#1
Nee, vaak toch wel 100-120mg als startdosis en 50-60mg aan t einde van m’n piek.Maar hoe doen jullie dat in de praktijk? Houden jullie je hieraan?
Ja soms als ik meer blijf bijnemen na de tweede dosis kan ik wel eens (te) strak staan😂 Maar ga altijd wel lekker, en ook weinig katers indd. Nauwelijks een ritme ook trouwens ahahahaDie laatste doe ik trouwens niet altijd, hangt er een beetje vanaf hoe erg ik er nog in zit.
Qua katers gelukkig nooit last, snel weer in het gezonde ritme
Hoe zijn jullie ervaringen? En merken jullie bijv. dat je strak gaat staan bij een bepaalde dosis?