Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Peprick21 zei: Je zou 3mmc (booster) kunnen proberen. Het geeft een licht euphorisch effect, je kaken worden actief, je ervaart tintelingen en je voelt je vrolijk. Het is een upper. Je kan 3mmc gewoon halen bij de smartshop modknip - geen prijzen noemen! Je kan dit middel snuiven en slikken via een capsule. De capsules krijg je er meestal bij, zo niet moet je het even vragen. Met een zakje kan je wel een avond door Ik gebruik dit zelf regelmatig. Ik snuif zelfs het liefst en kan 4 doseringen doen met 1zakje. Het effect duurt wel minder lang als je het snuift maar werkt vrijwel direct 5min. Capsule duurt wat langer maar je voelt er wel +- uur meer van. Je wilt al snel meer nemen. Een zakje in een keer kan ook, als je dat doet krijg je een xtc gevoel. Het fijne wat ik er aan vind is dat je de volgende dag nergens last van hebt. Teminste dat is wat ik ervaar. De beste mevrouw achter de balie heeft wel gezegd dat je er depressief van kan worden bij overmatig gebruik. Zoals bij elk andere drug. Het is een proberen waard! Oké dat was het, *flies away* (woosh) Klik om te vergroten... 3-mmc is super leuk spul. Ik voel me de volgende dag ook altijd prima. Echter wel zeer belastend voor je hart. Als ik t t thuis op de bank gebruik zit ik al snel op een hartslag van 160 in rust en ik voel t hart regelmatig een sprongetje maken."
"Mijn hartslag is iets waar ik mij al een behoorlijke tijd zorgen over maak. Op feestjes check ik altijd uit voorzorg ff m'n hartslag. Gisteren deed ik dit weer terwijl ik onder invloed van 3-mmc was. Ik weet dat ik van mezelf al een vrij hoge hartslag heb met drugs, makkelijk 140. Alleen gister kwam die tijdens het meten uit op 204, ja 204. Hier schrok ik eigenlijk best wel van aangezien ik nog nooit hoger ben geweest dan 180 (naar mijn weten). De meting die ik via mijn Samsung Galaxy S8 + doe is vrij accuraat. De formule voor de maximale hartslag is voor mannen 220 - je leeftijd (20). Met andere woorden ik zat dus echt aan de max. Hebben anderen hier ook ervaring mee? Zal het beter zijn om ff naar de dokter te gaan?"
"Ik meette het eerst zelf door voor 20 seconden mn hartslag te tellen en dan x3. Dit vergelijk ik dan met de meting van de telefoon en heeft er nooit verder dan 5 slagen afgezeten. Het word trouwens ook gemeten met een infrarood geval. Ik weet van eerdere feestjes dat ik makkelijk aan de 180 kan komen als ik ff flink los ga."
"Vanuit vroeger ben ik trouwens wel een diehard sporter geweest. Speelde altijd in 2 verschillende teams basketbal, uiteindelijk zelfs in 3 teams. Ik had een conditie van hier tot tokyo en sprintte de gehele wedstrijd als ik niet werd gewisseld. Naast dit, heb ik volgens een test slechts 1% vet om mijn organen wat ze vrijwel nooit zien. Weet niet of dit nog kan meespelen erin"
"Groundzero 2016 komt eraan! Vorig jaar ook geweest en wat was het een top feestje op de 4u lange ehbo rit na. Ik heb deze avond verteld aan m'n moeder dat ik wel eens xtc doe. Ze weet nog niet echt wat ze er mee wilt. Toch wil ik van groundzero even een super feest maken om vervolgens even een flinke stop te houden. Wat voor soorten drugs geven je geen grote pupillen? 3-mmc had ik al iets over gehoord. Speed zit er voor mij niet in, dit was de oorzaak van de ehbo vorig jaar (kramp)"
"Ik heb nou eigenlijk voor het eerst gesnoven sinds januari dit jaar. Meestal neem ik keta maar af en toe ook wat anders zoals cocaïne, Mephedrone enheel heel soms speed. Nu gebruik ik keta het meest, zo'n 2X per maand. Afgelopen zaterdag een feestje gehad en ik had m'n keta natuurlijk bij me aangezien ik xtc en keta een heerlijke combinatie vind. In de bus nog 2 punten sos gekregen van een vriend. In totaal is er een halve gram keta door gegaan (ik heb best wat lopen delen). Maar sinds afgelopen zaterdag heb ik telkens een bloedneus, met het neusgat waar ik normaal ook altijd mee snuif. Het duurt iedere keer maar zo'n 20-30 seconden maar het Is flink irritant. Gisteren heb ik voor het eerst geen bloedneus gehad maar zojuist begon het weer. Betekent dit dat ik flinke schade aan m'n neus heb?"
"Ik combineer eigenlijk nooit drugs (behalve keta). Toch lijkt me dit een super gave ervaring, ik had gelezen dat dit een gouden combinatie moest zijn. Ook heb ik gelezen dat het alleen niet al te best is voor je hersenen. Ik houd mij aan de 3 maanden regel (met uitzondering 2X per jaar 2 maand) ik zit meestal rond een halve tot maximaal hele pil. Ik ga namelijk al erg hard op een halve en bij een hele hangen m'n kaken er eigenlijk los aan. Zou het verstandig zijn om deze combinatie een keer te proberen? Stel dat ik het probeer, krijg ik daarna niet dat ik xtc zonder 4-F niet meer leuk vind?"
"Het is iets wat vrijwel algemeen bekend is, de niet drugs-gebruikers die drugs een taboe vinden. Het is een discussie die ik wekelijks tot maandelijks voer met mijn eigen vrienden groep. Ze vinden het niet normaal dat ik drugs gebruik ondanks dat ik een redelijk goede lezer ben. Ik heb onderhand al zo vaak uitgelegd dat ik dingen gebruik die niet in verband met elkaar staan. Ik vroeg of ze drank dan wel normaal vonden ondanks de verslavingen en het hoog aantal doden in het jaar. Toch was het antwoord ja. Ik kan ze 1000 en 1 keer duidelijk maken dat veel soorten drugs minder schadelijk zijn dan alcohol (mits je het goed gebruikt.) Ik heb zelfs te horen gekregen dat ze liever hadden dat ik ieder weekend stomdronken was dan dat ik eens in de 3 maand een pilletje deed of eens in de 2 maand ketamine. Hoe gaan jullie nou om met het soort mensen dat alcohol als normaal beschouwd? Wiet mag trouwens wel volgens hun want dat is namelijk een product gemaakt door god."
"Weet ik dat ook weer. In elk geval, ik ga binnenkort voor het eerst 4-F proberen. Geld voor dit middel dezelfde regel als bij xtc? Ik heb me nog niet echt verdiept in 4-F, moet ik nog even gaan doen. Zijn er nog tips?"
"Mijn domste weekend ooit ; Defqon Een weekend waarin ik compleet ontspoorde. Zaterdag, 12 XTC pillen, 2 4fA's, 3-mmc, GHB, Cocaïne, Ketamine en als klapper op de vuurpijl 3 Zoplicon in combinatie met heel, heel erg veel ket omdat ik niet kon slapen. Zondag weer vrolijk aan de xtc gegaan 4fa's en 3mmc. Ben uiteindelijk tegen het einde van de middag opgepakt. Herinner me niet veel van zondag maar weet dat ik alle drugs wat nog over was op zak had. Met een algemene controle liep ik tegen de lamp. - Voor de rest in mijn wat jongere jaren vaak retevaag scooter gereden, met name met ketamine. Tot zo erg aan toe dat ik zelf amper recht op kon staan. Sinds ik een auto rijbewijs heb is dit ook nooit meer voorgekomen. -Op een vrijdag avond, 'casual' ketamine gebruiken. Uiteindelijk werd ik mijn trip overgehaald om een xtc pil te nemen. Tegen 01;00 nam ik het en begon pas tegen 3u in te werken. Eenmaal ingewerkt dacht ik oh, dit is lekker gooi er nog maar wat in. Niet rekening houdend met het feit dat ik om half 8 op het werk moest zijn. Eindstand kon ik me niet ziek melden en kwam de baas naar het werk om te helpen. Fun fact; maanden later kwam ik erachter dat hij vroeger ook naar Thunderdome etc ging. Waarschijnlijk had die het wel opgemerkt maar nooit wat van gezegt 😂 Zo zijn er nog wel talloze domme acties geweest, maar dit zijn wel uitschieters Edit; 1e en laatste keer clonozolam. 1 pilletje geen effect, 2e pilletje geen effect, half pilletje met een paar hijsjes van een joint. HEEL VEEL EFFECT. Ik liep naar binnen en alles ging ineens in slow motion. Ik plofde mezelf op de bank en ik werd wakker in bed. Hele rare en nare ervaring, bleek dus dat ik knockout was en amper wakker was te krijgen."