Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen benzos

Vragen benzos

62 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
joetsie zei:
ja non benzo dus minder verslavend?
Klik om te vergroten...
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
Pfff , ligt aan de aard van het beestje (jezelf)
Ik vind sommige z-drugs goede inslapers zoals zopiclon idd , en minder verslavend als benzo's.
Maar eens je er mee begint en je slaapt goed , en stopt heb je dezelfde craving als benzo's als je niet kan slapen (persoonlijke ervaring).
Met z-drugs is het de bedoeling zo laag mogelijk te doseren om een inslaapdosis te verkrijgen. (Ik probeer mezelf zo goed mogelijk te verwoorden 🤣)
Je word er wat suf van , maar verwacht geen benzo high.
Die komt er immers nooit.
En de dag erna ben je ook nog suf zoals bij antidepresiva.
Klik om te vergroten...
Oke bedankt voor de uitleg
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drugskikker22 zei:
Beste medegebruikers,

Sinds kort ben ik gaan experimenteren met benzos.

De volgende benzos heb ik al een aantal keer gebuikt
-xanax 2mg
-oxazepam 10, 20 en 50mg
-diazepam 10mg
Verder kan ik ook aan tremadol en themazepam komen

Nu heb ik een aantal vraagjes hierover:
- welke benzos zijn het leukste voor recreatief gebruik en zo ja wat zijn de dosisen ben redelijk nieuw met benzos en combineer het ook graag met een joint en of een aantal biertjes voor wat extra ontspaning, verder ben ik me bewust van de snelle verslaving die kan optreding bij langer gebruik dan een week achter elkaar. Ook heb ik erg veel ervaring met ketamine en met alle uppers die je maar kan bedenken maar ben hier op uitgekeken omdat hier erg veel negatieve effecten aan zitte voor mij

-ik heb vernomen dat snuiven van benzos harder en sneller inslaat (erg slecht door de bindmiddelen maar dit neem ik voorlief) is dit aan te raden of juist oraal innemen voor een beter effect?

-Ook het ik gelezen dat de eerste dosis de meest bepalende dosis is en bijpakken de effecten nauwelijks versterken is dat echt zo?

Verder hoop ik op sirieuze reacties die antwoord kunnen geven op mijn vragen, ik gebruik al jaren en kan mijn gebruik goed onder controle houde, ik sta dan ook niet te wachten op reacties die me dit afzullen rade terwijl ik ook dat goed kan bedenken

Verder hoop ik dat ik dit topic op de juiste plaats heb geplaats ben nieuw op dit forum^^ sorry voor de wat lange post maar ik zou hier graag toch wat informatie over willen hebben ik stop namelikk niet zomaar wat in me lichaam zonder de werkingen en bijwerkingen te weten

Alvast bedankt
Greets Drugskikker
Klik om te vergroten...
Ik wil misschien in de toekomst ook benzos proberen. Maar zit er veel verschil in de soorten? alprazolam, clonazolam, etizolam? En welke vind jij het beste?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."