#1
Tranxene snuiven doet pijn in je neus.
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealerMijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
herhaalrecept? Waarvoor kreeg je het dan in het begin?Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapenokeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
Vroeger kreeg ik voor angsten oxazepam en later ben ik gewoon bij de huisarts langsgegaan en heb specifiek om alprazolam gevraagd. Ik krijg dat, samen met oxazepam, nu al jaren zonder verdere vragen. Een volle doos alprazolam en oxazepam per 1 Ã 2 maanden. Echt meer dan genoeg!
Alles overigens voor eigen gebruik hoor, al komt er soms wel eens een bekende met bijvoorbeeld heftige spierpijn of vliegangst wat bietsen. Geen probleem voor mij om aan hen gratis weg te geven, ik ben altijd weer blij om te zien wat voor wondermiddelen benzo's kunnen zijn, indien deze met zeer beperkte mate worden gebruikt! Bijvoorbeeld mensen met extreme vliegangst en dan later horen dat ze een topvlucht hebben gehad en er zelfs van hebben kunnen genieten.. Mooi chemisch procesje, toch?
okeoke dankje!Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapen
Je hoeft je bericht niet 100 keer in verschillende topics te plaatsen...Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Zoekt misschien dringend iets....Je hoeft je bericht niet 100 keer in verschillende topics te plaatsen...
Wist je even de weg niet?Er staat ook zoveel op.Ik moet ook nog steeds zoeken.Ik slik geen 3mg maar volgens mij mag het samenHey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Hoi @Kleinedima ik zie dat je heel vaak dezelfde vraag hebt gepost. Dit zien wij als "spam" en dat is tegen onze forumregels. Zou je daar in het vervolg op kunnen letten? Beschouw dit maar als een waarschuwing.Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Wie heeft ervaring met zoplicon?
Ja klopt slik hem ook.Dit is een oud topic nogZoplicone is een goede inslaper. Werkt wel maar uurtje of 4 dacht ik.
Nee jo geeft nietUw vraag was in Mei. Wist niet dat dit als oud bestempeld werd. Mijn excuses.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."