Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

Rivotril (Clonazepam) 2mg, enkele vragen...

73 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik denk dat je moet openen met je talenten en dan argumenten geven want je bent super skilled maar je moet je realiseren dat Facebook als bron statistisch niet betrouwbaar is maar we zijn aan het luisteren, noem je mensen dom dan gaan ze aggressie terug spelen en is je verhaal nog moeilijker te verzenden naar iemand die al vanaf het begin argwaan had
Dus ik ben best benieuwd ik geloof het niet maar ik ga proberen het te bekijken zonder de woede en frustratie die erin zit, begrijpelijk

oké?
Klik om te vergroten...
Dit is waarschijnlijk (ook vanuit mijn autisme) niet denkbaar in het brein.
Dat moet heel strak aangeleerd worden(als dat kan) om na te denken over hoe andere mensen er over denkt en interpreteren.

Mijn sociale kant is ook zeer zwak, maar ik ben minder impulsief omdat ik het weet van mezelf.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Johnny Snow/Freaky Freggle, is het zo weer zo ver jongen, ben je weer eens terug? En zit je weer lekker in één van je welbekende grootheidswanen? Vind je het niet een beetje treurig worden? En dan ook nog eens een pathologische leugenaar zijn. Wat mij betreft was het jaren geleden al heel erg treurig.

Je bent dus ook nog net zo on-welkom hier als je toen was, met je hoogdravende arrogante gedoe. Permaban dus weer, doei doei, en veel succes als ĂŒbergeniale hyperflow focus autist terwijl de rest van de wereld mentaal gehandicapt is. :’)

Misschien zou je beter eens op een andere manier aan jezelf gaan werken, maar ik denk dat dat een loze kreet is in jouw geval, want je wil het gewoon niet zien. Maar als je zo manisch/(rand)psychotisch bent als dat je overkomt, kun je daar misschien ook niet zoveel aan doen. Echter dat wil niet zeggen dat het hier getolereerd wordt, laat staan met het zoveelste dubbelaccount.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
N3K0 zei:
Reageer jij zo ook op andere "wetenschappers" als die jou vragen stellen of dingen die jij zegt in twijfel trekken? Doe maar gewoon wat ik zeg hahaha jij bent echt grappig.

Iedereen moet jou maar geloven en naar jou Facebook gaan.
Ik dacht juist dat wetenschap ook was dat je discussies met elkaar kan hebben en niet alles ( niks) voor waar moet aannnemen.
Maja ik ben natuurlijk maar een simpele ziel.
Klik om te vergroten...

Geloof me, ik ben zelf (ex-)wetenschapper (heb na de nodige mentale struggles een PhD behaald en heb daarna academia verlaten), iets wat door Johnny overigens nooit geloofd werd, maar sommige mensen zijn misschien niet zo triest om over dit soort zaken te liegen - en op basis van wat ik in zijn vorige accounts van hem heb gelezen, en via een gedeelde connectie weet ik dat dat zijn verhalen over zijn enorm succesvolle wetenschappelijke carriĂšre bullshit zijn. Zoals eigenlijk vrijwel alles wat hij schrijft bij elkaar verzonnen grootspraak is, behalve dat hij inderdaad heel goed kan pianospelen (op conservatorium gezeten). En best slim zal zijn. Dus een aantal dingen zijn waarschijnlijk wel waar. Maar trap er niet in.

Het merendeel van zijn pretentieuze gezwam lijkt voort te komen uit een grote terugkerende narcistische (randpsychotische?) grootheidswaan. Klaar met deze gast, ik reageer misschien wat minder subtiel dan ik normaal zou doen, maar ik ben deze dude zĂł beu. Ik geef zijn andere account Flip_The_Traps ook meteen een ban; duidelijk dat dit ook van meneer Johnny de hyperflow genius is.

Ik heb eigenlijk ergens ook vooral medelijden met deze persoon, want dit zegt weinig goeds over iemands zelfbeeld en psychologische gezondheid, maar de allergie voor de absurde mate van superioriteitsgevoel overheerst.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Geloof me, ik ben zelf (ex-)wetenschapper (heb na de nodige mentale struggles een PhD behaald en heb daarna academia verlaten), iets wat door Johnny overigens nooit geloofd werd, maar sommige mensen zijn misschien niet zo triest om over dit soort zaken te liegen - en op basis van wat ik in zijn vorige accounts van hem heb gelezen, en via een gedeelde connectie weet ik dat dat zijn verhalen over zijn enorm succesvolle wetenschappelijke carriĂšre bullshit zijn. Zoals eigenlijk vrijwel alles wat hij schrijft bij elkaar verzonnen grootspraak is, behalve dat hij inderdaad heel goed kan pianospelen. En best slim zal zijn. Een aantal dingen zijn waarschijnlijk wel waar. Maar trap er niet in.


Het merendeel van rest lijkt voort te komen uit een grote terugkerende narcistische (randpsychotische?) grootheidswaan. Klaar met deze gast, ik reageer misschien wat minder subtiel dan ik normaal zou doen ik ben deze dude zĂł beu. Ik geef zijn andere account Flip_The_Traps ook meteen een ban; duidelijk dat dit ook van meneer Johnny de hyperflow genius is.

Ik heb eigenlijk ergens ook vooral medelijden met deze persoon, want dit zegt weinig goeds over iemands zelfbeeld en psychologische gezondheid, maar de allergie voor de absurde mate van superioriteitsgevoel overheerst.
Klik om te vergroten...
Goed gedaan 👏 respect.

😱Chopin maakt muziek die ik voel tot mijn diepste vezels en ik vind het enorm verdrietig en jammer dat ik niet de persoon dacht te hebben gevonden die ik dacht dat ik vond. Ik snap veel uitdrukkingen verbaal non verbaal dubbele lagen etc niet zo goed bij menselijk contact maar muziek begrijp ik beter dan contact en dat is nu kapot nu kan ik dat niet delen

just sad
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Goed gedaan 👏 respect.

😱Chopin maakt muziek die ik voel tot mijn diepste vezels en ik vind het enorm verdrietig en jammer dat ik niet de persoon dacht te hebben gevonden die ik dacht dat ik vond. Ik snap veel uitdrukkingen verbaal non verbaal dubbele lagen etc niet zo goed bij menselijk contact maar muziek begrijp ik beter dan contact en dat is nu kapot nu kan ik dat niet delen

just sad
Klik om te vergroten...

Dit was uiteindelijk toch op een conflict uitgelopen. Hij zette het hele forum op stelten destijds.

Deel je passie voor muziek liever met mensen die er én goed in zijn (en ja, dat is Johnny) én die goed voor JOU zijn (en nee, dat is Johnny niet), want het laatste wat jij kunt gebruiken in jouw leven is dit soort toxiciteit.

Hopelijk vind je je perfecte muziekmattie alsnog. ❀

Ik sluit nu het topic, want het voelt niet fair om (verder) te roddelen over iemand die zich hier nu niet meer kan verweren. Sorry dat ik me zelf hierin even zo heb laten gaan. Maar dit is een gast waar we al zĂł veel gedoe mee hebben gehad. Ik vind het soms ook effe moeilijk om mens-mod te scheiden.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jullie zijn duidelijk mentaal gehandicapt, ik heb alles al bewezen, en jullie negeren het gewoon.

Facebook is een bron, ja, wetenschappers verwijzen naar bronnen, al heb ik alle bronnen al gegeven.

Jullie zijn slechte en domme mensen.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo iedereen.

Ik ben een hyperfocus flow autist, en ik ben sinds vorige week op Rivotril 2mg geplaatst.

Dit is echt een wondermiddel voor mij.

Maar ik vind er bijzonder weinig informatie over online...

Zoals, is 2mg de hoogste dosis? 1 pilletje van 2mg werkt al bij mij.

Klopt het dat dit de Rochekes zijn van vroeger?

Ik heb net 2 nieuwe doosjes, en heb 18mg genomen, omdat ik met een moeilijk moment zat, en ik had al ontdekt dat 18mg werkelijk euforisch werkt.

Iemand hier nog ervaring mee? En is 18mg een zot hoge dosis? Of is 2mg een lage dosis?

Ik vond namelijk niet de geijkte vergelijkingstabellen online - misschien omdat het een tijdje illegaal was en nu enkel onder strikte voorwaarden verkrijgbaar is?

Ik vind het heavy spul, of reageer ik daar zo op omdat ik hyperfocus flow autist ben?

Alle info welkom!

Alvast allen bedankt, grtz!20240312_171746.jpg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
18mg Clonazepam? Ben je van plan 3 dagen te slapen?

Absurde dosis. 0,5mg staat gelijk aan 10mg Diazepam.

Zorg dat je veilig bent. Je gaat blackouts krijgen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Absurde dosis. 0,5mg staat gelijk aan 10mg Diazepam.
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat ze iets zwakker waren als clonazolam, dat ga ik even uitzoeken je kan gelijk hebben.


Clonazolam
1710273356005.png


Clonazepam
1710273390426.png



Je hebt helemaal gelijk.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik slaap daar niet van, ik ben hoogstens wat woozy en euforisch, ik ben ondertussen bekend met deze dosis...

Maar ik ben wel wat gewoon...
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Metahyperfocus Mindflower zei:
Ik slaap daar niet van, ik ben hoogstens wat woozy en euforisch, ik ben ondertussen bekend met deze dosis...

Maar ik ben wel wat gewoon...
Klik om te vergroten...
Hoe vaak neem je dan zo veel? Kan me niet voorstellen dat je 18mg Clonazepam per dag van je arts krijgt.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Metahyperfocus Mindflower zei:
ik ben ondertussen bekend met deze dosis...
Klik om te vergroten...
Ik vind het nogal wat, 9 x de voorgeschreven en normaal gesproken maximale dosis. Hoe kom je erop om zoiets te doen? En dan niet één keer maar vaker.

Benzodiazepines zijn, ook in zeer hoge dosissen, niet levensgevaarlijk, maar je hebt wel kans dat je bewusteloos gaat raken of dat je domme, mogelijk gevaarlijke, dingen gaat doen.

Voor jou is het trouwens extra dom om zulke hoge dosissen te nemen, want zo bouw je tolerantie op, waardoor je normale dosis niet meer zal werken. Voor een medicijn waar je naar eigen zeggen zoveel profijt van hebt is dat wel zonde.

Dus waar ben je nou mee bezig @Metahyperfocus Mindflower ?! 🙃

p.s. En leg me die term ‘hyperfocus flow autist’ eens uit, want hyperfocus (focus bij ASS en ADHD) en flow (focus bij ‘normale’ gezonde mensen) zijn tegenstrijdige begrippen.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
scoobybono zei:
Ik snap soms niet waarom hier zo snel mensen een 'troll' worden genoemd.
Klik om te vergroten...
Er schort nogal wat aan het verhaal van de TS en dat hebben we in detail besproken. Dus hoezo ‘snel’? We zijn in eerste instantie het gesprek aangegaan in goed vertrouwen, maar als iemand maar onwaarschijnlijke dingen blijft zeggen, dan is het vertrouwen een keertje op.
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#14
OtherShore zei:
Zoals ik al heb uitgelegd helemaal in het begin zijn hyperfocus en flow tegengestelden van elkaar.

‘Normale’ gezonde mensen zouden in een soort ‘flow’ zitten qua focus (je kan dan makkelijk je focus verleggen, afhankelijk van wat prioriteit heeft op dat moment). Maar mensen met ASS en ADHD hebben daar moeite mee, die worden soms helemaal in beslag genomen door één ding en dat heet hyperfocus.

Op het moment dat je in hyperfocus zit, zit je dus niet in een flow en andersom. Dus daarom vind ik jouw frase “hyperfocus flow autist” onzin, want het kan niet allebei tegelijk.
Klik om te vergroten...
Jij kent er niks van, hyperfocus is in beslag genomen worden door iets, flow is daar de extreme versie van: monotrope singuliere detail focus.

Alleen autisten en comorbide pathologieën zijn in staat tot hyperfocus en flow, als jij beweert dat te kunnen, dan ben jij strafbaar zelfs.

En ik ben het beu, op mijn facebook staat heel veel openbaar, ook filmpjes met mijn gezicht op in mijn woning, bij wie ik gestudeerd heb en zoveel meer, ik heb mijn profiellink gepost, in plaats van als een bende inferieure megalomanen een autist als mij tot meltdown te drijven, check gewoon is wat ik al van begin zeg en geef toe hoe schandalig jullie gedrag is.

Ik heb trouwens al alle bewijs gepost, in de eerste encyclopedie staat letterlijk autisme flow states, en jij beweert anders, lees eens het bewijs dat ik doorstuur voor je mij zulk onrecht aandoet.

Slechte mensen jullie!
M
Metahyperfocus MindflowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
scoobybono zei:
Ik snap soms niet waarom hier zo snel mensen een 'troll' worden genoemd. Kijk hoeveel moeite hij erin stopt om jullie vooroordelen neer te leggen. Denk je echt dat dit dan een troll is?
Klik om te vergroten...
Bedankt. Ik waardeer mensen als jou, jij durft tegen de crowd in te gaan en het op te nemen voor een tot paria gedwongen.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen stellen gewoon vragen ipv alles zomaar tot waarheid aante moeten nemen.
En als alles waar is wat je zegt dan snap ik niet hoezo je een meltdown krijgt. (En jou triggers hoe vervelend ook zijn jou eigen verantwoordelijkheid niet die van een anders he)

Het klinkt voor mij als een mensje zonder autisme of iets andes nogal kijk mij mega ultra geweldig zijn en geloof mij nou maar gewoon.

Jij als wetenschapper neemt toch ook niet alles zomaar aan voor waar omdat iemand ff wat dingen roept. "Ik lieg nooit//autisten kunnen niet liegen"
M
Mevrouw PlĂžpLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vraag me vooral af wat je hier wil komen bewijzen. Je komt als newbie nogal hoog van de toren blazen en allemaal zogenoemde bewijzen aandragen etc, maar we zijn gewoon vreemden op een forum. Vreemden van elkaar ook. Wat haal je hier uit?

En normaals: je mag wel een beetje dimmen met je toon.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
1710503161395.png
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
ben btw wel benieuwd waar je het voor krijgt
1710503755238.png
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Metahyperfocus Mindflower zei:
En als jij denkt dat je niet genius moet zijn om te kunnen spelen zoals mij plus al de rest wat ik nog bereikt heb, dan ben je dik mis. Ik behoor tot 0.3% vd wereldbevolking.
Klik om te vergroten...
Mag ik je handtekening?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."