Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel X neem jij en hoe vaak neem je bij?

Hoeveel X neem jij en hoe vaak neem je bij?

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn max dosering is 120 mg maar begin altijd met 60 a 70 mg . Soms gaat daar na 1,5 a 2 uur nog 60 mg achteraan maar de laatste feestjes heb ik het bij de startdosis gehouden en dat beviel eigenlijk heel goed. In een keer 100 mg genomen na harde werkdag was geen goed idee want dat klapte er hard in .
Minder is meer idee?
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Persoonlijk hou ik mij nu aan 1 mg per kilo op een avond.
Denk "veilige" dosis.

Gezellig met de vrouw knuffels geven.

Nu met alles te lezen op dit forum 0,75 per kilo ...
Om de 3 maanden denk het minst ongezond.

Moet goed uitgeslapen zijn en gezond geleefd.

met vriendelijke groeten,
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#3
135mg mdma en na 1,5uur 85mg.
Man 100kg
R
RhythmoftheNightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inmiddels na wat trial en error op festivals doe ik het volgende met MDMA. (ben 70 kg)

Dagfestival tot 23:00. Meestal start ik met 110 mg rond 17:00 'smiddags. 1,5 uur later een 2e dosis van 70 mg

Nachtfestival (max 1 keer per jaar, getting old..) zelfde als bovenstaande maar dan rond 00:00 beginnen zodat je 's ochtends nog soort van kan slapen
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cocaine
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#6
gelukkig bijna nooit meer. die katers van meer dan een gram zijn nooit leuk. denk 2x per jaar maximaal.
4-FMA is veel leuker en geeft amper een kater
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatste keer was 2x100mg. Ging als een stekker.

Terwijl ik dacht dat ik mdma verpest had.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#8
ILoveRCs zei:
gelukkig bijna nooit meer. die katers van meer dan een gram zijn nooit leuk. denk 2x per jaar maximaal.
4-FMA is veel leuker en geeft amper een kater
Klik om te vergroten...
Effen opgezocht.. no way dat ik dat product gaat gebruiken.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik begin met een halfje en dan vaak nog een kwartje op de piek, na 1,5 uur ongeveer. Vaker bijpakken of meer heb ik gedaan maar dan helemaal er vanaf, overgeven soms als ik te hard ging. De week erna is echt ziekelijk, down en depri. Veel dromen ook.

Vroeger pakte ik teveel en te vaak achter elkaar, soms om het weekend. Nu 2 x per jaar, een avondje en dan op tijd naar bed. Gewoon chille mindset thuis dan ga ik het aller allerfijnste.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pollewop zei:
Ik begin met een halfje en dan vaak nog een kwartje op de piek, na 1,5 uur ongeveer. Vaker bijpakken of meer heb ik gedaan maar dan helemaal er vanaf, overgeven soms als ik te hard ging. De week erna is echt ziekelijk, down en depri. Veel dromen ook.

Vroeger pakte ik teveel en te vaak achter elkaar, soms om het weekend. Nu 2 x per jaar, een avondje en dan op tijd naar bed. Gewoon chille mindset thuis dan ga ik het aller allerfijnste.
Klik om te vergroten...
en nog steeds zo down erna ?
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#11
troksky zei:
Effen opgezocht.. no way dat ik dat product gaat gebruiken.
Klik om te vergroten...
hoezo niet dan? je doet net of t iets heel extreems is
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik hou het eigenlijk altijd bij 1 dosering als ik MDMA gebruik. Zo rond 100 mg is voldoende.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ILoveRCs zei:
hoezo niet dan? je doet net of t iets heel extreems is
Klik om te vergroten...
hersenen bloedingen enz..
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#14
troksky zei:
hersenen bloedingen enz..
Klik om te vergroten...
dat is bij 4-FA zo geweest ja. bij 4-FMA nog nooit voor gekomen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#15
troksky zei:
hersenen bloedingen enz..
Klik om te vergroten...
Waar haal je dat allemaal vandaan?
Je presenteert dit als feiten hier zonder bron, denk dat het beter is om te zoeken naar ervaringen van anderen via de zoek functie.
Beetje voorzichtig zijn met wat je zomaar opschrijft is m’n advies.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#16
troksky zei:
Effen opgezocht.. no way dat ik dat product gaat gebruiken.
Klik om te vergroten...
Je stelt vragen en dat is prima.
Iemand neemt de moeite voor je om te reageren.
Waarom reageer je daarna zo stellig?
Alsof je alles al weet.
Ook prima, hoef je niks te vragen.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zeehond zei:
Je stelt vragen en dat is prima.
Iemand neemt de moeite voor je om te reageren.
Waarom reageer je daarna zo stellig?
Alsof je alles al weet.
Ook prima, hoef je niks te vragen.
Klik om te vergroten...
Google gebruiken..
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeehond zei:
Je stelt vragen en dat is prima.
Iemand neemt de moeite voor je om te reageren.
Waarom reageer je daarna zo stellig?
Alsof je alles al weet.
Ook prima, hoef je niks te vragen.
Klik om te vergroten...
Tridis
Zeehond zei:
Je stelt vragen en dat is prima.
Iemand neemt de moeite voor je om te reageren.
Waarom reageer je daarna zo stellig?
Alsof je alles al weet.
Ook prima, hoef je niks te vragen.
Klik om te vergroten...
dit ging over MDMA dacht ik 😘
s
sonnozLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe altijd een hele (120 mg getest) en dan nog een halve. Man 90 kg. Altijd lekker thuis. Soms neem ik wat meer. Dan ga ik echt heerlijk uit m'n reet. Hoort niet. Maar soms zo lekker bijna K.O. oogjes dicht. Op de koude vloer liggen naakt. Is natuurlijk niet zoals het hoort. Maar hey, ik vind het lekker dus dikke prima voor mij!
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#20
sonnoz zei:
Ik doe altijd een hele (120 mg getest) en dan nog een halve. Man 90 kg. Altijd lekker thuis. Soms neem ik wat meer. Dan ga ik echt heerlijk uit m'n reet. Hoort niet. Maar soms zo lekker bijna K.O. oogjes dicht. Op de koude vloer liggen naakt. Is natuurlijk niet zoals het hoort. Maar hey, ik vind het lekker dus dikke prima voor mij!
Klik om te vergroten...
wel geen oververhitting

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."