#1
fuck off met je neerbuigende toon ik bied mijn excuus aan ik zeg alleen dat ik leerde cdfg hebben in de toonsoort een kruis in c# major ik heb nooit les gehad ik leerde niet op de goede manier maar wat ben jij een eikel zonder enige empathieIk heb een link naar mijn facebook profiel gepost, dat staat vol filmpjes bij wie ik gestudeerd heb etc...
Betweters.
De toonaard cdfg bestaat niet.
Do#mineur is de correcte benaming voor c.
En als we musicologisch gaan beginnen, analyseer de harmonie dan maar eens aan de hand van dit wijsneus, bar 1 tot 4.
Bekijk bijlage 58073
ik walg van je
dod eens even aardig man 😠ik bewonder je alleen maar





