#1
-Remergon 15 en 30mg, toen ik nog thuis woonde, maar ik wou sneller positieve werking ervaren, week genomen en vond da brol waar ik juist loom van werd en vreetbuien, soit zeg wel dat het helpt, mr bleef mn mij da ook voorschrijven. Had zo tot 4 volle doosjes en dacht wel eens, ast ni meer ga, wa zou da geven alsk die allemaal ineens neem met wodka. Antidepresiva en slaappillen, wist ik amper iets van n zette da op 1 lijn.
Later toen ik alleen woonde, nog jaren en in periodes Mirtazapine (steeds onder die naam) 30mg en 60mg voorgeschreven gekregen. Hier eigenlijk maar heel halfslachtig mee omgesprongen. Voor het eerst toch eens voor langere periode. Maar werkte totaal niet vr betere stemming.
-Zolpidem 10mg, ca 10-11j genomen als slaapmedicatie, jaren volgens voorschrift, max 3 dagen achter elkaar en minstens 2 dagen zonder ertussen. En int begin top e, ik sliep er sneller en veel vaster door.
Maar tolerantie treedt op en het middel verliest beetje bij beetje meer van zn pluimen. Uiteindelijk had ik periodes waarbij ik bij Zolpidem nog andere zaken kreeg voorgeschreven.
-Seroquel oftewel Quetiapine
100mg
200mg
En periode reguliere 200mg 's avonds + 50mg XR (verlengde afgifte) 's morgens
-Duloxetine onder de merknaam Cymbalta 60mg
-Midazolam onder de merknaam Dormicum 7,5 en 15mg
-Tramadol onder zelfde naam en merknaam Contramal en in tabletten 50 en 100mg en als vloeistof in flesjes van 50ml met 100mg Tramadol/1ml.
-Atomoxetine onder de merknaam Strattera 40mg
-Methylfenidaat onder de merknaam Rilatine modified release 40mg
-Venlafaxine onder de merknaam Efexor-Exel 75mg
-Codeïnefosfaat onder merknaam Teva 10mg
Van hetgeen hierboven, gebruik ik enkel Rilatine modified release 40mg (Methylfenidaat) voor mijn ADHD als vaste medicatie.
Mirtazapine en Seroquel (Quetiapine) gebruik ik heel sporadisch en echt uitzonderlijk om te slapen, na periode met net iets te veel slapeloze nachten en ik ook geen benzo rc wil nemen.
Later toen ik alleen woonde, nog jaren en in periodes Mirtazapine (steeds onder die naam) 30mg en 60mg voorgeschreven gekregen. Hier eigenlijk maar heel halfslachtig mee omgesprongen. Voor het eerst toch eens voor langere periode. Maar werkte totaal niet vr betere stemming.
-Zolpidem 10mg, ca 10-11j genomen als slaapmedicatie, jaren volgens voorschrift, max 3 dagen achter elkaar en minstens 2 dagen zonder ertussen. En int begin top e, ik sliep er sneller en veel vaster door.
Maar tolerantie treedt op en het middel verliest beetje bij beetje meer van zn pluimen. Uiteindelijk had ik periodes waarbij ik bij Zolpidem nog andere zaken kreeg voorgeschreven.
-Seroquel oftewel Quetiapine
100mg
200mg
En periode reguliere 200mg 's avonds + 50mg XR (verlengde afgifte) 's morgens
-Duloxetine onder de merknaam Cymbalta 60mg
-Midazolam onder de merknaam Dormicum 7,5 en 15mg
-Tramadol onder zelfde naam en merknaam Contramal en in tabletten 50 en 100mg en als vloeistof in flesjes van 50ml met 100mg Tramadol/1ml.
-Atomoxetine onder de merknaam Strattera 40mg
-Methylfenidaat onder de merknaam Rilatine modified release 40mg
-Venlafaxine onder de merknaam Efexor-Exel 75mg
-Codeïnefosfaat onder merknaam Teva 10mg
Van hetgeen hierboven, gebruik ik enkel Rilatine modified release 40mg (Methylfenidaat) voor mijn ADHD als vaste medicatie.
Mirtazapine en Seroquel (Quetiapine) gebruik ik heel sporadisch en echt uitzonderlijk om te slapen, na periode met net iets te veel slapeloze nachten en ik ook geen benzo rc wil nemen.