Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

Rivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

73 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Metahyperfocus Mindflower zei:
Ik heb een link naar mijn facebook profiel gepost, dat staat vol filmpjes bij wie ik gestudeerd heb etc...

Betweters.

De toonaard cdfg bestaat niet.

Do#mineur is de correcte benaming voor c.

En als we musicologisch gaan beginnen, analyseer de harmonie dan maar eens aan de hand van dit wijsneus, bar 1 tot 4.
Bekijk bijlage 58073
Klik om te vergroten...
fuck off met je neerbuigende toon ik bied mijn excuus aan ik zeg alleen dat ik leerde cdfg hebben in de toonsoort een kruis in c# major ik heb nooit les gehad ik leerde niet op de goede manier maar wat ben jij een eikel zonder enige empathie

ik walg van je
dod eens even aardig man 😠ik bewonder je alleen maar
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen.

Ik ben een hyperfocus flow autist, en ik ben sinds vorige week op Rivotril 2mg geplaatst.

Dit is echt een wondermiddel voor mij.

Maar ik vind er bijzonder weinig informatie over online...

Zoals, is 2mg de hoogste dosis? 1 pilletje van 2mg werkt al bij mij.

Klopt het dat dit de Rochekes zijn van vroeger?

Ik heb net 2 nieuwe doosjes, en heb 18mg genomen, omdat ik met een moeilijk moment zat, en ik had al ontdekt dat 18mg werkelijk euforisch werkt.

Iemand hier nog ervaring mee? En is 18mg een zot hoge dosis? Of is 2mg een lage dosis?

Ik vond namelijk niet de geijkte vergelijkingstabellen online - misschien omdat het een tijdje illegaal was en nu enkel onder strikte voorwaarden verkrijgbaar is?

Ik vind het heavy spul, of reageer ik daar zo op omdat ik hyperfocus flow autist ben?

Alle info welkom!

Alvast allen bedankt, grtz!20240312_171746.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
18mg Clonazepam? Ben je van plan 3 dagen te slapen?

Absurde dosis. 0,5mg staat gelijk aan 10mg Diazepam.

Zorg dat je veilig bent. Je gaat blackouts krijgen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Absurde dosis. 0,5mg staat gelijk aan 10mg Diazepam.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat ze iets zwakker waren als clonazolam, dat ga ik even uitzoeken je kan gelijk hebben.


Clonazolam
1710273356005.png


Clonazepam
1710273390426.png



Je hebt helemaal gelijk.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik slaap daar niet van, ik ben hoogstens wat woozy en euforisch, ik ben ondertussen bekend met deze dosis...

Maar ik ben wel wat gewoon...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Metahyperfocus Mindflower zei:
Ik slaap daar niet van, ik ben hoogstens wat woozy en euforisch, ik ben ondertussen bekend met deze dosis...

Maar ik ben wel wat gewoon...
Klik om te vergroten...
Hoe vaak neem je dan zo veel? Kan me niet voorstellen dat je 18mg Clonazepam per dag van je arts krijgt.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Metahyperfocus Mindflower zei:
ik ben ondertussen bekend met deze dosis...
Klik om te vergroten...
Ik vind het nogal wat, 9 x de voorgeschreven en normaal gesproken maximale dosis. Hoe kom je erop om zoiets te doen? En dan niet één keer maar vaker.

Benzodiazepines zijn, ook in zeer hoge dosissen, niet levensgevaarlijk, maar je hebt wel kans dat je bewusteloos gaat raken of dat je domme, mogelijk gevaarlijke, dingen gaat doen.

Voor jou is het trouwens extra dom om zulke hoge dosissen te nemen, want zo bouw je tolerantie op, waardoor je normale dosis niet meer zal werken. Voor een medicijn waar je naar eigen zeggen zoveel profijt van hebt is dat wel zonde.

Dus waar ben je nou mee bezig @Metahyperfocus Mindflower ?! 🙃

p.s. En leg me die term ‘hyperfocus flow autist’ eens uit, want hyperfocus (focus bij ASS en ADHD) en flow (focus bij ‘normale’ gezonde mensen) zijn tegenstrijdige begrippen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hyperfocus of hyperdom? Je gaat in ieder geval richting hyperfucked!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik neem al jaren Clonazepam 1 tot 1.5mg voorgeschreven. Hoger wil ik niet omdat het afneemt kwa werking. 18mg is absurd hoog en zal ik als ik jou was niet vaker doen. Dan is jouw "wondermiddel" hoe je het beschrijft zo verdwenen.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jullie hebben gelijk, ik had dat nog maar 1 x gedaan, denk dat ik contradictorische reactie had...

Vandaag 1 genomen en viel als een blok in slaap.

Hyperfocus flow zijn autisten met helemaal andere hersenen, flow staat voor geniaal, maar denk niet dat dat niet wil zeggen dat ik niet tekortkomend ben.

Ik heb het moeilijk met gewone dingen, ik behoor tot de ergste categorie autisten die er is.

Dat neemt niet weg dat ik een unieke geest heb, ik heb bv Honorary PhD physics and mathematics en ook classical arts (piano, compositie en musicologie).

Ik heb 2 internationale piano wedstrijden gewonnen, composities gepubliceerd, ik publiceer over quantummechanica, ik ben Honorary member vd Royal academy voor music and musicology en de Royal academy voor sciences. Hier een link naar mijn facebook, check out "me studying piano concert 3 from Rachmaninoff, moeilijkste werk ooit geschreven. Ik codeer ook, AI met Python in C, en maak artwork, voeg me gerust toe als vriend moest je interesse hebben in zulke dingen.

Facebook

www.facebook.com www.facebook.com



Ik werk momenteel aan de Universiteit van Antwerpen als wetenschapsfilosoof...

Hyperfocus staat ook uitgelegd op mijn facebook.

Groetjes!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Metahyperfocus Mindflower zei:
Jullie hebben gelijk, ik had dat nog maar 1 x gedaan, denk dat ik contradictorische reactie had...

Vandaag 1 genomen en viel als een blok in slaap.

Hyperfocus flow zijn autisten met helemaal andere hersenen, flow staat voor geniaal, maar denk niet dat dat niet wil zeggen dat ik niet tekortkomend ben.

Ik heb het moeilijk met gewone dingen, ik behoor tot de ergste categorie autisten die er is.

Dat neemt niet weg dat ik een unieke geest heb, ik heb bv Honorary PhD physics and mathematics en ook classical arts (piano, compositie en musicologie).

Ik heb 2 internationale piano wedstrijden gewonnen, composities gepubliceerd, ik publiceer over quantummechanica, ik ben Honorary member vd Royal academy voor music and musicology en de Royal academy voor sciences. Hier een link naar mijn facebook, check out "me studying piano concert 3 from Rachmaninoff, moeilijkste werk ooit geschreven. Ik codeer ook, AI met Python in C, en maak artwork, voeg me gerust toe als vriend moest je interesse hebben in zulke dingen.

Facebook

www.facebook.com www.facebook.com



Ik werk momenteel aan de Universiteit van Antwerpen als wetenschapsfilosoof...

Hyperfocus staat ook uitgelegd op mijn facebook.

Groetjes!
Klik om te vergroten...
Mooi toch? Maar hoe kom je dan op het idee om het medicijn dat je helpt op zo'n overdreven manier te nemen? Je weet toch dat je binnen een korte periode dan geen profijt meer hebt van je 2mg?
Ik herken wel je drang naar maximale flow, maar pas op, het gaat je op de langere termijn niet veel positief opleveren!
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je hebt gelijk hoor, was dom van me...

Zum Anzeigen anmelden oder registrieren

Sieh dir auf Facebook Beiträge, Fotos und vieles mehr an.
www.facebook.com www.facebook.com
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goh, sterk verhaal @Metahyperfocus Mindflower Ik geloof er weinig van. De term ‘hyperfocus flow autist’ bestaat helemaal niet (0 hits op Google) en flow betekent niet geniaal. Tja, genoeg gezegd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
hyperfocus flow autist
Klik om te vergroten...

Deze stelling is False.
0 Resultaten.
Gebruik een andere zoekterm.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Deze stelling is False.
0 Resultaten.
Gebruik een andere zoekterm.
Klik om te vergroten...
Ja maar één van de symptomen is dat ze diagnoses voor zichzelf verzinnen!
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jij bent een arrogant ventje, hyperfocus flow staat in de DSM V gedefinieerd als geniaal en dubbel positief, tov perserveratief.

Het is overal online te vinden.

Denk eerst eens even na voor je anderen beschuldigd met je eigen onwetendheid!



Screenshot_20240315_022909_Samsung Internet.jpgScreenshot_20240315_022909_Samsung Internet.jpg
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wie is hier nu een geniale flow autist en wie een laagbegaafde betweter die anderen graag kleineert?

20231119_042821.jpg20231119_042821.jpgorca-image-1667893955.jpeg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Metahyperfocus Mindflower zei:
Jij bent een arrogant ventje, hyperfocus flow staat in de DSM V gedefinieerd als geniaal en dubbel positief, tov perserveratief.

Het is overal online te vinden.

Denk eerst eens even na voor je anderen beschuldigd met je eigen onwetendheid!



Bekijk bijlage 58070Bekijk bijlage 58070
Klik om te vergroten...
*beschuldigt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Metahyperfocus Mindflower zei:
Klik om te vergroten...
Ben jij dit? Chopin etude no 4 op 10 of 28 weet even niet.

Amazing! Fuck al dat andere we’re on this now 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."