Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen benzos

Vragen benzos

62 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
Z
ZeepbellekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tranxene snuiven doet pijn in je neus.
D
Drugskikker22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dank voor je reactie ben er zojuist ook achtergekomen dat het oraal innemen van benzo stukken effectiever is (bij mij dan teminste. En inderdaat die bindmiddel is ma niks je neus gaat er gied dicht van zitte nog erger als bij stevig ketamine gebruik
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jari zei:
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?
Klik om te vergroten...
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#5
John Trap zei:
Mijn favorieten zijn alprazolam (super relaxed, zonder moe te worden), etizolam (bijna hetzelfde als alprazolam) en sinds een paar dagen bromazolam (vrij sederend en dom makend, maar wel goed bij wakker te blijven)!
Klik om te vergroten...
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#6
joetsie zei:
Etizolam doet niet veel bij mij.Van de arts heb ik lorazepam en voor te slapen zoplicon.En lormetazepam is ook een goeie.Temazepam ben ik gelijk in slaap
Klik om te vergroten...
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jari zei:
okeoke dankje. zijn ze makkelijk te verkrijgen? ik ken een vendor die etizolam en en clonazolam. maar weet dat XANAX wel illegaal is. maar wel makkelijk te krijgen bij een dealer
Klik om te vergroten...
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#8
John Trap zei:
Alprazolam krijg ik op herhaalrecept van de dokter, samen met oxazepam.
Klik om te vergroten...
herhaalrecept? Waarvoor kreeg je het dan in het begin?
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vroeger kreeg ik voor angsten oxazepam en later ben ik gewoon bij de huisarts langsgegaan en heb specifiek om alprazolam gevraagd. Ik krijg dat, samen met oxazepam, nu al jaren zonder verdere vragen. Een volle doos alprazolam en oxazepam per 1 à 2 maanden. Echt meer dan genoeg!

Alles overigens voor eigen gebruik hoor, al komt er soms wel eens een bekende met bijvoorbeeld heftige spierpijn of vliegangst wat bietsen. Geen probleem voor mij om aan hen gratis weg te geven, ik ben altijd weer blij om te zien wat voor wondermiddelen benzo's kunnen zijn, indien deze met zeer beperkte mate worden gebruikt! Bijvoorbeeld mensen met extreme vliegangst en dan later horen dat ze een topvlucht hebben gehad en er zelfs van hebben kunnen genieten.. Mooi chemisch procesje, toch?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Diclazepam is zoals diazepam , maar wat potenter , ik word er ook niet moe van maar kreeg een mellow mood.
Zin om bezig te zijn , en kon lekker slapen.
En kost geen drol in poeder vorm.
Je zou ook flualpra kunne nemen op lichte dosis , maar iets te veel en hij word wel heel sederend.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jari zei:
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapen
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
John Trap zei:
Vroeger kreeg ik voor angsten oxazepam en later ben ik gewoon bij de huisarts langsgegaan en heb specifiek om alprazolam gevraagd. Ik krijg dat, samen met oxazepam, nu al jaren zonder verdere vragen. Een volle doos alprazolam en oxazepam per 1 à 2 maanden. Echt meer dan genoeg!

Alles overigens voor eigen gebruik hoor, al komt er soms wel eens een bekende met bijvoorbeeld heftige spierpijn of vliegangst wat bietsen. Geen probleem voor mij om aan hen gratis weg te geven, ik ben altijd weer blij om te zien wat voor wondermiddelen benzo's kunnen zijn, indien deze met zeer beperkte mate worden gebruikt! Bijvoorbeeld mensen met extreme vliegangst en dan later horen dat ze een topvlucht hebben gehad en er zelfs van hebben kunnen genieten.. Mooi chemisch procesje, toch?
Klik om te vergroten...
joetsie zei:
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapen
Klik om te vergroten...
okeoke dankje!
K
KleinedimaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kleinedima zei:
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Klik om te vergroten...
Je hoeft je bericht niet 100 keer in verschillende topics te plaatsen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Je hoeft je bericht niet 100 keer in verschillende topics te plaatsen...
Klik om te vergroten...
Zoekt misschien dringend iets....
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kleinedima zei:
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Klik om te vergroten...
Wist je even de weg niet?Er staat ook zoveel op.Ik moet ook nog steeds zoeken.Ik slik geen 3mg maar volgens mij mag het samen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kleinedima zei:
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Klik om te vergroten...
Hoi @Kleinedima ik zie dat je heel vaak dezelfde vraag hebt gepost. Dit zien wij als "spam" en dat is tegen onze forumregels. Zou je daar in het vervolg op kunnen letten? Beschouw dit maar als een waarschuwing.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
joetsie zei:
Wie heeft ervaring met zoplicon?
Klik om te vergroten...

Zoplicone is een goede inslaper. Werkt wel maar uurtje of 4 dacht ik.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Zoplicone is een goede inslaper. Werkt wel maar uurtje of 4 dacht ik.
Klik om te vergroten...
Ja klopt slik hem ook.Dit is een oud topic nog
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Uw vraag was in Mei. Wist niet dat dit als oud bestempeld werd. Mijn excuses.
Klik om te vergroten...
Nee jo geeft niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."