Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVragen benzos

Vragen benzos

62 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jari zei:
okeoke maar ik wil genieten van mn trip. blij worden of misschien wat wazig maar niet perse super moe. dus loraze en temaze moet ik dus niet nemen.
En wanneer krijg je ze eig van je arts? bij teveel stres of slecht slapen?
Klik om te vergroten...
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapen
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#2
John Trap zei:
Vroeger kreeg ik voor angsten oxazepam en later ben ik gewoon bij de huisarts langsgegaan en heb specifiek om alprazolam gevraagd. Ik krijg dat, samen met oxazepam, nu al jaren zonder verdere vragen. Een volle doos alprazolam en oxazepam per 1 à 2 maanden. Echt meer dan genoeg!

Alles overigens voor eigen gebruik hoor, al komt er soms wel eens een bekende met bijvoorbeeld heftige spierpijn of vliegangst wat bietsen. Geen probleem voor mij om aan hen gratis weg te geven, ik ben altijd weer blij om te zien wat voor wondermiddelen benzo's kunnen zijn, indien deze met zeer beperkte mate worden gebruikt! Bijvoorbeeld mensen met extreme vliegangst en dan later horen dat ze een topvlucht hebben gehad en er zelfs van hebben kunnen genieten.. Mooi chemisch procesje, toch?
Klik om te vergroten...
joetsie zei:
Ja ik heb rust nodig in mijn lijf en goed slapen
Klik om te vergroten...
okeoke dankje!
K
KleinedimaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
D
Drugskikker22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank voor je reactie ben er zojuist ook achtergekomen dat het oraal innemen van benzo stukken effectiever is (bij mij dan teminste. En inderdaat die bindmiddel is ma niks je neus gaat er gied dicht van zitte nog erger als bij stevig ketamine gebruik
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uw vraag was in Mei. Wist niet dat dit als oud bestempeld werd. Mijn excuses.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kleinedima zei:
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Klik om te vergroten...
Je hoeft je bericht niet 100 keer in verschillende topics te plaatsen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Je hoeft je bericht niet 100 keer in verschillende topics te plaatsen...
Klik om te vergroten...
Zoekt misschien dringend iets....
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kleinedima zei:
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Klik om te vergroten...
Wist je even de weg niet?Er staat ook zoveel op.Ik moet ook nog steeds zoeken.Ik slik geen 3mg maar volgens mij mag het samen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kleinedima zei:
Hey guys,
Ben nieuw hier. 0 telerantie met Alprazolam, gisteren 3MG gebruikt en erg snel in slaap gevallen, de reus feeling ontbrak helaas. Kunnen jullie mij iets anders aanraden? Mag eventueel samen met Alprazolam gebruikt worden! Cheers!
Klik om te vergroten...
Hoi @Kleinedima ik zie dat je heel vaak dezelfde vraag hebt gepost. Dit zien wij als "spam" en dat is tegen onze forumregels. Zou je daar in het vervolg op kunnen letten? Beschouw dit maar als een waarschuwing.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
joetsie zei:
Wie heeft ervaring met zoplicon?
Klik om te vergroten...

Zoplicone is een goede inslaper. Werkt wel maar uurtje of 4 dacht ik.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Zoplicone is een goede inslaper. Werkt wel maar uurtje of 4 dacht ik.
Klik om te vergroten...
Ja klopt slik hem ook.Dit is een oud topic nog
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Uw vraag was in Mei. Wist niet dat dit als oud bestempeld werd. Mijn excuses.
Klik om te vergroten...
Nee jo geeft niet
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Wie heeft ervaring met zoplicon?
Klik om te vergroten...
Ik kreeg hier verschrikkelijke nachtmerries van.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
spongecola zei:
Ik kreeg hier verschrikkelijke nachtmerries van.
Klik om te vergroten...
nee die heb ik niet bij deze.Wel bij nitrazolam.Werd jij om de drie uur wakker?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
nee die heb ik niet bij deze.Wel bij nitrazolam.Werd jij om de drie uur wakker?
Klik om te vergroten...

Zoplicone werkt dan ook maar een uur of 3-4.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Maramara zei:
Hoe kom je aan de temapazem?
Klik om te vergroten...
Niet hier
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Maramara zei:
Kan je me helpen waar wel
Klik om te vergroten...
Dat is hier niet de bedoeling. Verkooppunten etc mogen niet om gevraagd en ook niet gegeven worden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Maramara zei:
Hoe kom je aan de temapazem?
Klik om te vergroten...
Je lokale huisarts indien hij dat van toepassing vindt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maramara zei:
Wist ik niet ben net nieuw hier
Klik om te vergroten...
Lees de regels
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Je lokale huisarts indien hij dat van toepassing vindt.
Klik om te vergroten...
Zij!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."