Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

Rivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

73 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Metahyperfocus Mindflower zei:
Al wat ik heb doorgestuurd zijn OFFICIĒLE WETENSCHAPPELIJKE BRONNEN!!!
Klik om te vergroten...
In geen van de bronnen die je aanhaalt wordt de term “hyperfocus flow autist” gebruikt. Vandaar mijn vraag.

Maar okay, we gaan het hierbij laten.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Metahyperfocus Mindflower zei:
Of er nu staat hyperfocus flow autist of autist in staat tot hyperfocus in flow state, maak je daar echt een interpunctueel probleem van???
Klik om te vergroten...
Zoals ik al heb uitgelegd helemaal in het begin zijn hyperfocus en flow tegengestelden van elkaar.

‘Normale’ gezonde mensen zouden in een soort ‘flow’ zitten qua focus (je kan dan makkelijk je focus verleggen, afhankelijk van wat prioriteit heeft op dat moment). Maar mensen met ASS en ADHD hebben daar moeite mee, die worden soms helemaal in beslag genomen door één ding en dat heet hyperfocus.

Op het moment dat je in hyperfocus zit, zit je dus niet in een flow en andersom. Dus daarom vind ik jouw frase “hyperfocus flow autist” onzin, want het kan niet allebei tegelijk.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waar komen die trollen toch vandaan joh?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan wel liegen als autist, zou ik nu ook zo speciaal zijn?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Metahyperfocus Mindflower zei:
Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.

Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.

Jullie zijn slechte en domme mensen.
Klik om te vergroten...
Wat doe jij eigenlijk hier?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Metahyperfocus Mindflower zei:
Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.

Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.

Jullie zijn slechte en domme mensen.
Klik om te vergroten...
Kom kom, niet iedereen is hetzelfde. Je doet me wel denken aan iemand die een beetje in een cirkel vastzit en de andere kant van de munt ook moet bekijken..
Sterkte en pas maar op met de Benzodiazepines, want dat is echt link spul, vooral als je er zeer gevoelig voor bent.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Metahyperfocus Mindflower zei:
Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.

Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.

Jullie zijn slechte en domme mensen.
Klik om te vergroten...
Je moet jou zelfbeeld niet op ons projecten he.

Facebook is een bron :lolol: Jij bent echt grappig.
Het hebt op Facebook gestaan dus ja dan moet het wel waar zijn.

Dus DF kan ook als bron dienen? 🤔
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wil me niet mengen in deze discussie maar wel even zeggen dat ik misverstanden ben begaan en te snel oordeelde maar ik heb het goedgepraat en hoop dat hij het met me eens is, mijn reactie was dus niet zo bedoeld wil ik zeggen
Het is echt een goede gast maar ik ging er in met oogkleppen
Eens zijn hoeft niet altijd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je moet openen met je talenten en dan argumenten geven want je bent super skilled maar je moet je realiseren dat Facebook als bron statistisch niet betrouwbaar is maar we zijn aan het luisteren, noem je mensen dom dan gaan ze aggressie terug spelen en is je verhaal nog moeilijker te verzenden naar iemand die al vanaf het begin argwaan had
Dus ik ben best benieuwd ik geloof het niet maar ik ga proberen het te bekijken zonder de woede en frustratie die erin zit, begrijpelijk

oké?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ik denk dat je moet openen met je talenten en dan argumenten geven want je bent super skilled maar je moet je realiseren dat Facebook als bron statistisch niet betrouwbaar is maar we zijn aan het luisteren, noem je mensen dom dan gaan ze aggressie terug spelen en is je verhaal nog moeilijker te verzenden naar iemand die al vanaf het begin argwaan had
Dus ik ben best benieuwd ik geloof het niet maar ik ga proberen het te bekijken zonder de woede en frustratie die erin zit, begrijpelijk

oké?
Klik om te vergroten...
Dit is waarschijnlijk (ook vanuit mijn autisme) niet denkbaar in het brein.
Dat moet heel strak aangeleerd worden(als dat kan) om na te denken over hoe andere mensen er over denkt en interpreteren.

Mijn sociale kant is ook zeer zwak, maar ik ben minder impulsief omdat ik het weet van mezelf.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoi Johnny Snow/Freaky Freggle, is het zo weer zo ver jongen, ben je weer eens terug? En zit je weer lekker in één van je welbekende grootheidswanen? Vind je het niet een beetje treurig worden? En dan ook nog eens een pathologische leugenaar zijn. Wat mij betreft was het jaren geleden al heel erg treurig.

Je bent dus ook nog net zo on-welkom hier als je toen was, met je hoogdravende arrogante gedoe. Permaban dus weer, doei doei, en veel succes als übergeniale hyperflow focus autist terwijl de rest van de wereld mentaal gehandicapt is. :’)

Misschien zou je beter eens op een andere manier aan jezelf gaan werken, maar ik denk dat dat een loze kreet is in jouw geval, want je wil het gewoon niet zien. Maar als je zo manisch/(rand)psychotisch bent als dat je overkomt, kun je daar misschien ook niet zoveel aan doen. Echter dat wil niet zeggen dat het hier getolereerd wordt, laat staan met het zoveelste dubbelaccount.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
N3K0 zei:
Reageer jij zo ook op andere "wetenschappers" als die jou vragen stellen of dingen die jij zegt in twijfel trekken? Doe maar gewoon wat ik zeg hahaha jij bent echt grappig.

Iedereen moet jou maar geloven en naar jou Facebook gaan.
Ik dacht juist dat wetenschap ook was dat je discussies met elkaar kan hebben en niet alles ( niks) voor waar moet aannnemen.
Maja ik ben natuurlijk maar een simpele ziel.
Klik om te vergroten...

Geloof me, ik ben zelf (ex-)wetenschapper (heb na de nodige mentale struggles een PhD behaald en heb daarna academia verlaten), iets wat door Johnny overigens nooit geloofd werd, maar sommige mensen zijn misschien niet zo triest om over dit soort zaken te liegen - en op basis van wat ik in zijn vorige accounts van hem heb gelezen, en via een gedeelde connectie weet ik dat dat zijn verhalen over zijn enorm succesvolle wetenschappelijke carrière bullshit zijn. Zoals eigenlijk vrijwel alles wat hij schrijft bij elkaar verzonnen grootspraak is, behalve dat hij inderdaad heel goed kan pianospelen (op conservatorium gezeten). En best slim zal zijn. Dus een aantal dingen zijn waarschijnlijk wel waar. Maar trap er niet in.

Het merendeel van zijn pretentieuze gezwam lijkt voort te komen uit een grote terugkerende narcistische (randpsychotische?) grootheidswaan. Klaar met deze gast, ik reageer misschien wat minder subtiel dan ik normaal zou doen, maar ik ben deze dude zó beu. Ik geef zijn andere account Flip_The_Traps ook meteen een ban; duidelijk dat dit ook van meneer Johnny de hyperflow genius is.

Ik heb eigenlijk ergens ook vooral medelijden met deze persoon, want dit zegt weinig goeds over iemands zelfbeeld en psychologische gezondheid, maar de allergie voor de absurde mate van superioriteitsgevoel overheerst.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze Olifant zei:
Geloof me, ik ben zelf (ex-)wetenschapper (heb na de nodige mentale struggles een PhD behaald en heb daarna academia verlaten), iets wat door Johnny overigens nooit geloofd werd, maar sommige mensen zijn misschien niet zo triest om over dit soort zaken te liegen - en op basis van wat ik in zijn vorige accounts van hem heb gelezen, en via een gedeelde connectie weet ik dat dat zijn verhalen over zijn enorm succesvolle wetenschappelijke carrière bullshit zijn. Zoals eigenlijk vrijwel alles wat hij schrijft bij elkaar verzonnen grootspraak is, behalve dat hij inderdaad heel goed kan pianospelen. En best slim zal zijn. Een aantal dingen zijn waarschijnlijk wel waar. Maar trap er niet in.


Het merendeel van rest lijkt voort te komen uit een grote terugkerende narcistische (randpsychotische?) grootheidswaan. Klaar met deze gast, ik reageer misschien wat minder subtiel dan ik normaal zou doen ik ben deze dude zó beu. Ik geef zijn andere account Flip_The_Traps ook meteen een ban; duidelijk dat dit ook van meneer Johnny de hyperflow genius is.

Ik heb eigenlijk ergens ook vooral medelijden met deze persoon, want dit zegt weinig goeds over iemands zelfbeeld en psychologische gezondheid, maar de allergie voor de absurde mate van superioriteitsgevoel overheerst.
Klik om te vergroten...
Goed gedaan 👏 respect.

😢Chopin maakt muziek die ik voel tot mijn diepste vezels en ik vind het enorm verdrietig en jammer dat ik niet de persoon dacht te hebben gevonden die ik dacht dat ik vond. Ik snap veel uitdrukkingen verbaal non verbaal dubbele lagen etc niet zo goed bij menselijk contact maar muziek begrijp ik beter dan contact en dat is nu kapot nu kan ik dat niet delen

just sad
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Goed gedaan 👏 respect.

😢Chopin maakt muziek die ik voel tot mijn diepste vezels en ik vind het enorm verdrietig en jammer dat ik niet de persoon dacht te hebben gevonden die ik dacht dat ik vond. Ik snap veel uitdrukkingen verbaal non verbaal dubbele lagen etc niet zo goed bij menselijk contact maar muziek begrijp ik beter dan contact en dat is nu kapot nu kan ik dat niet delen

just sad
Klik om te vergroten...

Dit was uiteindelijk toch op een conflict uitgelopen. Hij zette het hele forum op stelten destijds.

Deel je passie voor muziek liever met mensen die er én goed in zijn (en ja, dat is Johnny) én die goed voor JOU zijn (en nee, dat is Johnny niet), want het laatste wat jij kunt gebruiken in jouw leven is dit soort toxiciteit.

Hopelijk vind je je perfecte muziekmattie alsnog. ❤️

Ik sluit nu het topic, want het voelt niet fair om (verder) te roddelen over iemand die zich hier nu niet meer kan verweren. Sorry dat ik me zelf hierin even zo heb laten gaan. Maar dit is een gast waar we al zó veel gedoe mee hebben gehad. Ik vind het soms ook effe moeilijk om mens-mod te scheiden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."