleen al door het productieprocess

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."