Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel pillen slik je op 1 avond?

hoeveel pillen slik je op 1 avond?

102 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het meeste wat ik ineens deed was 250mg pure md. Jezus wat een ervaring, twas echt heeeeel scheef.Had er ook een half tripje bij genome.

amai.

Normaal 2 tot 3 pilletjes. Of 250mg op een avond.
w
whiteroseLid
01-01-2024, 00:00
#2
ligt eraan. ik neem net zoveel tot ik lekker hard ga.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voel me soms echt heilig hier, heb nog nooit meer dan 3 pillen op 1 nacht genomen.. Sowieso heb ik het er ook een beetje mee gehad..
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
982 zei:
Wacky zei:
Supervlieg zei:
982 zei:
Hangt er een beetje vanaf hoe ik ze inneem:

Neem ik ze een voor een met tussenpozen van ongeveer half uur/uur dan 10/12

Maar soms beuk ik ook 4 tegelijk en dan neem ik daarna niks meer.
Klik om te vergroten...
Beuk je er vier tegelijk ja? Hoe hard ga je dan..?
Klik om te vergroten...

a) ze hebben hem smarties verkocht onder de naam xtc
b) hij is 15 en liegt om stoer te zijn
c) hij is gek en het is waar

Ik denk dat de C de kleinste kans maakt van de 3
Klik om te vergroten...


Ik snap niet waarom ik stoer erover zou moeten doen.
Ik weet zelf ook wel dat het veel is, maar mijn XTC gebruik was dan ook elk weekend. Een half jaar terug ging ik op 3 pillen superhard nog, maar ik heb gewoon een tolerantie opgebouwd. En 4 tegelijk ga ik goed hard op ja! Smarties zijn het zeker niet, heb ze weleens laten testen. Die zaten rond de 110 mg mdma als ik me niet vergis (heb ik toen het weekend erop 10 van gehad).

Maare ik ben al bijna een maand van de xtc/speed af :)


edit: oh en trouwens ik wil niet happen.. maar ik ben net iets ouder dan 15 :wave:
Klik om te vergroten...

Wat ben jij dan een verschrikkelijke debiel om zoveel te nemen terwijl je nog in de groei zit. Lees eens wat rond en kijk wat drugs met je doen. Je bent al de tweede vandaag pfff.
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 + 1/2 juist genoeg
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Supervlieg zei:
982 zei:
Wacky zei:
Supervlieg zei:
982 zei:
Hangt er een beetje vanaf hoe ik ze inneem:

Neem ik ze een voor een met tussenpozen van ongeveer half uur/uur dan 10/12

Maar soms beuk ik ook 4 tegelijk en dan neem ik daarna niks meer.
Klik om te vergroten...
Beuk je er vier tegelijk ja? Hoe hard ga je dan..?
Klik om te vergroten...

a) ze hebben hem smarties verkocht onder de naam xtc
b) hij is 15 en liegt om stoer te zijn
c) hij is gek en het is waar

Ik denk dat de C de kleinste kans maakt van de 3
Klik om te vergroten...


Ik snap niet waarom ik stoer erover zou moeten doen.
Ik weet zelf ook wel dat het veel is, maar mijn XTC gebruik was dan ook elk weekend. Een half jaar terug ging ik op 3 pillen superhard nog, maar ik heb gewoon een tolerantie opgebouwd. En 4 tegelijk ga ik goed hard op ja! Smarties zijn het zeker niet, heb ze weleens laten testen. Die zaten rond de 110 mg mdma als ik me niet vergis (heb ik toen het weekend erop 10 van gehad).

Maare ik ben al bijna een maand van de xtc/speed af :)


edit: oh en trouwens ik wil niet happen.. maar ik ben net iets ouder dan 15 :wave:
Klik om te vergroten...

Wat ben jij dan een verschrikkelijke debiel om zoveel te nemen terwijl je nog in de groei zit. Lees eens wat rond en kijk wat drugs met je doen. Je bent al de tweede vandaag pfff.
Klik om te vergroten...


Wie noem jij hier een debiel, lezen is ook een vak.
En oh.. als je het perse wilt weten, ik ben 22.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook als je 22 bent is het niet gezond ofzo hoor :)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat die jongen, op de meet waren er ook een aantal die 6 tot 8 pillen ophadden, en dat waren geen milde pillen kan ik je vertellen. Mijn max is 8, na 6 was het al niet leuk meer en was het beter geweest om te gaan slapen. Op een feest een tijd terug ook 6 gedaan in totaal, en heb een topavond gehad :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Och, ik lever niet heel snel commentaar op iemands drugsgebruik. Natuurlijk moet iedereen helemaal zelf weten wat ie doet, maar ik vind dat er bij zulke hoeveelheden af en toe wel gezegd mag worden dat iemand een debiel is. Al was het maar zodat de nieuwe jonge naieve, misschien nog annoniem lurkende lezertjes snappen dat dit niet de normale manier is om met drugs om te gaan.

Open over drugs praten en elkaars gebruik respecteren betekend imo niet dat we alles normaal moeten vinden en altijd ons mond moeten dichthouden. Het lijkt mij juist beter wanneer de passieve bezoeker op dit forum leert hoe hij wel met drugs om kan gaan zonder te voldoen aan het cliche beeld dat de maatschappij ervan heeft. (het beeld van verslaving, onverantwoordelijkheid en geen enkele mate kunnen houden dus)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
2 a 3 op een avond en dan is t mooi geweest, de tijden van veel en vaak zijn voorbij. (ben dan ook al wat jaartjes ouder als de gemiddelde hier)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan

maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem. :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hangt echt van de kwaliteit, hoeveel zin ik heb enzo. Ik neem gewoon tot ik vind dat het genoeg is. Bij die pilletjes die ik nu kan kopen zit ik op 2 al echt bij een hoogtepunt van vrij scheef. Ik neem ze per half. Ik schat ze (zonder overdrijven ofzo, het zijn echt goede pillen) rond de 220 mg.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Record (en ik ben er niet trots op) is 9 pillen. Eerst 1 smiley à 150mg en dan elk uur 1 over 3 uur en daarna in 1 keer 2 à 90mg en daarna in 1 keer 3 à 90mg. Vaagste ooit door pillen en nooit meer.

Meeste op een normale avond was 7. Het waren kutdingen, tornado's van 60mg max denk ik.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#14
4 tegelijk? lijkt me een zware bom????

ik heb zelf eens in 1 nacht 11 pillen naar binnengeschoffeld en voelde me gewoon happy nog. was om 17.uur begonnen en s'morgens om 9 uur de laatste. maar toen was ik nog een stuk jonger en gebruikte ik wat regelmatiger dan nu.
nu is de kwaliteit van de pillen ook bedroevend, heb een paar maanden geleden een pil of 4 weggeslikt en merkte er niet zoveel van.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kwaliteit van de pillen vind ik niet bedroevend.. (Hier niet tenminste)
Volop zuivere pillen te krijgen.

Toen ik nog xtc deed heb ik er een keer 9 op gehad (Dubbelgedrukte sterren,heb ze laten testen kwam toen 118 mg mdma uit)
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 of 3 is wel genoeg voor mij. Het meeste wat ik ooit heb geslikt is 10 pillen op een avond. En ben zeker niet van plan dat te herhalen. Ben blij dat ik nu wat verstandiger ben. :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Supervlieg zei:
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan

maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem. :wave:
Klik om te vergroten...

Over extreem gesproken lieverd, jij stond nog helemaal scheef toen je hier om half 2 (lees: in de middag) weer wegging naar je werk.
:mrgreen:
f
flappieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik alle reacties zo lees valt het dus nog wel mee met 4/5 pilletjes op een hele nacht :)
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#19
flappie zei:
Als ik alle reacties zo lees valt het dus nog wel mee met 4/5 pilletjes op een hele nacht :)
Klik om te vergroten...

Hier dan met 2/3 max.. En zelfs ik heb tolerantie hehe, deed het meestal 1 keer per 2 maanden. Heb het er een beetje mee gehad, en ik ga er geen 8 naar binnen gooien om wel plezier te hebben. Geef mij maar Speed als je dan toch iets nodig hebt op een feestje :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Serenity zei:
Supervlieg zei:
Ik dacht dat je 15 was.. Sorry dan

maar dan nog vind ik 4 tegelijk wel extreem. :wave:
Klik om te vergroten...

Over extreem gesproken lieverd, jij stond nog helemaal scheef toen je hier om half 2 (lees: in de middag) weer wegging naar je werk.
:mrgreen:
Klik om te vergroten...
Nee dat was mijn alter-ego. En ik ging alleen even "langs" het uitzendbureau. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."