#1
In geen van de bronnen die je aanhaalt wordt de term “hyperfocus flow autist” gebruikt. Vandaar mijn vraag.Al wat ik heb doorgestuurd zijn OFFICIĒLE WETENSCHAPPELIJKE BRONNEN!!!
Maar okay, we gaan het hierbij laten.
In geen van de bronnen die je aanhaalt wordt de term “hyperfocus flow autist” gebruikt. Vandaar mijn vraag.Al wat ik heb doorgestuurd zijn OFFICIĒLE WETENSCHAPPELIJKE BRONNEN!!!
Zoals ik al heb uitgelegd helemaal in het begin zijn hyperfocus en flow tegengestelden van elkaar.Of er nu staat hyperfocus flow autist of autist in staat tot hyperfocus in flow state, maak je daar echt een interpunctueel probleem van???
Wat doe jij eigenlijk hier?Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.
Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.
Jullie zijn slechte en domme mensen.
Kom kom, niet iedereen is hetzelfde. Je doet me wel denken aan iemand die een beetje in een cirkel vastzit en de andere kant van de munt ook moet bekijken..Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.
Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.
Jullie zijn slechte en domme mensen.
Je moet jou zelfbeeld niet op ons projecten he.Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.
Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.
Jullie zijn slechte en domme mensen.
Dit is waarschijnlijk (ook vanuit mijn autisme) niet denkbaar in het brein.Ik denk dat je moet openen met je talenten en dan argumenten geven want je bent super skilled maar je moet je realiseren dat Facebook als bron statistisch niet betrouwbaar is maar we zijn aan het luisteren, noem je mensen dom dan gaan ze aggressie terug spelen en is je verhaal nog moeilijker te verzenden naar iemand die al vanaf het begin argwaan had
Dus ik ben best benieuwd ik geloof het niet maar ik ga proberen het te bekijken zonder de woede en frustratie die erin zit, begrijpelijk
oké?
Reageer jij zo ook op andere "wetenschappers" als die jou vragen stellen of dingen die jij zegt in twijfel trekken? Doe maar gewoon wat ik zeg hahaha jij bent echt grappig.
Iedereen moet jou maar geloven en naar jou Facebook gaan.
Ik dacht juist dat wetenschap ook was dat je discussies met elkaar kan hebben en niet alles ( niks) voor waar moet aannnemen.
Maja ik ben natuurlijk maar een simpele ziel.
Goed gedaan 👏 respect.Geloof me, ik ben zelf (ex-)wetenschapper (heb na de nodige mentale struggles een PhD behaald en heb daarna academia verlaten), iets wat door Johnny overigens nooit geloofd werd, maar sommige mensen zijn misschien niet zo triest om over dit soort zaken te liegen - en op basis van wat ik in zijn vorige accounts van hem heb gelezen, en via een gedeelde connectie weet ik dat dat zijn verhalen over zijn enorm succesvolle wetenschappelijke carrière bullshit zijn. Zoals eigenlijk vrijwel alles wat hij schrijft bij elkaar verzonnen grootspraak is, behalve dat hij inderdaad heel goed kan pianospelen. En best slim zal zijn. Een aantal dingen zijn waarschijnlijk wel waar. Maar trap er niet in.
Het merendeel van rest lijkt voort te komen uit een grote terugkerende narcistische (randpsychotische?) grootheidswaan. Klaar met deze gast, ik reageer misschien wat minder subtiel dan ik normaal zou doen ik ben deze dude zó beu. Ik geef zijn andere account Flip_The_Traps ook meteen een ban; duidelijk dat dit ook van meneer Johnny de hyperflow genius is.
Ik heb eigenlijk ergens ook vooral medelijden met deze persoon, want dit zegt weinig goeds over iemands zelfbeeld en psychologische gezondheid, maar de allergie voor de absurde mate van superioriteitsgevoel overheerst.
Goed gedaan 👏 respect.
😢Chopin maakt muziek die ik voel tot mijn diepste vezels en ik vind het enorm verdrietig en jammer dat ik niet de persoon dacht te hebben gevonden die ik dacht dat ik vond. Ik snap veel uitdrukkingen verbaal non verbaal dubbele lagen etc niet zo goed bij menselijk contact maar muziek begrijp ik beter dan contact en dat is nu kapot nu kan ik dat niet delen
just sad
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."