#1
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan
maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem.
maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem.


Waarom alleen op jonge leeftijd? Ik ben zelf begonnen bij 35+ maar dat bevalt ook prima🤣
Zou daar erg mee oppassen. Ik heb wel eens nauwelijks wat gevoeld van XTC en de keer er voor was het helemaal fantastisch met precies dezelfde geteste pil. Setting en mood hebben een zeer hoge invloed op het effect. Je kunt het (onbewust) volledig blocken. Ik heb al regelmatig mensen gesproken op feestjes die voor het eerst gebruiken en niks voelen maar wel enorme doppen hebben. Ze blocken het gewoon door er te veel mee bezig te zijn. Maar ondertussen heb je dan mss wel veel te hoog gedoseerd. Zonder testen weet je gewoon niet wat je doet...Hier nog iemand die pas op latere leeftijd is begonnen. Maar het was idd wel iets wat mij ook opgevallen was. Ik zit ook op andere fora, al vanaf dat ik 15/16 ben. En op sommige (algemenere) fora zitten dus nog steeds mensen vanaf de begintijd 1999-2002 ( ik zelf vanaf 2002). Dat zie je hier toch minder.
OT: Meestal 1, pas een keer 2 en ook nog wat kristallen. Die 2 pillen waren niet getest maar iig erg laag gedoseerd, want merkte er weinig van ( en was niet zo dat ik net paar weken ervoor al had gehad ofzo)
Zou daar erg mee oppassen. Ik heb wel eens nauwelijks wat gevoeld van XTC en de keer er voor was het helemaal fantastisch met precies dezelfde geteste pil. Setting en mood hebben een zeer hoge invloed op het effect. Je kunt het (onbewust) volledig blocken. Ik heb al regelmatig mensen gesproken op feestjes die voor het eerst gebruiken en niks voelen maar wel enorme doppen hebben. Ze blocken het gewoon door er te veel mee bezig te zijn. Maar ondertussen heb je dan mss wel veel te hoog gedoseerd. Zonder testen weet je gewoon niet wat je doet...
Hangt er van af. Op een festival soms 2.5 van 100-150mghoort eigenlijk een overdosis te zijn want ik ben heel jong en weeg minder dan 60kg maar toch ga ik altijd goed
drugsforum.nl
Oef....in een ander bericht zag ik dat je 14 jaar bent. En op deze leeftijd al zulke bizarre hoeveelheden pakken, heb je hierbij aan de gevaren gedacht?Hangt er van af. Op een festival soms 2.5 van 100-150mghoort eigenlijk een overdosis te zijn want ik ben heel jong en weeg minder dan 60kg maar toch ga ik altijd goed
Alcohol is met alle drugs de pretbederverhmmm hoeveel pillen is afhankelijk van de samenstelling van de pil.
hoe je pil "valt" en hoe je je voelt.
drink je alchohol erbij of niet en hoeveel.
gebruik je evt. nog een andere drug ernaast bijv. weed of hash.
ga uit van je eigen gevoel en denk niet te snel na het innemen van een pil, hij werkt niet. wacht eerst rustig af tot de pil gaat werken voordat je er nog een neemt, en kijk hoe je je dan voelt, voel je je lekker dan kun je er nog wel een nemen. vergeet niet goed te drinken tijdens het gebruik!!! en zorg dat je goede vrienden bij je hebt die een oogje in het zeil houden.
have fun!!
![]()
![]()
Nog nooit coke gedaan zeker?Alcohol is met alle drugs de pretbederver
Daarom, je statement klopt nietNee klopt das 1 van de drugs die ik niet wil aanraken alleen al door het productieprocess
Nee klopt das 1 van de drugs die ik niet wil aanraken alleen al door het productieprocessNog nooit coke gedaan zeker?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."