Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een lange tijd verslaafd geweest aan Clonazepam en oxycodon maar nu ben ik afgekickt en kan ik mezelf in de hand houden door het maar af en toe t gebruiken zodat ik niet afhankelijk er van word. De meeste zullen nu denken dat ik gek ben als ik verslavingsgevoelig ben en dan zo een combinatie gebruik. Maar ik kan mezelf nu bedwingen en doe het al bijna en jaar nog maar heel af en toe. Denk dat dit in totaal de 10e keer is sinds een jaar dat ik ben afgekickt. Maar deze combinatie vind ik zo heftig op een positieve manier. Ik heb zelf nog steeds enorme benzo en opiaten tolerantie en voor wiet ook wel enigszins. Maar dan een paar pijpjes base er bij is echt zalig. Ik vroeg me af wat de beste combinatie is wat jullie ooit in jullie leven hebben geprobeerd. Ps. Wat ik combineert is gevaarlijk heb je geen tolerantie raad ik dit niet aan. (Ik raad sowieso geen drugs aan) - DD"
"Sabotage zei: Weet je ik ken echt veel mensen die coke roken geen 1 heeft dit in de hand . Er zijn wel enkele die zo veel moeite doen om het een week vol te houden . Zonder coke te roken . Maar de tijd dat ze niet roken , drinken ze veel en blowen erbij . De rest heeft een kut leven alles draait om die bolletjes . Voor een pof doen sommige alles . Klik om te vergroten... Ik ben aan Clonazepam en Oxycodone 3 jaar verslaafd geweest ik nam gemiddeld 8mg Clonazepam en 100mg oxycodon per dag. Nu ben ik een jaar clean en sinds dien is dit denk ik mijn 9 of 10e keer dat ik gebruik. Behalve wiet, ik blow wel regelmatig. Maar ik kan het dus naar mijn idee redelijk in de hand houden nu."
"Sabotage zei: Weet je ik ken echt veel mensen die coke roken geen 1 heeft dit in de hand . Er zijn wel enkele die zo veel moeite doen om het een week vol te houden . Zonder coke te roken . Maar de tijd dat ze niet roken , drinken ze veel en blowen erbij . De rest heeft een kut leven alles draait om die bolletjes . Voor een pof doen sommige alles . Klik om te vergroten... Maar je hebt wel gelijk ik ken ook niemand die hier normaal mee om kan gaan wel Mensen die hun kont verkopen of dakloos worden door die zooi"
"Sabotage zei: Klopt 100% ik vind het echt de hel dat leven . Je wint het gewoon niet van die shit . De kans dat als je verslaafd bent en af wil kicken is nihil . De meeste gaan na opname meteen weer roken . Echt man bang word je er van als je ziet wat het met mensen doet . Ik heb sterke kerels , met eigen onderneming . . lZien veranderen in een hoopje ellende Klik om te vergroten... Ja ik geloof je maar ik weet van mezelf dat ik het niet zo ver laat komen ik heb al een maand niks gebruikt en na vanavond weer paar weken niet."
"Sabotage zei: Sorry ik ben met een broer op gegroeid die rookte . Hij is uiteindelijk ziek geworden anders had hij er nog aan gezeten . Ik heb te veel gezien . Zo veel vrienden die ik nog zie die roken . Dat ik echt niet kan geloven dat je het in de hand gaat kunnen houden . Ik wil niet lullig doen . Het is een kwestie van tijd en het word een dagelijks iets Klik om te vergroten... Misschien heb je ook wel gelijk en moet ik er nu afstand van nemen nu het nog kan. Zo veel betekend het nou ook niet voor me"
"Sabotage zei: Precies man . Het is lekker . En misschien nu het nog niet goed in je brein is ingenesteld . Kan je het opbrengen om te laten . En bij trek kan je beter hasj roken . Klik om te vergroten... Ik rook geen hasj houd ik niet van. Wiet uit de tuin van me vader haha, niet al te sterk maar is prima te doen."
"Hoxyz zei: Zoals de titel zegt, als het gaat om inslapen na uppers. Ik zelf heb de meest gangbare liggen. Etizolam, Diazepam, Oxazepam, Xanax, Temazepam, Dormicum, Zolpidem en Zopiclon. De laatste twee heb ik echter nog niet geprobeerd. Zat ook wat te lezen over Flunitrazolam, dat het erg langwerkende (of mijn geheugen laat me in de steek) vind ik niet zo'n probleem. Ook zie ik nog Clonazolam staan, daar heb ik nog geen onderzoek naar gedaan. Recreatieve waarde van benzo's vind ik niet zoveel aan, een beetje Oxazepam om spanning weg te nemen kan ik nog in komen. Mijn go-to is eigenlijk Dormicum/Midazolam om in te slapen, geheid dat ik knock-out ga, maar wissel alle middelen nog wel eens af. Dus de vraag, wat is jullie favoriet in slaper en waarom? En wanneer je het puur recreatief gebruikt, vanwaar? Klik om te vergroten... Voor het slapen gaan licht er aan als ik echt al ik bed ga liggen zou ik midazolam nemen maar als ik nog even zou moeten douchen tanden poetsen etc dan Temazepam omdat die wat langer duurt om in te werken, vind midazolam ook fijner als recreatieve benzo dan als slaap benzo. De meest recreatieve benzo vind ik toch wel bromazepam, flunitrazepam en alprazolam. Maar wat je hebt staan zou ik zelf gaan voor een combinatie van xanax en zolpiclon maar ik heb dan ook wel een enorme benzo tolerantie en zou dat niet zo snel iemand anders aanraden. Maar dat zou mij wel de meest recreatieve lijken."
"Alkaloïd zei: Ik was sinds begin augustus (5 maanden) gestopt met het gebruik van benzodiazepinen. Nu heb ik gisteren occasioneel nog eens lorazepam (2,5mg) gebruikt. Voelde er weinig tot niets van. Is het mogelijk dat mijn tolerantie me na 5 maanden stoppen nog steeds parten speelt? Klik om te vergroten... Hoe lang heb je benzos gebruikt? Ik zelf 3 jaar lang dagelijks, nu afgekickt voor een jaar maar heb nog steeds tolerantie. Zou zelf ook wel 10mg lorazepam nodig hebben om me echt relaxt te voelen. Die tolerantie houd bij mij dus extreem lang aan. Misschien ook omdat ik het nog bijna maandelijks nog wel een keer gebruik."
"Ik heb een anderhalve week geleden 20 stuks xanax gekocht voor recreatief gebruik. Eergisteren heb ik 8mg gebruikt en het effect was niet overweldigend. Mijn gevoel voor angst was wel weg en alles was een beetje vaag. Maar ik dacht dat 8mg samen met een paar joints toch anders zou voelen. Zou het geen echte xanax zijn, heb ik er te veel van verwacht of reageert dit gewoon bij elk persoon anders? Ik weet het niet precies. Dus hoor graag reacties!"
"Mindless zei: Naar aanleiding van een member die mij op dit topic wees: Het is zwaar onverantwoord om zo'n hoge dosering Xanax (Alprazolam) te gebruiken, samen met wiet ook nog. Dit is een overdosering en zeer gevaarlijk. Iedereen die dit ook van plan is: Doe je onderzoek over de gevaren. Bijvoorbeeld hier: https://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h14410.pdf Ongelofelijk wat mensen riskeren voor een beetje vermaak. Klik om te vergroten... Ooit gehoord van tolerantie? En als je al dagelijks wiet rookt maakt dat zeker geen enorm verschil. En zoek maar eens beter naar wat een overdosis alprazolam is want wat u zegt is niet waar."