#1
Waarom alleen op jonge leeftijd? Ik ben zelf begonnen bij 35+ maar dat bevalt ook prima🤣
Hier nog iemand die pas op latere leeftijd is begonnen. Maar het was idd wel iets wat mij ook opgevallen was. Ik zit ook op andere fora, al vanaf dat ik 15/16 ben. En op sommige (algemenere) fora zitten dus nog steeds mensen vanaf de begintijd 1999-2002 ( ik zelf vanaf 2002). Dat zie je hier toch minder.
OT: Meestal 1, pas een keer 2 en ook nog wat kristallen. Die 2 pillen waren niet getest maar iig erg laag gedoseerd, want merkte er weinig van ( en was niet zo dat ik net paar weken ervoor al had gehad ofzo)