#1
Moi dat je dit deelt, en ik herken het ook wel van een fellows van NA. Die heeft een soort lotgenotengroep ADHD bij een GGZ-instelling en die is er zeer over te spreken. De keren dat we het er over hebben benadrukt hij altijd wel dat hij voelt dat hij een fikse voorsprong heeft op de meesten van die groep door zijn klinische opname en ander herstelwerk waarin hij veel over zichzelf heeft geleerd en ook wel door dingen heen is gegaan in plaats van er tegen in te gaan, en dat soort dingen..Dit is ook totaal tegenovergesteld aan mijn ervaring bij de GGZ voor adhd. Waardoor ik wel zoiets heb van: misschien was dat iets van vroeger. Maar misschien had ik ook gewoon geluk met mijn behandelaren, idk. Ik zat wel bij een heel grote âadhdâ aanbieder dus idk. Maar eigenlijk was mijn hele behandeling gericht op: hoe kan Ăk het wel. Dus zonder mezelf te veranderen, hoe kan ik dan de dingen waar ik nu tegen aanloop beter inrichten. En 80% van die behandeling was mezelf leren begrijpen en accepteren.
Ieder z'n perspectief đVerder lees ik niet t zelfde in t openingsbericht als jullie want daar ben ik ook altijd heel streng op. Maar misschien naĂŻef van me.