Jullie hebben gelijk, ik had dat nog maar 1 x gedaan, denk dat ik contradictorische reactie had...
Vandaag 1 genomen en viel als een blok in slaap.
Hyperfocus flow zijn autisten met helemaal andere hersenen, flow staat voor geniaal, maar denk niet dat dat niet wil zeggen dat ik niet tekortkomend ben.
Ik heb het moeilijk met gewone dingen, ik behoor tot de ergste categorie autisten die er is.
Dat neemt niet weg dat ik een unieke geest heb, ik heb bv Honorary PhD physics and mathematics en ook classical arts (piano, compositie en musicologie).
Ik heb 2 internationale piano wedstrijden gewonnen, composities gepubliceerd, ik publiceer over quantummechanica, ik ben Honorary member vd Royal academy voor music and musicology en de Royal academy voor sciences. Hier een link naar mijn facebook, check out "me studying piano concert 3 from Rachmaninoff, moeilijkste werk ooit geschreven. Ik codeer ook, AI met Python in C, en maak artwork, voeg me gerust toe als vriend moest je interesse hebben in zulke dingen.
www.facebook.com
Ik werk momenteel aan de Universiteit van Antwerpen als wetenschapsfilosoof...
Hyperfocus staat ook uitgelegd op mijn facebook.
Groetjes!