#1
wel geen oververhittingIk doe altijd een hele (120 mg getest) en dan nog een halve. Man 90 kg. Altijd lekker thuis. Soms neem ik wat meer. Dan ga ik echt heerlijk uit m'n reet. Hoort niet. Maar soms zo lekker bijna K.O. oogjes dicht. Op de koude vloer liggen naakt. Is natuurlijk niet zoals het hoort. Maar hey, ik vind het lekker dus dikke prima voor mij!