Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey guys, mijn Green Gelato’s zijn toegekomen! Erg spannend allemaal maar echter kan ik wat tips and tricks van de boys gebruiken. Ontkiemen heb ik alreeds gedaan maar hoe pakken jullie dit aan? (Leuk weetje voor mij) — Eénmaal dat ze ontkiemt zijn, 30/50L pot in, twijfel tussen 100% coco’s of potgrond. Wat raden jullie aan? Zou ze liefst buiten kweken maar kunnen deze knapperds tegen zoveel regen hier in België? — Wie houdt zich bezig met zuurtegraad bij Autoflowers? Zo ja, waarom, hoe, heel streng in? Thanks D oh ja, post regelmatig wel eens een fotootje!"
"Hey guys, Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!"
"Hi folks, nieuw lid hier! Long story short, gebruik al enkele laand recreatief Alprazolam begone met strips van 0.25 dan 0.5 en nou 1MG. Wil echter wat nieuws proberen, enige aanraders? Wat zijn jullie favorieten en doseringen zijn ook best handig!! Net 3.5MG alpra binnen maar werkt niet zoals gewenst! thanks folks"
"Vind heroïne iets te stzvig, etizolam moet ik eens checken!!! Thanks"
"trazadon de moeite?"
"5MG alpra binnen, geen flieter aan"
"Ghb in combinatie met epilepsie geen slim idee zeker?"
"Iemand aanraders voor een opiaat? Heb me even laten gaan met Alprazolam dus afgebouwd en gebruik het 1/2weken en slechts 3-4 MG met zen biertjz of wijntjz erop. Maar best curieus naar wat nieuws"