Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

Rivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

73 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Interessant, maar niet waar ik om vroeg.

Heb je echt geen enkele betrouwbare bron kunnen vinden waar iemand de frase “hyperfocus flow autist” gebruikt?
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Screenshot_20240315_091658_Samsung Internet.jpg
Library (...) access to scientific literature!!!!
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of er nu staat hyperfocus flow autist of autist in staat tot hyperfocus in flow state, maak je daar echt een interpunctueel probleem van???
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Metahyperfocus Mindflower zei:
Al wat ik heb doorgestuurd zijn OFFICIĒLE WETENSCHAPPELIJKE BRONNEN!!!
Klik om te vergroten...
In geen van de bronnen die je aanhaalt wordt de term “hyperfocus flow autist” gebruikt. Vandaar mijn vraag.

Maar okay, we gaan het hierbij laten.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
Metahyperfocus Mindflower zei:
Of er nu staat hyperfocus flow autist of autist in staat tot hyperfocus in flow state, maak je daar echt een interpunctueel probleem van???
Klik om te vergroten...
Zoals ik al heb uitgelegd helemaal in het begin zijn hyperfocus en flow tegengestelden van elkaar.

‘Normale’ gezonde mensen zouden in een soort ‘flow’ zitten qua focus (je kan dan makkelijk je focus verleggen, afhankelijk van wat prioriteit heeft op dat moment). Maar mensen met ASS en ADHD hebben daar moeite mee, die worden soms helemaal in beslag genomen door één ding en dat heet hyperfocus.

Op het moment dat je in hyperfocus zit, zit je dus niet in een flow en andersom. Dus daarom vind ik jouw frase “hyperfocus flow autist” onzin, want het kan niet allebei tegelijk.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar komen die trollen toch vandaan joh?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kan wel liegen als autist, zou ik nu ook zo speciaal zijn?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik twijfel nu ook aan dat hele verhaal over die 18 mg clonazepam. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand 18 mg neemt en niet out gaat.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Narcisten alert
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik snap soms niet waarom hier zo snel mensen een 'troll' worden genoemd. Kijk hoeveel moeite hij erin stopt om jullie vooroordelen neer te leggen. Denk je echt dat dit dan een troll is?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#11
Metahyperfocus Mindflower zei:
Ik heb een link naar mijn facebook profiel gepost, dat staat vol filmpjes bij wie ik gestudeerd heb etc...

Betweters.

De toonaard cdfg bestaat niet.

Do#mineur is de correcte benaming voor c.

En als we musicologisch gaan beginnen, analyseer de harmonie dan maar eens aan de hand van dit wijsneus, bar 1 tot 4.
Bekijk bijlage 58073
Klik om te vergroten...
*signing off damn...
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.

Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.

Jullie zijn slechte en domme mensen.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Hyperfocus of hyperdom? Je gaat in ieder geval richting hyperfucked!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik neem al jaren Clonazepam 1 tot 1.5mg voorgeschreven. Hoger wil ik niet omdat het afneemt kwa werking. 18mg is absurd hoog en zal ik als ik jou was niet vaker doen. Dan is jouw "wondermiddel" hoe je het beschrijft zo verdwenen.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jullie hebben gelijk, ik had dat nog maar 1 x gedaan, denk dat ik contradictorische reactie had...

Vandaag 1 genomen en viel als een blok in slaap.

Hyperfocus flow zijn autisten met helemaal andere hersenen, flow staat voor geniaal, maar denk niet dat dat niet wil zeggen dat ik niet tekortkomend ben.

Ik heb het moeilijk met gewone dingen, ik behoor tot de ergste categorie autisten die er is.

Dat neemt niet weg dat ik een unieke geest heb, ik heb bv Honorary PhD physics and mathematics en ook classical arts (piano, compositie en musicologie).

Ik heb 2 internationale piano wedstrijden gewonnen, composities gepubliceerd, ik publiceer over quantummechanica, ik ben Honorary member vd Royal academy voor music and musicology en de Royal academy voor sciences. Hier een link naar mijn facebook, check out "me studying piano concert 3 from Rachmaninoff, moeilijkste werk ooit geschreven. Ik codeer ook, AI met Python in C, en maak artwork, voeg me gerust toe als vriend moest je interesse hebben in zulke dingen.

Facebook

www.facebook.com www.facebook.com



Ik werk momenteel aan de Universiteit van Antwerpen als wetenschapsfilosoof...

Hyperfocus staat ook uitgelegd op mijn facebook.

Groetjes!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Metahyperfocus Mindflower zei:
Jullie hebben gelijk, ik had dat nog maar 1 x gedaan, denk dat ik contradictorische reactie had...

Vandaag 1 genomen en viel als een blok in slaap.

Hyperfocus flow zijn autisten met helemaal andere hersenen, flow staat voor geniaal, maar denk niet dat dat niet wil zeggen dat ik niet tekortkomend ben.

Ik heb het moeilijk met gewone dingen, ik behoor tot de ergste categorie autisten die er is.

Dat neemt niet weg dat ik een unieke geest heb, ik heb bv Honorary PhD physics and mathematics en ook classical arts (piano, compositie en musicologie).

Ik heb 2 internationale piano wedstrijden gewonnen, composities gepubliceerd, ik publiceer over quantummechanica, ik ben Honorary member vd Royal academy voor music and musicology en de Royal academy voor sciences. Hier een link naar mijn facebook, check out "me studying piano concert 3 from Rachmaninoff, moeilijkste werk ooit geschreven. Ik codeer ook, AI met Python in C, en maak artwork, voeg me gerust toe als vriend moest je interesse hebben in zulke dingen.

Facebook

www.facebook.com www.facebook.com



Ik werk momenteel aan de Universiteit van Antwerpen als wetenschapsfilosoof...

Hyperfocus staat ook uitgelegd op mijn facebook.

Groetjes!
Klik om te vergroten...
Mooi toch? Maar hoe kom je dan op het idee om het medicijn dat je helpt op zo'n overdreven manier te nemen? Je weet toch dat je binnen een korte periode dan geen profijt meer hebt van je 2mg?
Ik herken wel je drang naar maximale flow, maar pas op, het gaat je op de langere termijn niet veel positief opleveren!
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je hebt gelijk hoor, was dom van me...

Zum Anzeigen anmelden oder registrieren

Sieh dir auf Facebook Beiträge, Fotos und vieles mehr an.
www.facebook.com www.facebook.com
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Goh, sterk verhaal @Metahyperfocus Mindflower Ik geloof er weinig van. De term ‘hyperfocus flow autist’ bestaat helemaal niet (0 hits op Google) en flow betekent niet geniaal. Tja, genoeg gezegd.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
hyperfocus flow autist
Klik om te vergroten...

Deze stelling is False.
0 Resultaten.
Gebruik een andere zoekterm.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Deze stelling is False.
0 Resultaten.
Gebruik een andere zoekterm.
Klik om te vergroten...
Ja maar één van de symptomen is dat ze diagnoses voor zichzelf verzinnen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."